Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1741, 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Toet! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:14 
 

De koekoek + jou avatar doet het hem wel hoor! :P

Zenda schreef:
Toet! :$

TOET! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dysphoria schreef:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Waarom had je een ban?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:28 
 

Pommer schreef:
Dysphoria schreef:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai!

Waarom had je een ban?

Had 4 waarschuwingen waar ik opeens een ban voor kreeg plus een .gif die ze niet hadden mogen zien. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:40 
 

het zijn mietjes..... ze moeten net als facebook een eigen schijf maken en afschermen voor andere die t niet mogen zien...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:41 
 

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:43 
 

biscuit schreef:
het zijn mietjes..... ze moeten net als facebook een eigen schijf maken en afschermen voor andere die t niet mogen zien...

True that!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:06 
 

DOE MEE MET DE DANCE-TUNES DJ CONTEST!

geplaatst op: 23 april 2012



• Download de V-Essentials Jingle hier en de Hard Nature Jingle hier. Je moet wel over een Dance-Tunes account beschikken om de Jingle te kunnen downloaden. Geen Jingle, Geen deelname!!

• Gebruik de Jingle als het eerste nummer in jouw mix

• Upload jouw mix van maximaal 30 minuten :
- Voor de V-Essentials area Upload HIER
- Voor de Hard Nature area Upload HIER

• Gebruik voor de titel van de mix: “7th Sunday Festival & Dance- Tunes DJ Competition: Hard Nature Area” of "7th Sunday Festival & Dance-Tunes DJ Competition: V-Essentials Area".

• Tag jouw mix:
“7th Sunday Festival & Dance-Tunes DJ Competition: Hard Nature Area”
"7th Sunday Festival & Dance-Tunes DJ Competition: V-Essentials Area".

• Gebruik de afbeelding van de Jingle voor de afbeelding van jouw mix.
• Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 08:23 
 

wel raar hoor biscuit, moeten we in het zever topic setjes gaan uploaden? dat wordt nog wat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
• Succes!

Dankje, jij ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morning!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 08:54 
 

Oi
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 09:10 
 

Studielijstje binnen,..
10 Voldoendes en 1 Onvoldoende...

Tevreden dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 09:56 
 

KSwoosh schreef:
wel raar hoor biscuit, moeten we in het zever topic setjes gaan uploaden? dat wordt nog wat...


nee, :lol: kijk maar bij 7thsunday.nl waar je die zooi dumpen moet.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 11:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een goor wijf op die foto zeg :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

willen andere mensen misschien nog top 3's plaatsen van de releases van deze maand :) ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Middag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaarten gewonnen voor VVV-Venlo - Ado Den Haag :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
kaarten gewonnen voor VVV-Venlo - Ado Den Haag :yay:

Nou nou. Wat een pot. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
hdhessel schreef:
kaarten gewonnen voor VVV-Venlo - Ado Den Haag :yay:

Nou nou. Wat een pot. :P

Heb 6 jaar seizoenskaart van vvv gehad dus vind het wel leuk :) is ma 15 min fietsen voor mij dus waarom niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gehad. Zegt genoeg haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:32 
 

Zo, alle dozen eindelijk van mijn kamer en dus flink opgeruimd... Ben van 12 planken vol crap naar 2 planken gegaan en de rest allemaal opgeruimd :D
Toch wel een voordeel als je niet hecht aan bepaalde dingen en makkelijk afstand van doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag een dagje overwerken, veel gezelligheid en lekker eten na 5e dus :lol:
Vorige  1 ... 1741, 1742, 1743, 1744, 1745, 1746, 1747 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic