Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
Die met het Crypsis logo is erg vet :love:

Edit: Ik zit erover na te denken om een hiervan te laten maken
Afbeelding

Die vond ik een beetje te gothic haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Grozny schreef:
Die met het Crypsis logo is erg vet :love:

Edit: Ik zit erover na te denken om een hiervan te laten maken
plaatje

Die vond ik een beetje te gothic haha

Haha heb je wel een beetje gelijk in ja. Welk label heeft nog meer vet artwork dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:36 
 
Hardtraxx Addict

Grozny schreef:
Welk label heeft nog meer vet artwork dan?


Scantraxx!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bart0ving schreef:
Grozny schreef:
Welk label heeft nog meer vet artwork dan?


Scantraxx!!

Afbeelding

:lol:

Nee, even serieus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 21:43 
 
Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
En zorg voor een lekker hoge kwaliteit!


Cool, maar kwaliteit van de print is ook beetje hoogwaardig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 00:29 
 

Het is very rustig hier
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 00:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup saai he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 04:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

one bananazzz (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 06:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
one bananazzz (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

This never happened :x ... Biscuit actie gehad gister, verdammt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 09:53 
 
Hardtraxx Veteran

Katertje :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
This never happened :x ... Biscuit actie gehad gister, verdammt!

Gooi 't in de groep :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteravond dus een tentfeest gehad.. Met heel heel heel veel bier :P . En toen heb ik dus met een meisje gezoend, die achteraf pas 16 bleek te zijn, maar dat wist ik op het moment suprême dus niet.. Ze vroeg om m'n 06.. En die heb ik dus ook nog gegeven. En nu heeft ze me tot half 5 wakker gehouden.. :x
Maar fucking 16.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah joh, als ze er ouder uitzag dan kan het nog wel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uhm, nou.. Dunno eigenlijk :lol: ben de helft kwijt alweer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan maar hopen op een gevalletje 'kan er mee door'. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad xd .. Pff de koppijn strikes back :evil: :cry: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:23 
 
Hardtraxx Addict

Oi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, ik werd erop gewezen door Ruben dat ik Never Fall Asleep op pauze heb staan tijdens mijn nachtrust :lol: :lol: Ik had dat niet eens door xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 12:44 
 

Ritsurt schreef:
Oi!

iO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 13:55 
 

Ruubiie schreef:
This never happened :x ... Biscuit actie gehad gister, verdammt!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 14:13 
 
Hardtraxx Addict

Moguh.. Vanavond queensnight in Zwolle :) housefeest, altijd mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond na het eten naar bed! Half 4 gaat het wekkertje weer! Vroeg zat maar opzich niet zo heel ernstig :P 5-7 verdien ik dan wel lekker 375% :P en de rest van de dag 300% :P dus ik doe niet moeilijk daarover :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 17:42 
 

Ruubiie schreef:
Vanavond na het eten naar bed! Half 4 gaat het wekkertje weer! Vroeg zat maar opzich niet zo heel ernstig :P 5-7 verdien ik dan wel lekker 375% :P en de rest van de dag 300% :P dus ik doe niet moeilijk daarover :D .

Pff, altijd maar werken werken werken...

Ik ga zo toch maar is naar Eindhoven, beetje op stratum en stationsplein hangen waarschijnlijk. Queensdaycore zit er niet in
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 17:44 
 

Ruubiie schreef:
Vanavond na het eten naar bed! Half 4 gaat het wekkertje weer! Vroeg zat maar opzich niet zo heel ernstig :P 5-7 verdien ik dan wel lekker 375% :P en de rest van de dag 300% :P dus ik doe niet moeilijk daarover :D .

en hoeveel verdien je dan uiteindelijk?
Vorige  1 ... 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756, 1757 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic