Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran

mogge vandaag weer qday :D
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 10:58 
 

BEAT THE BRIIIIIIDGE!
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 11:48 
 
Hardtraxxer

Wat een super weer!
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Wat een super weer!

:yay:
De zomer is begonnen! Hoop ik. :P
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jooow!!11!1!1!1

Was je nog naar Queenscore geweest?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 20:44 
 
Hardtraxx Addict

Avond HT :cool:

Wat is het toch kut om op de zolder te zitten, nu al weer veel te warm :cry: :P
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Neuh. Fietste er nog voor langs rond een uur of 3, het geluid staat echt zo tering ongelooflijk ongezond hard daar!

Harder dan meltdown? Of is dat te lang geleden om te kunnen vergelijken?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 20:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Wat is het toch kut om op de zolder te zitten, nu al weer veel te warm :cry: :P

Inderdaad :P
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 22:19 
 
Hardtraxx Addict

Ja hier ook :P
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Bij mij heeft HT het de halve dag niet gedaan?
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, onderhoud.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette dag gehad, nu pitten :D
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 01:16 
 

net terug vanuit Eindhoven, 2e x in een week tijd dat ik terugfiets vanuit klokgebouw..

PACT festival en Zodiak waren zwaaaaaar heldig :worship:
Beetje Drum'nBass en dubstep en ambient..

heerlijk met zonnetje en biertje!
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 01:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daar Moët ik ook maar eens heen dan :p

De volgende loudness is in maassilo toch?
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 01:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja helaas wel, Klokgebouw is veel toffer, of ze zullen Loudness weer in Factory010 moeten houden :worship:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 01:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vond maassilo ook wel vet op vet geluid in de tweede zaal na dan. Nu toch maar eens proberen om te slapen :p
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 01:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha succes, maar op de een of andere manier was de beste Loudness toch wel die van december 2010, dat was echt misschien wel hét beste feest ooit voor mij en dan was ik sowieso gewoon nuchter :)
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 07:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leuk....eindelijk werk
mag je straks door pleuris weer gaan fietsen :thumbdown: :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 09:10 
 

Pff zit ik hier alleen op stage, moet ik poepeng...




dat waren 5 fijne minuten.
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 12:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo, weer een weekend overleefd. Nu de rest van de week maar kijken of er nog iets productiefs uitkomt :P
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggee :clap: :clap: :clap:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Moggee :clap: :clap: :clap:
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 14:51 
 

VI Van gisteren maar terugkijken.. toch genieten
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haat aan die duitsers die kleurplaten maken en dan dj's er in gaan taggen. >.<
Bericht Geplaatst op 01 mei 2012 15:14 
 

Parvuz schreef:
Haat aan die duitsers die kleurplaten maken en dan dj's er in gaan taggen. >.<

:yes:
Vorige  1 ... 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758, 1759 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic