Almighty schreef:
Waarom neem/nam je dan een soort van verantwoordelijkheid, Jeff3rd? Als ik zo de boel lees, denk ik dat je meer dan genoeg gedaan hebt..
Omdat die gast bij mij thuis zit, en ik geen zin heb in een spartelend jochie met zn diabetes in mn huis.
Heb m ook constant gezegd van : Vind je dat wel nodig? Iedereen raadde het hem af. Maar nee, stug doorgaan.
Daarom mag ie van mij ook gewoon simpelweg eens neervallen. Misschien dat ie er dan van leert. Maar dat zal vast wel niet. Ik ben dan gewoon keihard tegen iemand. Iemand moet t doen. Zelfde als dat gezeik met zn ex. Iedereen liep hem te betuttelen. Ik was de enige die zei van : Gast, get over it. Ga verder met je leven. Iemand moet de harde klootzak zijn. En als niemand dat doet, so be it. Dan ben ik dat maar. En als ik em desnoods voor lul moet zetten op het internet zodat ie misschien een keer z'n ogent opent, dan doe ik dat maar. Maar Ruben kennende zal ie er alsnog niets geleerd van hebben. Daarom heb ik ook in een ander topic gezegd : Hij komt er bij mij op een pre/after niet meer in. Ben dr even flink klaar mee.
Om nog maar even zn gebruik nog helderder te maken : Hij trapte er op de terugweg ook nog maar even een hele speaker in. Omdat meneer zich anders de terugweg zou vervelen.