23 maart 16:00wrote:Tot wanneer kun je de kaartjes voor defqon bestellen met die code? (Te lui om op te zoeken)
Niet uit de shout tochwrote:![]()
Als je weet waar die vandaan komt zeg
![]()
oke ik bedoelde 48 heen en 48 terug geen 59, gek!

S
Denk je; leuk, familie op bezoek! Komen ze met het nieuws dat je oom zich heeft opgehangen... Afijn ik had niet echt contact met die oom van me maar het is natuurlijk wel verschrikkelijk!
Klote man, sterkte.wrote:Denk je; leuk, familie op bezoek! Komen ze met het nieuws dat je oom zich heeft opgehangen... Afijn ik had niet echt contact met die oom van me maar het is natuurlijk wel verschrikkelijk!
Sterkte!wrote:Denk je; leuk, familie op bezoek! Komen ze met het nieuws dat je oom zich heeft opgehangen... Afijn ik had niet echt contact met die oom van me maar het is natuurlijk wel verschrikkelijk!
S
Iets totaal onverwachts in deze rustige omgeving. Maargoed, ik heb meer moeite met mijn ouders, ooms, tantes en familie die hem beter kenden. Het was ook iemand die niet echt meer in het leven stond, en meer met grote moeite zijn laatste dagen aan het slijten was.wrote:Zodan, das minder, sterkte!
Dat is nooit fijn om te horen..
sterkte
sterkte
Sterkte Stefan!!wrote:Denk je; leuk, familie op bezoek! Komen ze met het nieuws dat je oom zich heeft opgehangen... Afijn ik had niet echt contact met die oom van me maar het is natuurlijk wel verschrikkelijk!
S
Bedankt iedereen! Maar laat het niet de toon zetten voor dit topic. Het is toch iets persoonlijk en wil jullie dagelijks gezever er niet mee in de weg zitten
.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wrote:Gecondoleerd en sterkte!
Inderdaad, gecondoleerd en sterkte ermee
.
K
Ik heb me kapot gelachen vanavond hahawrote:Onderschrift van kaboem![]()
Ook dat toen hhij zei : Het is lastig met een hand typen na die foto XD
En sterkte er mee man, lijkt me sowieso kloten ook al had je bijna geen contact.
hij zij helemaal niet, "het is lastig met een hand typen na die foto" hij zei alleen "het is lastig typen met een hand"wrote:Ik heb me kapot gelachen vanavond hahawrote:Onderschrift van kaboem![]()
.
En sterkte er mee man, lijkt me sowieso kloten ook al had je bijna geen contact.
en dat kun je ook anders opvatten haha
NIeuwe set gemixt door mij en samengesteld door Chukkels. Oftewel ultieme combo 
Black Sunrise feat. Chukkels - Euphorical Madness
Black Sunrise feat. Chukkels - Euphorical Madness
'Even wat snel invullen voor school'
LINC bestaat uit 2 onderdelen: Interesses en Competenties.
Eerst krijg je 168 vragen over je Interesses en vervolgens 72 over je Competenties.
Invullen kost ongeveer 30-45 minuten.
LINC bestaat uit 2 onderdelen: Interesses en Competenties.
Eerst krijg je 168 vragen over je Interesses en vervolgens 72 over je Competenties.
Invullen kost ongeveer 30-45 minuten.
K
Hij zei het toch nadat de foto gepost was ?wrote:hij zij helemaal niet, "het is lastig met een hand typen na die foto" hij zei alleen "het is lastig typen met een hand"wrote:Ik heb me kapot gelachen vanavond hahawrote:Onderschrift van kaboem![]()
.
en dat kun je ook anders opvatten haha