Mogge 
Nee bedankt, ga wel voor iets sterkerswrote:Morrie ouwe! Sappie?!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Zeg toch ook niet dat er iets mis mee iswrote:Lekker boeiend.. Als iemand daar gelukkig is.wrote:Niet bepaald de meeste mooie wijk, die M5 is waarschijnlijk duurder als die huizen op de achtergrond..
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Goedemiddag mensen! 
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Eeuwige geroddel van meisjes 
Jij bent toch ook een meisje?wrote:Eeuwige geroddel van meisjes
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Haha, ja ik ben een meisje maar ik roddel (bijna) niet die tijd heb ik wel gehadwrote:Jij zit nou te roddelen over roddelende meisjes
Onze kleine meid wordt groot!wrote:Volwassenheidwrote:Haha, ja ik ben een meisje maar ik roddel (bijna) niet die tijd heb ik wel gehadwrote:Jij zit nou te roddelen over roddelende meisjes
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Haha wat een forum is dit ook he
De dag dat ik groot word geef ik een festival
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Wanneer is dat? 
aan je reactie te zien zal dat feest nooit komenwrote:Haha wat een forum is dit ook he![]()
Wel in Zeeland dan.wrote:Haha wat een forum is dit ook he![]()
Pff, heb het idee dat ik geestelijk nog wel leef, maar lichamelijk dood ben 
heb ook al sinds gistermiddag het gevoel dat als k me ogen langer dan 5 sec dicht doe, ik zo ter aarde stort en slaapwrote:Pff, heb het idee dat ik geestelijk nog wel leef, maar lichamelijk dood ben
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ik andersomwrote:Pff, heb het idee dat ik geestelijk nog wel leef, maar lichamelijk dood ben
Dealwrote: De dag dat ik groot word geef ik een festival
GVD, m'n auto is dus compleet naar de getver. Mag blij zijn dat ik nu nog leef. Garagebedrijf had bij montage vd velgen de bouten niet goed vastgedraaid, daar waren er 2 van onderweg met 130 km/h uitgeschoten. Alles is nu dus ook kromgebogen. Afspraak gemaakt om auto te laten verslepen naar de betreffende garage en daar maar de schade op verhalen. Man wat baal ik weer....
succes man, wel erg klote voor je!wrote:
GVD, m'n auto is dus compleet naar de getver. Mag blij zijn dat ik nu nog leef. Garagebedrijf had bij montage vd velgen de bouten niet goed vastgedraaid, daar waren er 2 van onderweg met 130 km/h uitgeschoten. Alles is nu dus ook kromgebogen. Afspraak gemaakt om auto te laten verslepen naar de betreffende garage en daar maar de schade op verhalen. Man wat baal ik weer....![]()
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 18 days ago
Hoe groot was je ook alweer?wrote:Haha wat een forum is dit ook he![]()
O
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
1,64 alhoewel op m'n id staat 1,67 maar dat is niet waarwrote:Hoe groot was je ook alweer?wrote:Haha wat een forum is dit ook he![]()
Kleintjuhwrote:1,64 alhoewel op m'n id staat 1,67 maar dat is niet waarwrote:Hoe groot was je ook alweer?wrote:Haha wat een forum is dit ook he![]()
Expres laten doen? Zodat je attracties van pretparken in mag?wrote:1,64 alhoewel op m'n id staat 1,67 maar dat is niet waarwrote:Hoe groot was je ook alweer?wrote:Haha wat een forum is dit ook he![]()
wrote: 1,64 alhoewel op m'n id staat 1,67 maar dat is niet waar

Enige kutte is, is dat de garage die het gedaan heeft van een goede maat is, maar hij heeft het zelf niet gemonteerd, maar een werknemer van hem. Hmm... lastigwrote: Denk dat je in ieder geval een groot deel van de schade op hun kan verhalen, want dit soort fouten mag natuurlijk echt niet en is levensgevaarlijk..
D
Haaaaaaaaaaaaaaaaaai!
A
koekoek