Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Visvijveremmerolie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Visvijveremmerolie?


regenpijpslakkenslijmcurry
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
The Indicator schreef:
Visvijveremmerolie?


regenpijpslakkenslijmcurry

En nu in gewoon Nederlands een interessant gesprek? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

nee dat kwam ik net tegen op onze regenpijp en wilde het melden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nedermeme doet het niet. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:54 
 

oostzaner schreef:
nedermeme doet het niet. :(




:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Dit nektasje! :lol: :lol: :lol:
Daar kan de inhoud van zijn koelkast nog in man! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 08:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 08:27 
 

mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:

Gutemurgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:

Gutemurgen

Vroege morgen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardcoresjors schreef:
Afbeelding

Dit nektasje! :lol: :lol: :lol:
Daar kan de inhoud van zijn koelkast nog in man! :lol:

Lomp grote discman heeft die gozert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 09:44 
 
Hardtraxx Addict

Morgen HT :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Morgen HT :)


En vandaag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede morgen HT :)

vandaag ga ik de top 3 maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf is dat met een top 3? Zie het elke keer staan maar weet niet war het over gaat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij maakt een top 3, mixt ze aan elkaar en zet ze op youtube ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ooowkeee. :huh:
Ik zie t nut er niet van in maar goed haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van in :P


vind het zelf gewoon leuk om te doen nieuwsgierig over andere smaken van mensen wat betreft plaat keuze ;) verder geen andere reden aan vast gebonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:09 
 

Nuracore schreef:
patrickjeb schreef:
Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van in :P


vind het zelf gewoon leuk om te doen nieuwsgierig over andere smaken van mensen wat betreft plaat keuze ;) verder geen andere reden aan vast gebonden.




1. Wormskull-Nosebleed ( SS Remix)
2. N-vitral Shotgun
3. Dj Hidden - Drastic
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
patrickjeb schreef:
Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van in :P


vind het zelf gewoon leuk om te doen nieuwsgierig over andere smaken van mensen wat betreft plaat keuze ;) verder geen andere reden aan vast gebonden.

Er zijn zo gigantisch veel mogelijke top 3en te maken haha. Het zou mij echt niet interesseren of iemand anders de zelfde platen als mij zou kiezen maar net een iets andere volgorde ofzo. :P
Mja doe je ding. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:02 
 

Middag
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Middag


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:12 
 
Hardtraxxer

Project 141 schreef:
Hooooiiii

Haaaallllloooo
Vorige  1 ... 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748, 1749 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic