dik 25 euro per uur
die dag..
Lucky you ;owrote:dik 25 euro per uurdie dag..
Lucky you ;owrote:dik 25 euro per uurdie dag..

Je bent toch zelf ook pas 19 ofzo?wrote:Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier. En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden..
![]()
Maar fucking 16..
only a .... niggerinawrote:
Dat verschil kan nog wel toch. Ligt er ook aan hoe ze er uit zag. Als ze beetje volwassen is. Dan zie ik geen probleem.wrote:Je bent toch zelf ook pas 19 ofzo?wrote:Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier. En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden..
![]()
Maar fucking 16..
BoeiendIk zeg geen nee tegen iemand van 16.
Nope. Ik namelijk ook nietwrote:Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond
ik ook nietwrote:Je bent toch zelf ook pas 19 ofzo?wrote:Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier. En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden..
![]()
Maar fucking 16..
Me neitherwrote:Nope. Ik namelijk ook nietwrote:Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond
ik ga denk ik een filmpje kijken ofzowrote:Me neitherwrote:Nope. Ik namelijk ook nietwrote:Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond
Precies, kan prima.wrote:Dat verschil kan nog wel toch. Ligt er ook aan hoe ze er uit zag. Als ze beetje volwassen is. Dan zie ik geen probleem.wrote:Je bent toch zelf ook pas 19 ofzo?wrote:Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier. En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden..
![]()
Maar fucking 16..
Zelfde probleem en ben nog steeds niet helemaal fit, stront verkoudheid.wrote: en morgen weer bijtijds m'n nest uit voor Beat The Bridge.
Eigenlijk wel nu... Rip alle info!wrote:Wait a second...onderaan de pagina...
Copyright © 2008-2011 Hardtraxx.nl
We mogen het gebruiken?
wrote:Me neitherwrote:Nope. Ik namelijk ook nietwrote:Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond
Ik ook niet.wrote:En ik ook niet en morgen overdag ook niet.