morgen project opleveren xD hopelijk slaag ik
Mijn pa doet ff sportief. Fiets zomaar ff 55 km 
Wat een baas de mijne hoor je al zeuren als hij 20 meter naar zn auto moet lopenwrote:Mijn pa doet ff sportief. Fiets zomaar ff 55 km
Mijn pa gaat dit jaar zelfs fietsend (vanaf Nijmegen) naar Barcelona. 3 jaar geleden is hij ook (vanaf Nijmegen) naar Rome gefietst. Nu is ie 63, toen die naar Rome ging 60.wrote:Mijn pa doet ff sportief. Fiets zomaar ff 55 km
Netjeswrote:Mijn pa gaat dit jaar zelfs fietsend (vanaf Nijmegen) naar Barcelona. 3 jaar geleden is hij ook (vanaf Nijmegen) naar Rome gefietst. Nu is ie 63, toen die naar Rome ging 60.wrote:Mijn pa doet ff sportief. Fiets zomaar ff 55 km
Die van mij is nu 55. Hij gaat sowieso al vaak fiesten. 2x in de week. Maar vandaag had hij ff besloten om 55 km te gaan fietsen. Gewoon zomaar
Vandaag brandoefening op school, was een mooi excuus om op het terras te gaan zitten 
Ja, rond een uur of 3.wrote:Was er brandoefening ja?
C
Hoorde ook zoiets, ik was om half 2 al weg
Zullen morgen voor het echie doen dan? Jullie nemen vuur mee?
C
marshmellows ook goed?
Ik fiets elke dag standaard 25km naar me werk, en op dinsdag naar school
, woon net in zo'n tussengat..
Op de parkeerplaats?wrote:marshmellows ook goed?
In de auto.. DUH!!!wrote:Op de parkeerplaats?wrote:marshmellows ook goed?
Alleen leuk als het droog is en geen vrieskou van -10wrote:Ik fiets elke dag standaard 25km naar me werk, en op dinsdag naar school, woon net in zo'n tussengat..
Kunnen we ook binnen doen, dan hebben we meteen brandoefening!
G
ik fiets elke dag van me kamer naar breda centraal, en dan van rotterdam centraal naar me stage
en dan aan het einde van de dag weer: stage - rotterdam centraal, breda centraal - kamer
lekker een beetje lichaamsbeweging zo op een dag
en dan aan het einde van de dag weer: stage - rotterdam centraal, breda centraal - kamer
Tickets Defqon.1 zijn binnen. 2x dagticket voor zaterdag. Heb er 1 over, dus mocht iemand nou echt niet aan een ticket kunnen komen, bij deze kun je een pm sturen 
Ik zorg wel dat de tickets bij de liefhebbers terecht komen hoor

Ik zorg wel dat de tickets bij de liefhebbers terecht komen hoor
wrote:ik fiets elke dag van me kamer naar breda centraal, en dan van rotterdam centraal naar me stage
Goed bezig jongens!wrote:Ik fiets elke dag standaard 25km naar me werk, en op dinsdag naar school, woon net in zo'n tussengat..
Ik woon letterlijk 3 straten van mijn school vandaan dus kan kruipend als ik wil. Maar sport voor de rest wel gewoon genoeg. Hoe saai ik het ook vind.
ik zit elke dag in de bus
om nou 38km heen te fietsen en 38km terug te fietsen op een dag. nee bedankt 
wrote:ik zit elke dag in de busom nou 59km heen te fietsen en 59km terug te fietsen op een dag. nee bedankt