Mis ik iets??wrote:jongens, alsjeblieft, ga niet ook nog facebook verzieken.
ik ben serieus aan het testen en blijf ff voor de komende 2 uur weg.
Gelukkig welwrote:Mis ik iets??wrote:jongens, alsjeblieft, ga niet ook nog facebook verzieken.
ik ben serieus aan het testen en blijf ff voor de komende 2 uur weg.
Facebook aan het fucken blijkbaar??wrote:WTF issie nu weer aan t doen![]()
![]()
Tja, je moet hem toch ergens insteken he...wrote:Facebook aan het fucken blijkbaar??wrote:WTF issie nu weer aan t doen![]()
![]()
wrote: Tja, je moet hem toch ergens insteken he...
S
Weet ikwrote:Stefan is eindbaasch.
C
Heel Heel Heel misschien dat ik naar Sensation White ga dit jaar 
wrote:Heel Heel Heel misschien dat ik naar Sensation White ga dit jaar

A
Sensation Brown van Dumpert 
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
3,957 postssince 2010
Ben op zoek naar een Rapidshare account om even te lenen... wil er ook wel wat voor betalen.... 
A
Darkie Darkie Darkie toch, geen steek veranderd; Vind ik ook, helemaal mee eens, hou je van industrial? Zijn je meest gebruikte zinnen volgens mij
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
jupwrote:Darkie Darkie Darkie toch, geen steek veranderd; Vind ik ook, helemaal mee eens, hou je van industrial? Zijn je meest gebruikte zinnen volgens mij
A
Je moet niks, maar ik dacht nadat je *kuch* vrijwillig *kuch* weggegaan was, onder een andere naam terug kwam in de hoop dat niemand erachter zou komen, dat je wel misschien zeg maar ja een euh, eigen mening zou hebben ofzo?
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
heb ik ook wel.. maar waarom zou ik het in andere woorden vertalen als lyst het eigenlijk al voor me gezegd hadwrote:Je moet niks, maar ik dacht nadat je *kuch* vrijwillig *kuch* weggegaan was, onder een andere naam terug kwam in de hoop dat niemand erachter zou komen, dat je wel misschien zeg maar ja een euh, eigen mening zou hebben ofzo?
A
Ja vind je het gek? In elk topic hetzelfde liedje. Toevallig dat je zelf ook Lyst opnoemt, want jij bent het wel altijd met hem eens hè? Just asking
Kan niet wachten tot de nieuwe Hardtraxx Awards btw
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
zou mij me reet roestenwrote:Ja vind je het gek? In elk topic hetzelfde liedje. Toevallig dat je zelf ook Lyst opnoemt, want jij bent het wel altijd met hem eens hè? Just asking
A
wrote: Just asking
Koffieapparaat op school had een krediet van 50 euro. De hele afdeling zat aan de koffie. Foutje bedankt! 
Als je niks anders doet dan opelkaar zeuren ga dan fappen ofzo.
C
Laat die jongen ook wat volgen, hoeft ie geen twitter aan te makenwrote:Ja vind je het gek? In elk topic hetzelfde liedje.