Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750, 1751 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:41 
 

Vik schreef:
Nee dat is iemand anders waar ik nog nooit setjes voorbij had zag komen totdat wij onder die naam gingen werken. Later kwamen we erachter dat hij al langer werkt onder die naam. Gelukkig staat er bij hem wel DJ achter, dus enig verschil is er wel. :P

Ah ok, wel verwarrend :P denk ik Oh een setje van Vik... is het die andere :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Die woordgrapjes hoor ik nou echt nooit. :P

Hee Vik, ik hoorde van Rik, dat jij had een sik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voted ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten mensen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
El Mare schreef:
Toet!! ^^

Hou eens op :mad: :mad:


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Truste. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 08:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Truste. ^^

Trusten iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 08:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Goedemorgen iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 08:38 
 
Hardtraxxer

Morge


Weer een leuke schooldag vandaag :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 09:27 
 

Voor een goed 15 minuten naar school geweest.
Leraar komt niet opdagen... Dus zo mijn bed weer in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
mikeee schreef:
Goedemorgen :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

over een ander uur weer uit.... xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een ander uur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 10:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zit hier lekker op school, beetje opdrachtjes maken. Beetje hans teeuwen kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 11:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggeee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Moggeee :clap:


Middag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Moggeee :clap:


Morrie ouwe! Sappie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9 Mei hebben we een terugkommiddag, we zouden iets gaan doen in de trend van bowlen, nu blijkt het dus snooker/poolen te zijn :D

Hapjes op de kosten van school en drankjes voor jezelf, vol vreten dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 14:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Black Sunrise schreef:
Moggeee :clap:


Morrie ouwe! Sappie?

Nee wel een gehaktbal graag :lol:

Geniale DJ naam :lol: :lol: :lol:
link
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om een vragenlijst in te vullen over Smarthphone gebruik? Is voor een goede vriendin van mij! Is voor haar afstudeer scriptie

http://www.socsci.ru.nl/cgi-perseus/per ... phones.htm

Alvast bedankt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ingevuld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
Black Sunrise schreef:
Moggeee :clap:


Morrie ouwe! Sappie?

Nee wel een gehaktbal graag :lol:

Geniale DJ naam :lol: :lol: :lol:
link


Kijk deze maar eventjes :lol: :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen (7 uur) mijn hardstyle mixje voor Teupie online op de radio, voor de geïnteresseerden. 2006-2009 lijstje. Vind hem zelf best nice geworden ;)

Edit: Started
Vorige  1 ... 1745, 1746, 1747, 1748, 1749, 1750, 1751 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic