Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Ik ook hoor :P , heb me samen met Wootum echt als een stel idioten lopen gedragen daar :lol:


Heu heu heu, spreek es voor jezelf. Heb me voorbeeldig gedragen, zoals mijn mamma me heeft opgevoed. En je moet niet ijlen, je stond de hele tijd stil.

:) Nee, echt heerlijk los gegaan, gaan we snel overdoen!


Had ik maar stil gestaan, dan had ik tenminste niet mijn enkel naar de klote geholpen :P
En we gaan het sowieso overdoen! Wish of Dreamfields was je eerst volgende toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor het eerst weer een keer fietsen als oefening voor de triathlon. Laatste kilometer, bam, schiet het vol in mn slechte kuit. Voelt zelfde als toen ik er een scheurtje in opliep tijdens een voetbalwedstrijd. Pff, zit niet mee deze week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran

Damn deze blijft heeeerlijk :love:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:43 
 

Daar sta ik wss maandag op los te gaan in Beursgebouw Eindhoven, gratis 90's party met Mental Theo, Klubbheadz, Flaman Abraxas, Paul Elstak, Dune
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Daar sta ik wss maandag op los te gaan in Beursgebouw Eindhoven, gratis 90's party met Mental Theo, Klubbheadz, Flaman Abraxas, Paul Elstak, Dune

FUCKING VET!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:46 
 

Mwoah, vind het niet vent, eerder leuk.

Sta liever op Koninginnedag bij Zodiak Commune of Pact Festival...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Had ik maar stil gestaan, dan had ik tenminste niet mijn enkel naar de klote geholpen :P
En we gaan het sowieso overdoen! Wish of Dreamfields was je eerst volgende toch?

Jup, Wish wordt denk ik m'n eerste, en week erna naar Dreamfields wss.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Daar sta ik wss maandag op los te gaan in Beursgebouw Eindhoven, gratis 90's party met Mental Theo, Klubbheadz, Flaman Abraxas, Paul Elstak, Dune


Ben jaloers :$ kippenvel plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Avond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Avond :yay:

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoi, doei



:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoi, doei



:beer:

Pommer gaat vanavond fucking veel zuipen, dat weet ik gewoon zeker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
Hoi, doei



:beer:

Pommer gaat vanavond fucking veel zuipen, dat weet ik gewoon zeker :P


en weer HT spammen met ze gebrabbel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Jurheinen schreef:
Had ik maar stil gestaan, dan had ik tenminste niet mijn enkel naar de klote geholpen :P
En we gaan het sowieso overdoen! Wish of Dreamfields was je eerst volgende toch?

Jup, Wish wordt denk ik m'n eerste, en week erna naar Dreamfields wss.


Hmm, dan moet ik maar eens proberen op 1 van de 2 aanwezig te zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Peter en ik hebben de kaarten voor beiden al binnen Jurriën ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Peter en ik hebben de kaarten voor beiden al binnen Jurriën ;)


Hebben jullie een geldboom in de tuin ofzo? Wil sowieso 1 van de 2 meepakken. Even zien nog welke het wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Go to ALL the party's :D :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:59 
 

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Peter en ik hebben de kaarten voor beiden al binnen Jurriën ;)


Hebben jullie een geldboom in de tuin ofzo? Wil sowieso 1 van de 2 meepakken. Even zien nog welke het wordt :)

ik lever geldrukmachines.
komen uit japan. niewuste technieken worden door winkels gewoon geaccepteerd!
kost je wel 345.635, 88 euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Pommer schreef:
Hoi, doei



:beer:

Pommer gaat vanavond fucking veel zuipen, dat weet ik gewoon zeker :P


Guilty :$
Scheelt dat ik vannacht 5 uur geslapen heb en vandaag 12 uur gewerkt heb :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Peter en ik hebben de kaarten voor beiden al binnen Jurriën ;)


Hebben jullie een geldboom in de tuin ofzo? Wil sowieso 1 van de 2 meepakken. Even zien nog welke het wordt :)

ik lever geldrukmachines.
komen uit japan. niewuste technieken worden door winkels gewoon geaccepteerd!
kost je wel 345.635, 88 euro ;)


Ok
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woensdag tijdens de bandrepetitie mijn noizezz ingehad, geluid stond daarmee echt niet te hard ofso.

En nu al 2 dagen last van me rechter oor. Dat geluid al echt snel pijn doet. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 20:01 
 



''Kurwaaaaaaaaaaaaa!''

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whaha :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



voor de gene die het intereseerd, hier is de uitkomst voor de top 3 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die 'hardbass' filmpjes :lol:
Vorige  1 ... 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753, 1754 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic