zeikweer zeg
Moet ik de hele dag op de bank liggen

Moet ik de hele dag op de bank liggen
waarom ga je dan in de tussentijd niet naar huis?wrote:Zit al vanaf 12 uur te wachten op een hoorcollege om 17:15 uur. Grafzooi, wat is dit saai zeg, ik mag hopen dat het hoorcollege de moeite waard is...
dan woon je wel in een gat zegwrote:Te ver, moet ruim anderhalf uur reizen + de bus rijdt tussen de middag maar eens in het uur, dus als ik hem mis ben ik helemaal klaar...
Probeer ook nog wat hw te maken, maar de focus ontbreekt
Jepwrote:dan woon je wel in een gat zegwrote:Te ver, moet ruim anderhalf uur reizen + de bus rijdt tussen de middag maar eens in het uur, dus als ik hem mis ben ik helemaal klaar...
Probeer ook nog wat hw te maken, maar de focus ontbreekt
Ja best.. heel erg lang,wrote:Inemiene, jij bent ook al een ardige tijd niet hier geweest
Beste wat je kunt doen inderdaadwrote:dus kan ik hier weer tijd vertoeven
RUN FOR YOUR LIVES!wrote:Pff ik voel me nu al een stuk beter als gisteren. Dus kijk maar uit, ik word weer wat actiever op HT.
Je snapt wat ik bedoel. Daar gaat het in wezen om.wrote:Beter dan gister
2 voor 4 cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen.wrote:Cup a Soup tijd
1 voor 4 cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen.wrote:2 voor 4 cup a soup, dat zouden meer mensen moeten doen.wrote:Cup a Soup tijd
Dat zei ik nietwrote:wrote: 1,64 alhoewel op m'n id staat 1,67 maar dat is niet waar
Enige kutte is, is dat de garage die het gedaan heeft van een goede maat is, maar hij heeft het zelf niet gemonteerd, maar een werknemer van hem. Hmm... lastigwrote: Denk dat je in ieder geval een groot deel van de schade op hun kan verhalen, want dit soort fouten mag natuurlijk echt niet en is levensgevaarlijk..
Almost to a Top 3 Result High rankers: . 1. state of perfection 2. Take me there 3. E=NC2. You think different? Send me your Hardstyle top 3 of April !
In de reclame voor de europa league op rtl7.wrote:Koekoek!
Hahaha iddwrote:In de reclame voor de europa league op rtl7.wrote:Koekoek!![]()
In het filmpje over het amateurvoetbal die speaker.