Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1747, 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 02:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
hardcoresjors schreef:
:loving: :bomb:

:love:

(L) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:30 
 

smerige boel hier zeg, blergh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 08:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 09:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
patrickjeb schreef:
Goedemorgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 09:52 
 

Drugs maakt mensen lief!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
Drugs maakt mensen lief!


Sterf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 10:59 
 

4 uur lang communicatie gewauwel.

Interfaces, doelstellingen etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 11:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En ook mijn 2 iPhone hoesjes zijn binnen. Thanks Parvuz voor de tip :thumbsup:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wacht nog op de mijnes :whistle: Maandag besteld, hoelang duurde het bij jullie?
Ik vind hem epic geworden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Ik wacht nog op de mijnes :whistle: Maandag besteld, hoelang duurde het bij jullie?
Ik vind hem epic geworden :worship:

Thanks :thumbsup:
Heeft bij mij een week geduurd, had het de 20e besteld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg je ook een mail toen ze hem verzonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Kreeg je ook een mail toen ze hem verzonden?

:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Okay, hopelijk een mailtje vanavond dan :D
Die van mij is ook best epic geworden, maat van me heeft hem gedesignd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 12:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een :drool: weer ! woeii :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt mij echt geniaal als je een keer op een feest een soort van camera-crew je filmt (zonder dat je het doorhebt) en dat je het dan later kan terugkijken. Want ben nu de set van Zany @ Loudness aan het luisteren. En dan hoor ik de nummers weer, en dan weet ik nog precies hoe ik daar tekeer ging. Lijkt me echt geinig om een keer terug te zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
2 daagjes geld verdienen, kan ik er met koniginnedag er iig tegen aan :thumbsup:

Queenscore?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Lijkt mij echt geniaal als je een keer op een feest een soort van camera-crew je filmt (zonder dat je het doorhebt) en dat je het dan later kan terugkijken. Want ben nu de set van Zany @ Loudness aan het luisteren. En dan hoor ik de nummers weer, en dan weet ik nog precies hoe ik daar tekeer ging. Lijkt me echt geinig om een keer terug te zien :P

Hahaha soms visualiseer ik dit in me hoofd :P Lijkt me echt bruut ja haha, zou mezelf wel vierkant uitlachen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Lijkt mij echt geniaal als je een keer op een feest een soort van camera-crew je filmt (zonder dat je het doorhebt) en dat je het dan later kan terugkijken. Want ben nu de set van Zany @ Loudness aan het luisteren. En dan hoor ik de nummers weer, en dan weet ik nog precies hoe ik daar tekeer ging. Lijkt me echt geinig om een keer terug te zien :P

Van hetzelfde :P. Kreeg ook allemaal lekkere flashbacks, alleen viel m'n internet uit bij Who wants this :cry: . Gelukkig heeft een maat van me gefilmd toen, maar dat filmpje hou ik maar in de privécollectie xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Jurheinen schreef:
Lijkt mij echt geniaal als je een keer op een feest een soort van camera-crew je filmt (zonder dat je het doorhebt) en dat je het dan later kan terugkijken. Want ben nu de set van Zany @ Loudness aan het luisteren. En dan hoor ik de nummers weer, en dan weet ik nog precies hoe ik daar tekeer ging. Lijkt me echt geinig om een keer terug te zien :P

Hahaha soms visualiseer ik dit in me hoofd :P Lijkt me echt bruut ja haha, zou mezelf wel vierkant uitlachen denk ik :P


Ik ook hoor :P , heb me samen met Wootum echt als een stel idioten lopen gedragen daar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik ook hoor :P , heb me samen met Wootum echt als een stel idioten lopen gedragen daar :lol:

Haha heerlijk toch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ik ook hoor :P , heb me samen met Wootum echt als een stel idioten lopen gedragen daar :lol:


Heu heu heu, spreek es voor jezelf. Heb me voorbeeldig gedragen, zoals mijn mamma me heeft opgevoed. En je moet niet ijlen, je stond de hele tijd stil.

:) Nee, echt heerlijk los gegaan, gaan we snel overdoen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

What the fuck, wat ik net tegenkom.. xd

http://lsdb.nl/set/26357/digital-punk-e ... 09-09.html

Wat een opbouw haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Jemig, ben wel kritischer gaan denken door ht. 'vroegah'stoorde ik mij niet aan de kick in expressionz, maar god zeg :lol: :lol:
Vorige  1 ... 1747, 1748, 1749, 1750, 1751, 1752, 1753 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic