wrote:wrote:![]()
G
smerige boel hier zeg, blergh
D
Drugs maakt mensen lief!
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Sterfwrote:Drugs maakt mensen lief!
C
4 uur lang communicatie gewauwel.
Interfaces, doelstellingen etc
Interfaces, doelstellingen etc
En ook mijn 2 iPhone hoesjes zijn binnen. Thanks Parvuz voor de tip

Ik wacht nog op de mijnes
Maandag besteld, hoelang duurde het bij jullie?
Ik vind hem epic geworden
Thankswrote:Ik wacht nog op de mijnesMaandag besteld, hoelang duurde het bij jullie?
Heeft bij mij een week geduurd, had het de 20e besteld
Kreeg je ook een mail toen ze hem verzonden?
wrote:Kreeg je ook een mail toen ze hem verzonden?
Okay, hopelijk een mailtje vanavond dan 
Die van mij is ook best epic geworden, maat van me heeft hem gedesignd
Die van mij is ook best epic geworden, maat van me heeft hem gedesignd
J
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Lijkt mij echt geniaal als je een keer op een feest een soort van camera-crew je filmt (zonder dat je het doorhebt) en dat je het dan later kan terugkijken. Want ben nu de set van Zany @ Loudness aan het luisteren. En dan hoor ik de nummers weer, en dan weet ik nog precies hoe ik daar tekeer ging. Lijkt me echt geinig om een keer terug te zien 
Queenscore?wrote:2 daagjes geld verdienen, kan ik er met koniginnedag er iig tegen aan
Hahaha soms visualiseer ik dit in me hoofdwrote:Lijkt mij echt geniaal als je een keer op een feest een soort van camera-crew je filmt (zonder dat je het doorhebt) en dat je het dan later kan terugkijken. Want ben nu de set van Zany @ Loudness aan het luisteren. En dan hoor ik de nummers weer, en dan weet ik nog precies hoe ik daar tekeer ging. Lijkt me echt geinig om een keer terug te zien
Van hetzelfdewrote:Lijkt mij echt geniaal als je een keer op een feest een soort van camera-crew je filmt (zonder dat je het doorhebt) en dat je het dan later kan terugkijken. Want ben nu de set van Zany @ Loudness aan het luisteren. En dan hoor ik de nummers weer, en dan weet ik nog precies hoe ik daar tekeer ging. Lijkt me echt geinig om een keer terug te zien
J
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Ik ook hoorwrote:Hahaha soms visualiseer ik dit in me hoofdwrote:Lijkt mij echt geniaal als je een keer op een feest een soort van camera-crew je filmt (zonder dat je het doorhebt) en dat je het dan later kan terugkijken. Want ben nu de set van Zany @ Loudness aan het luisteren. En dan hoor ik de nummers weer, en dan weet ik nog precies hoe ik daar tekeer ging. Lijkt me echt geinig om een keer terug te zienLijkt me echt bruut ja haha, zou mezelf wel vierkant uitlachen denk ik
Haha heerlijk tochwrote: Ik ook hoor, heb me samen met Wootum echt als een stel idioten lopen gedragen daar
Heu heu heu, spreek es voor jezelf. Heb me voorbeeldig gedragen, zoals mijn mamma me heeft opgevoed. En je moet niet ijlen, je stond de hele tijd stil.wrote:Ik ook hoor, heb me samen met Wootum echt als een stel idioten lopen gedragen daar
What the fuck, wat ik net tegenkom.. 
http://lsdb.nl/set/26357/digital-punk-e ... 09-09.html
Wat een opbouw haha.
http://lsdb.nl/set/26357/digital-punk-e ... 09-09.html
Wat een opbouw haha.