Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wholla!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Nuracore schreef:
patrickjeb schreef:
Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van in :P


vind het zelf gewoon leuk om te doen nieuwsgierig over andere smaken van mensen wat betreft plaat keuze ;) verder geen andere reden aan vast gebonden.

Er zijn zo gigantisch veel mogelijke top 3en te maken haha. Het zou mij echt niet interesseren of iemand anders de zelfde platen als mij zou kiezen maar net een iets andere volgorde ofzo. :P
Mja doe je ding. :P


Ieder zijn ding :) doe het al 2 jaar zo dus waarom stoppen als ik het leuk vind :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rikketikketik
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yoo jagers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga maar is proberen om mn huiswerk te gaan maken... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Dat zei ik niet

Klopt, maar kon geen andere bijpassende vinden :D

Middag trouwens HT :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Middag trouwens HT :clap:


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hallo! Goedemiddag deze middag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Goedemiddag deze middag!


Mwhua Mwhua, maar nog maar een kwartier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haat aan het alles markeren als gelezen knopje :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
haat aan het alles markeren als gelezen knopje :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:


Best fijn vind ik zelf, houdt het voor mij een beetje overzichtelijk! De eerste keer dat ik per ongeluk op drukte werd ik wel kwaad, wist neit wat me overkwam :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hallowa :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:11 
 

iMark schreef:
Wollaha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En het is alweer een goede avond :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:49 
 

http://hdtv.webcam.nl/nl-bloeit/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
http://hdtv.webcam.nl/nl-bloeit/


prachtig beeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:52 
 

Black Sunrise schreef:
En het is alweer een goede avond :clap:

Is er iets speciaals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toet!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Toet!! ^^


Op m'n waterscoot
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Toet!! ^^

Hou is op :mad: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Koekoek vandaag 12 uur gewerkt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 20:48 
 

hoezo denken mensen dat ik niet denk dat ik opgelicht ga worden als ik dit soort reacties via marktplaats krijg xd
Citaat:
I really appreciate your response to me.I will pay you €320,00 EUR and i have verified from TNT/T PG post to be €50,00 EUR for the shipping cost through Registered Airmail post to my Son address who schooling in Nigeria.I'm buying this item for my friend.I would have loved to have a proper look,but I'm now off for work on the east coast of France sailing............my method of payment for the item will be through my PayPal,because that is the only method of payment i have access to here on sea,so i will like to have your PayPal account as to made the payment of €370,00 EUR to be transfer into your account Immediately so you will ship the item after i made the Payment to be transfer into your account.i want you to ship the item to my Son address in Nigeria.

You can set up PayPal account today via WWW.PayPal.com

Am waiting for your reply immediately and your phone number in case i want to call you because i want this item to be ship as soon has possible.

You can call me on this number +447045702922.

Regards.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:51 
 

Vik schreef:
Een maat van me en ik doen onder de naam Authentic mee aan de Dance Valley Producer Contest. Helaas wordt deze contest wel deels bepaald op stemmen, dus kom ik vragen of jullie ons een gunst kan doen (als je de track leuk vindt tenminste :P ).

Scroll op de pagina die hier onder staat naar beneden en zoek de naam Vik Koutsaftis.
https://www.facebook.com/hardstylecom/a ... 3854604240

Voor degene die gestemd hebben bedankt! :D

zijn jullie nou wel Authentic DJ of niet? want jij upload setjes onder de naam Authentic, maa rik zie af en toe ook Authentic DJ setjes gepost worden hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:52 
 

Rik en Vik. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:53 
 

hebben alleebi een Sik!
Vorige  1 ... 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic