Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dik 25 euro per uur :P die dag..
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:13 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
dik 25 euro per uur :P die dag..


Lucky you ;o
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:18 
 

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier :P . En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden.. :x
Maar fucking 16.. :cry:

Je bent toch zelf ook pas 19 ofzo?
Boeiend xd Ik zeg geen nee tegen iemand van 16.
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:19 
 

Banaanslak schreef:
Afbeelding

only a .... niggerina
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ruubiie schreef:
Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier :P . En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden.. :x
Maar fucking 16.. :cry:

Je bent toch zelf ook pas 19 ofzo?
Boeiend xd Ik zeg geen nee tegen iemand van 16.

Dat verschil kan nog wel toch. Ligt er ook aan hoe ze er uit zag. Als ze beetje volwassen is. Dan zie ik geen probleem. :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond :P

Nope. Ik namelijk ook niet
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ruubiie schreef:
Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier :P . En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden.. :x
Maar fucking 16.. :cry:

Je bent toch zelf ook pas 19 ofzo?
Boeiend xd Ik zeg geen nee tegen iemand van 16.

ik ook niet :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ritsurt schreef:
Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond :P

Nope. Ik namelijk ook niet

Me neither ^^
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Steffnov schreef:
Ritsurt schreef:
Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond :P

Nope. Ik namelijk ook niet

Me neither ^^

ik ga denk ik een filmpje kijken ofzo :P
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
dawasiknie schreef:
Ruubiie schreef:
Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier :P . En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden.. :x
Maar fucking 16.. :cry:

Je bent toch zelf ook pas 19 ofzo?
Boeiend xd Ik zeg geen nee tegen iemand van 16.

Dat verschil kan nog wel toch. Ligt er ook aan hoe ze er uit zag. Als ze beetje volwassen is. Dan zie ik geen probleem. :P

Precies, kan prima. :) Afspreken en wippen Ruben, niet zo janken.

Ik doe vanavond trouwens ook niks. Had wel gewild, maar heb Multigroove net achter de rug en morgen weer bijtijds m'n nest uit voor Beat The Bridge. ^^
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
en morgen weer bijtijds m'n nest uit voor Beat The Bridge. ^^

Zelfde probleem en ben nog steeds niet helemaal fit, stront verkoudheid. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wait a second...onderaan de pagina...

Copyright © 2008-2011 Hardtraxx.nl

We mogen het gebruiken? :yay:
Bericht Geplaatst op 29 apr 2012 23:56 
 

Steffnov schreef:
Wait a second...onderaan de pagina...

Copyright © 2008-2011 Hardtraxx.nl

We mogen het gebruiken? :yay:


Eigenlijk wel nu... Rip alle info!
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 00:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vanavond toch maar ff rustig aan gedaan, was sinds donderdag elke dag raak :P Paar vrienden gaan nog wel uit maar ik moet morgen om 11 uur al naar een of ander feestje onder een brug dus ik dacht laat ik maar eens verstandig wezen.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Steffnov schreef:
Ritsurt schreef:
Avond! Volgens mij ben ik zo'n beetje de enigste die geen flikker gaat doen vanavond :P

Nope. Ik namelijk ook niet

Me neither ^^
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En ik ook niet en morgen overdag ook niet.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
En ik ook niet en morgen overdag ook niet.

Ik ook niet.
Wel nog ff de stad in maar niks speciaals verder.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, zelfs de stad niet in. Komen nog zat mooie dagen aan om te feesten enzo.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik moet eerst 16 worden :lol:
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ohja nee, dat hoef ik dan niet, maar ben net flink ziek geweest door de griep, dus lijkt me verstandiger niets te doen.
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijpelijk dan
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 09:38 
 
Hardtraxxer

Goede morgee
Bericht Geplaatst op 30 apr 2012 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hele goede morgen lieve hardtraxx mensjes! :beer:
Vorige  1 ... 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757, 1758 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic