Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 apr 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
En ook mijn 2 iPhone hoesjes zijn binnen. Thanks Parvuz voor de tip :thumbsup:

Afbeelding

Vet hoor!!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een geniale uitzending van VI weer :lol: :worship:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt he, ik lag ook vaak zat op de grond vanavond :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 00:24 
 

wootum schreef:
Wat een geniale uitzending van VI weer :lol: :worship:

+1
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

welterusteng!
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 02:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Black Sunrise schreef:
En ook mijn 2 iPhone hoesjes zijn binnen. Thanks Parvuz voor de tip :thumbsup:

Afbeelding

Vet hoor!!

waarom kunnen er nooit zulke shirts gemaakt worden... die bedrukkingen zouden echt vet zijn :drool:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op voor een dag werken en een avond naar de rats :drool:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Peter en ik hebben de kaarten voor beiden al binnen Jurriën ;)


Hebben jullie een geldboom in de tuin ofzo? Wil sowieso 1 van de 2 meepakken. Even zien nog welke het wordt :)

Nee, maar ik ga dit jaar niet op vakantie, dus kan best veel festivals meepakken. Defqon ook nog :drool:
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 11:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Afbeelding


Weet je in ieder geval waar je moet schieten met de buks.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Afbeelding

Die zal zwaar de weg kwijt zijn als je op een feest vraagt waar het feest is
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 14:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

kijk mijn nieuwe avatar =D
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er nog mensen die vanavond naar het batavierenfeest gaan in Enschede?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand zin in een vakantie mixje? :D

http://www38.zippyshare.com/v/62442088/file.html

Tracklist:
Intro
1. Project One - Fantasy Or Reality
2. Wildstylez - Shadow
3. Headhunterz - Dragonborn
4. SMD - Just Like You (2012 Refixx)
5. Wildstylez - Extraordinary Happiness
6. Headhunterz - Psychedelic (Qlimax 2011 Edit)
7. Wildstylez - Lonely
8. Noisecontrollers - E=NC2
9. Headhunterz - Headshot
10. Frequencerz - Bitch

enjoy !
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien wat variëren in je TL ofzo?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gekke mix jonge Wildstylerz en zo, keihard.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo pizza eten, alleeen twijfel ik nog welke
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

themaster schreef:
Zo pizza eten, alleeen twijfel ik nog welke

pizza calamiteiten
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig naar mn ouders toe en weer ff op huizen/appartementenjacht.
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Gezellig naar mn ouders toe en weer ff op huizen/appartementenjacht.

jagen op een after locatie voor hardcore italia?
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Distinctive schreef:
waarom kunnen er nooit zulke shirts gemaakt worden... die bedrukkingen zouden echt vet zijn :drool:

Ruud van Eijk maakt vaak hele vette ontwerpen, ook voor q-dance enzo, alleen jammer dat daar nooit iets mee gedaan word :(

Afbeelding

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:55 
 

themaster schreef:
Zo pizza eten, alleeen twijfel ik nog welke

keuze zat!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pizza#Soorten_pizza
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 16:56 
 

Black Sunrise schreef:
Distinctive schreef:
waarom kunnen er nooit zulke shirts gemaakt worden... die bedrukkingen zouden echt vet zijn :drool:

Ruud van Eijk maakt vaak hele vette ontwerpen, ook voor q-dance enzo, alleen jammer dat daar nooit iets mee gedaan word :(

die komen meestal gewoon inde shop te staan hoor :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:00 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Misschien wat variëren in je TL ofzo?

srry had deze keer aandacht voor nc wildstylez en heady :P
Bericht Geplaatst op 28 apr 2012 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
die komen meestal gewoon inde shop te staan hoor :P

Check even de pic's die ik heb geplaatst. Die komen van zijn site af, heb jij die ooit gezien? :P
Vorige  1 ... 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754, 1755 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic