Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

die rock civilezation kan je gewoon kopen op hs.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
die rock civilezation kan je gewoon kopen op hs.com

Ja die wel, sommige komen er wel doorheen, maar die van Q-Dance nog nooit op de Q site of iets dergelijks gezien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylerz schreef:
wootum schreef:
Misschien wat variëren in je TL ofzo?

srry had deze keer aandacht voor nc wildstylez en heady :P

waarom sorry? :huh:
als jij die platen wil draaien dan doe je dat toch gewoon? :D
er word hier overal geklaagd maar dit is jou set en niet die van hun :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:
Wildstylerz schreef:
die rock civilezation kan je gewoon kopen op hs.com

Ja die wel, sommige komen er wel doorheen, maar die van Q-Dance nog nooit op de Q site of iets dergelijks gezien :(

indd echt jammer :(
hardcoresjors schreef:
Wildstylerz schreef:
wootum schreef:
Misschien wat variëren in je TL ofzo?

srry had deze keer aandacht voor nc wildstylez en heady :P

waarom sorry? :huh:
als jij die platen wil draaien dan doe je dat toch gewoon? :D
er word hier overal geklaagd maar dit is jou set en niet die van hun :P


jah klopt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:19 
 

Black Sunrise schreef:
KSwoosh schreef:
die komen meestal gewoon inde shop te staan hoor :P

Check even de pic's die ik heb geplaatst. Die komen van zijn site af, heb jij die ooit gezien? :P

ik meen die linksonder van qdance wel es te hebben gezien
maar sowieso, superveel van die qdance store is na een tijdje neit meer tekoop daar
eigenlijk zou ej es op feesten moeten kijken daarvoor
en anders... ruud contacten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Wildstylerz schreef:
wootum schreef:
Misschien wat variëren in je TL ofzo?

srry had deze keer aandacht voor nc wildstylez en heady :P

waarom sorry? :huh:
als jij die platen wil draaien dan doe je dat toch gewoon? :D
er word hier overal geklaagd maar dit is jou set en niet die van hun :P

Goed gezegd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
en anders... ruud contacten?

Allang gedaan, maar aangezien Q geen goedkeuring heeft gegeven, mag die ze ook niet verkopen helaas :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
Parvuz schreef:
Black Sunrise schreef:
En ook mijn 2 iPhone hoesjes zijn binnen. Thanks Parvuz voor de tip :thumbsup:

Afbeelding

Vet hoor!!

waarom kunnen er nooit zulke shirts gemaakt worden... die bedrukkingen zouden echt vet zijn :drool:

Omdat ze niet zulke kwaliteit kunnen drukken. Heeft Fusion mij tenminste verteld toen ik vroeg waarom ze zo'n vaag B-Front shirtje maken als er hele vet albumarts zijn. Maar kon blijkbaar niet door de kwaliteit ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind anders de Zany - Purify Your Senses van goede kwaliteit. als ze een albumart nou eens vereenvoudigden zodat hij wel gedrukt kan worden? zal vast wel mogelijk zijn... maarja zal wel te veel moeite kosten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De mijnes is ook binnen! :worship:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze noemen mij ook wel trendsetter hahaha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict

Gaaf! Waar kan je dat laten doen, heb ook nog een nieuw hoesje nodig, maar ik hoef niet allemaal labels erop of iets mbt tot Hardstyle :P

Owja, avond trouwens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Gaaf! Waar kan je dat laten doen, heb ook nog een nieuw hoesje nodig, maar ik hoef niet allemaal labels erop of iets mbt tot Hardstyle :P

Owja, avond trouwens :)

Hema.nl
Avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hema.nl zoals Parvuz zei, je kan zelf een plaatje importeren, dus van te voren even fotoshoppen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En zorg voor een lekker hoge kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
De mijnes is ook binnen! :worship:

Iel, dat had ik dus echt nooit gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen die zitten te denken ook een hoesje te bestellen. Voor een idee, deze heb ik:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Iel, dat had ik dus echt nooit gedaan :P


Wat precies niet gedaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hoesje voor je mobiel met Hardtraxx erop :P
Maar ieder z'n ding :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:12 
 

Parvuz schreef:
Mensen die zitten te denken ook een hoesje te bestellen. Voor een idee, deze heb ik:
Afbeelding

die met het crypsis logo is wel erg vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardtraxx is a way of life.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:17 
 
Hardtraxx Addict

Avond herren.


Je kan op t-mobile.nl/casecreator voor 10 eurie zo'n hoesje laten maken ;) Moet je wel een abonnement hebben op iphone 3gs of 4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die met het Crypsis logo is erg vet :love:

Edit: Ik zit erover na te denken om een hiervan te laten maken
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

And now i'm broken!

[zippy]http://www12.zippyshare.com/v/99544692/file.html[/zippy]
Vorige  1 ... 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755, 1756 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic