Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeikweer zeg :(
Moet ik de hele dag op de bank liggen :mad:



:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zit al vanaf 12 uur te wachten op een hoorcollege om 17:15 uur. Grafzooi, wat is dit saai zeg, ik mag hopen dat het hoorcollege de moeite waard is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Zit al vanaf 12 uur te wachten op een hoorcollege om 17:15 uur. Grafzooi, wat is dit saai zeg, ik mag hopen dat het hoorcollege de moeite waard is...


waarom ga je dan in de tussentijd niet naar huis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Te ver, moet ruim anderhalf uur reizen + de bus rijdt tussen de middag maar eens in het uur, dus als ik hem mis ben ik helemaal klaar...

Probeer ook nog wat hw te maken, maar de focus ontbreekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inemiene, jij bent ook al een ardige tijd niet hier geweest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Te ver, moet ruim anderhalf uur reizen + de bus rijdt tussen de middag maar eens in het uur, dus als ik hem mis ben ik helemaal klaar...

Probeer ook nog wat hw te maken, maar de focus ontbreekt :P


dan woon je wel in een gat zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Zenda schreef:
Te ver, moet ruim anderhalf uur reizen + de bus rijdt tussen de middag maar eens in het uur, dus als ik hem mis ben ik helemaal klaar...

Probeer ook nog wat hw te maken, maar de focus ontbreekt :P


dan woon je wel in een gat zeg xd

Jep xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Inemiene, jij bent ook al een ardige tijd niet hier geweest :lol:


Ja best.. heel erg lang,
heb zoveel te doen met school, en dan nog sporten en tja :)
maar nu heb ik terug saaie lessen op school.. dus kan ik hier weer tijd vertoeven :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inemiene schreef:
dus kan ik hier weer tijd vertoeven :D

Beste wat je kunt doen inderdaad :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff ik voel me nu al een stuk beter als gisteren. Dus kijk maar uit, ik word weer wat actiever op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Pff ik voel me nu al een stuk beter als gisteren. Dus kijk maar uit, ik word weer wat actiever op HT.

RUN FOR YOUR LIVES! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter dan gister :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Beter dan gister :list:

Je snapt wat ik bedoel. Daar gaat het in wezen om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:58 
 
Hardtraxxer

Cup a Soup tijd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkiev112 schreef:
Cup a Soup tijd :thumbup:

2 voor 4 cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Henkiev112 schreef:
Cup a Soup tijd :thumbup:

2 voor 4 cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen.

1 voor 4 cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

16:09 tijd voor een koude groene fernandez, ik doe het gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:58 
 
Hardtraxx Elite

Black Sunrise schreef:
Onthafloorx schreef:
1,64 alhoewel op m'n id staat 1,67 maar dat is niet waar :P

Afbeelding


Project 141 schreef:
Denk dat je in ieder geval een groot deel van de schade op hun kan verhalen, want dit soort fouten mag natuurlijk echt niet en is levensgevaarlijk..

Enige kutte is, is dat de garage die het gedaan heeft van een goede maat is, maar hij heeft het zelf niet gemonteerd, maar een werknemer van hem. Hmm... lastig :P


Dat zei ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Almost to a Top 3 Result High rankers: . 1. state of perfection 2. Take me there 3. E=NC2. You think different? Send me your Hardstyle top 3 of April !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Koekoek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Koekoek!

In de reclame voor de europa league op rtl7. :lol:
In het filmpje over het amateurvoetbal die speaker. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
wootum schreef:
Koekoek!

In de reclame voor de europa league op rtl7. :lol:
In het filmpje over het amateurvoetbal die speaker. :lol:

Hahaha idd :P Ook geweldig om Johan te zien zingen :lol: Het enthousiasme spatte er van af!

Check dat filmpje ook, hahaha: http://www.vioranje.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toettoet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toedaaat?
Vorige  1 ... 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747, 1748 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic