Jij bent wel wat gewend van het FOK! forum lijkt me. Heldig forum trouwens.wrote:Ja vooral op een forum imo, als krachtterm irl kan ik het me nog indenken. Maar vraag me altijd af hoe dat op achter je PC gaat?wrote:Is ook dieptriest om met een ziekte je emotie uit te drukken..wrote:Hahah dat vind ik altijd het toppunt van triestheid hè, schelden met kanker en het dan censureren.
Nogmaals: kanker verziekt je taal
Haha je zei een keer dat je daar 30000 posts had en een ban kreeg en sindsdien heb ik daar ook een account. Echt geweldig om daar in die klaagbak rond te kijken als je niks te doen hebwrote:Haha hee hoe weet je dat ik daar zat?
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Haha dacht dat ik de enige waswrote:Haha je zei een keer dat je daar 30000 posts had en een ban kreeg en sindsdien heb ik daar ook een account. Echt geweldig om daar in die klaagbak rond te kijken als je niks te doen hebwrote:Haha hee hoe weet je dat ik daar zat?Er zitten meerdere users van hier op dat forum trouwens. Ik zal maar geen namen noemen
Godver 
Ik wilde vandaag die-hard sporten en een beetje op mn voeding letten...
Nu heb ik niet gesport en ga zo met een maat bankhangen met 4 zakken chips en bier. Lang leve de lamheid
Ik wilde vandaag die-hard sporten en een beetje op mn voeding letten...
Nu heb ik niet gesport en ga zo met een maat bankhangen met 4 zakken chips en bier. Lang leve de lamheid
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
iemand nog goed HC/industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert? 
Was, en is, altijd echt geweldig ja. Vooral 's nachts veel gebaggerd in ONZ, wat een onzin kon je daar kwijt zeg.
Ga stuk hierwrote:Beste set van het jaar, nu al.
http://www26.zippyshare.com/v/63957207/file.html
1. Bingo Players - Rattle (ViruzTweakerz Bootleg)
2. Angry Birds - Angry Birds Theme (Pure Insanity Bootleg)
3. DJ Corebreakah - Summer of the Hardstyle
4. MusiQ Enhancerz - Let'z Do It R4W
5. Tomcat & Rudeboy ft Angerfist - Alles Kut Enter
C
ROFL!
B
Hardtraxx Veteran
13722 posts member since 2008
last seen Aug 2017
En ik dacht het eens even rustig te houden vanavond!wrote:Denk dat de modjes vanavond nog een behoorlijke klus te klaren hebben
Oost! Offtopic is voor jouw!
Loudness ga je niet dan?wrote:Mooi, tot van de zomer draak.wrote: Ik heb anders helemaal nergens last van Blackie
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Waar is 'Special D - Home alone (Da Tweekaz NYE Remix)' ?wrote:Ga stuk hierwrote:Beste set van het jaar, nu al.
http://www26.zippyshare.com/v/63957207/file.html
1. Bingo Players - Rattle (ViruzTweakerz Bootleg)
2. Angry Birds - Angry Birds Theme (Pure Insanity Bootleg)
3. DJ Corebreakah - Summer of the Hardstyle
4. MusiQ Enhancerz - Let'z Do It R4W
5. Tomcat & Rudeboy ft Angerfist - Alles Kut Enter
![]()
Dit is het net niet.
A
27-03-2012
Een dag om nooit te vergeten
Een dag om nooit te vergeten
K
Ja, ik zal ff een paar favos linkenwrote:iemand nog goed HC/industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert?
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
ikkuh!!!wrote:Haha je zei een keer dat je daar 30000 posts had en een ban kreeg en sindsdien heb ik daar ook een account. Echt geweldig om daar in die klaagbak rond te kijken als je niks te doen hebwrote:Haha hee hoe weet je dat ik daar zat?Er zitten meerdere users van hier op dat forum trouwens. Ik zal maar geen namen noemen
A
Bestaan nietwrote:iemand nog goede industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert?
Steffnov - Fuck the Neighbours #4wrote:iemand nog goed HC/industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert?
Hou je van industrial?wrote:iemand nog goed HC/industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
Ik ben niet thuis in de HC en al helemaal niet in de Industrial maar wat klinkt Kling Klong toch verdomd hardwrote:Ja, ik zal ff een paar favos linkenwrote:iemand nog goed HC/industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert?
View on YouTube
View on YouTube
View on YouTube
ik stel veel vragen i know en ik weet dat daar het stel je vraag topic voor is maar daar word niet op gereageerd goed HC/industrial cds dan kan ik die bij trackitDownl... kopen
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
wrote:Hou je van industrial?wrote:iemand nog goed HC/industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert?

Last edited by Ramirez on , edited 1 time in total.
A
Hier een lijstje met artiestenwrote:Hou je van industrial?wrote:iemand nog goed HC/industrial nummers die hij/zij nu vaak luistert?
- The Outside Agency
- Tieum
-
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mwah hou niet zo van industrial, vind de bank en verzekeringssector toch stukken interessanter.
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
komt spuit 11 ook weer aanwrote:Hou je van inductieplaten?