Nu!
regenpijpslakkenslijmcurrywrote:Visvijveremmerolie?
En nu in gewoon Nederlands een interessant gesprek?wrote:regenpijpslakkenslijmcurrywrote:Visvijveremmerolie?
nee dat kwam ik net tegen op onze regenpijp en wilde het melden 
K
wrote:nedermeme doet het niet.

Dit nektasje!
Daar kan de inhoud van zijn koelkast nog in man!
G
Gutemurgenwrote:Goedemorgen
Vroege morgen..wrote:Gutemurgenwrote:Goedemorgen
Lomp grote discman heeft die gozert.wrote:
Dit nektasje!![]()
![]()
![]()
Daar kan de inhoud van zijn koelkast nog in man!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Morgen HT 
Goede morgen HT
vandaag ga ik de top 3 maken
vandaag ga ik de top 3 maken
Wtf is dat met een top 3? Zie het elke keer staan maar weet niet war het over gaat. 
Hij maakt een top 3, mixt ze aan elkaar en zet ze op youtube 
ooowkeee.
Ik zie t nut er niet van in maar goed haha.
Ik zie t nut er niet van in maar goed haha.
Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van in 
vind het zelf gewoon leuk om te doen nieuwsgierig over andere smaken van mensen wat betreft plaat keuzewrote:Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van in
K
wrote:vind het zelf gewoon leuk om te doen nieuwsgierig over andere smaken van mensen wat betreft plaat keuzewrote:Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van inverder geen andere reden aan vast gebonden.
1. Wormskull-Nosebleed ( SS Remix)
2. N-vitral Shotgun
3. Dj Hidden - Drastic
Er zijn zo gigantisch veel mogelijke top 3en te maken haha. Het zou mij echt niet interesseren of iemand anders de zelfde platen als mij zou kiezen maar net een iets andere volgorde ofzo.wrote:vind het zelf gewoon leuk om te doen nieuwsgierig over andere smaken van mensen wat betreft plaat keuzewrote:Tja, ieder z'n eigen ding, zie er zelf het nut ook niet echt van inverder geen andere reden aan vast gebonden.
Mja doe je ding.
D
Middag
H
Hardtraxxer
462 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Haaaallllloooowrote:Hooooiiii