Slowpokewrote:Hou je van inductieplaten?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
A
Wat was er nou in het drugstopic, zag dat Corso Two erbij betrokken was enzo alles
A
Zeg gewoon Browny over Alie
Ja jongens, zit toch ondertussen Fifa te doen. Ga niet 2348 pagina's met onzin teruglezen 
K
wrote:Hou je van inductieplaten?
waz met jou grappensteler
Maar serieus inductiehaters ga wat doen ofzo en anders is linksboven de rooie X
A
Haten = verlaten, bitches moeten niet praten 
Ik heb een witte 'X' met een rood vak er omheen. Wat moet ik nu doen?wrote: Maar serieus inductiehaters ga wat doen ofzo en anders is linksboven de rooie X
A
C
dude, ik heb Jor-D net gepm'd, ipv Chris 2 ga ik nu Corso 2 hetenwrote:![]()
![]()
K
Kdrink zoveel caffeine weer de laatste dagen
de tering
de tering
The Outside Agency - Primitivewrote:iemand nog goed HC/industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert?
Satronica - Life Blood Pain Death (Tymon Remix)
Frame Of Mind - Ball In A Bull's Eye
Lowroller - Butchering Drums
Moleculez - Covert Ops
Cubic Nomad - I'm Nobody (The Relic's Time To Remember Mix)
Dit zijn een paar favorieten van me
Doe maar Crisis Twowrote:dude, ik heb Jor-D net gepm'd, ipv Chris 2 ga ik nu Corso 2 hetenwrote:![]()
![]()
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Verander jij je naam dan naar funny sjors of ultimate hater?wrote:Doe maar Crisis Twowrote:dude, ik heb Jor-D net gepm'd, ipv Chris 2 ga ik nu Corso 2 hetenwrote:![]()
![]()
K
Drugsgebruiker#1 en #2 en #3 zo kunnen we het makkelijker maken voor de rest

C
Moeten we zo gaan vechten wie #1 is, maar dat weten we allemaal wel (psst, 500mg)wrote:Drugsgebruiker#1 en #2 en #3 zo kunnen we het makkelijker maken voor de rest![]()
zo super veel is dat niet, maar jij weet er niks vanwrote: Moeten we zo gaan vechten wie #1 is, maar dat weten we allemaal wel (psst, 500mg)
A
brb ff kustlijntje pakken
Ik zou behoorlijk naar de klote zijn

M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Zo superveel is 500mg in een half uur niet? (Als ik Jeff moet geloven) komop zeg wat een gekontelikwrote:zo super veel is dat niet, maar jij weet er niks vanwrote: Moeten we zo gaan vechten wie #1 is, maar dat weten we allemaal wel (psst, 500mg)
A
ooh heerlijk, nu ff wachten tot ie inslaat
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Je kan beter naar terneuzenwrote:brb ff kustlijntje pakken
Ik ken mensen die het in 1 lijn stoppen, maar die zitten niet op HT, en even goed, misschien is het aardig wat, maar what the fuck maakt het uit? het is z'n eigen neus...wrote:Zo superveel is 500mg in een half uur niet? (Als ik Jeff moet geloven) komop zeg wat een gekontelikwrote:zo super veel is dat niet, maar jij weet er niks vanwrote: Moeten we zo gaan vechten wie #1 is, maar dat weten we allemaal wel (psst, 500mg)
En misschien was het wel rotzooi, dat hij er gewoon veel van nodig had
A
Of naar de ArenA, snap je hem??? NEUZEN???? :DS:DD:DD::DD:wrote:Je kan beter naar terneuzenwrote:brb ff kustlijntje pakken