Stekker in je oor douwen en dan op je duim blazenwrote:Hmm, dan zou die nooit leeg gaan. Zou je me kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?wrote:Je mobiel mee opladenwrote:Wat te doen met mijn energie?
Dat doen fabrikanten heel slim. Die plugjes zijn zo klein, dat dat normaal niet kan. Komt door hun stilgehouden contracten met energiebedrijven en kabelproducenten. Echter, al je je mobiel open maakt en een niet te diep gat maakt tussen de accu en de plug, en daar dan je vinger in stopt, laad hij zelf op! Ik doe het nu een jaar, en wou dat ik het eerder wist...wrote:Hmm, dan zou die nooit leeg gaan. Zou je me kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?wrote:Je mobiel mee opladenwrote:Wat te doen met mijn energie?
Dat doen fabrikanten heel slim. Die plugjes zijn zo klein, dat dat normaal niet kan. Komt door hun stilgehouden contracten met energiebedrijven en kabelproducenten. Echter, al je je mobiel open maakt en een niet te diep gat maakt tussen de accu en de plug, en daar dan je vinger in stopt, laad hij zelf op! Ik doe het nu een jaar, en wou dat ik het eerder wist...[/quote]wrote: Hmm, dan zou die nooit leeg gaan. Zou je me kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?
Rijke fantasie heb jij zeg!
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
1,951 postssince 2012
Avond!
Wat een weertje vandaag, goed van genoten op Zandvoort
Wat een weertje vandaag, goed van genoten op Zandvoort
wrote:Avond!
Wat een weertje vandaag, goed van genoten op het voetbalveld!
[/quote][/quote]wrote:Rijke fantasie heb jij zeg!wrote:Dat doen fabrikanten heel slim. Die plugjes zijn zo klein, dat dat normaal niet kan. Komt door hun stilgehouden contracten met energiebedrijven en kabelproducenten. Echter, al je je mobiel open maakt en een niet te diep gat maakt tussen de accu en de plug, en daar dan je vinger in stopt, laad hij zelf op! Ik doe het nu een jaar, en wou dat ik het eerder wist...wrote: Hmm, dan zou die nooit leeg gaan. Zou je me kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen?
Niks fantasie,is echt zo! Of...werk jij voor een telefoonfabrikant...? Kut, ik ben betrapt..
Zou iemand mij kunnen helpen door uit te leggen wat er precies zo slecht is aan deze mix:
Search & Destroy - Om Wakker Te Blijven #29 (Wavolizer Special)
behalve dat hij er 2 keer naast ligt dan.
Search & Destroy - Om Wakker Te Blijven #29 (Wavolizer Special)
behalve dat hij er 2 keer naast ligt dan.
Ik heb hem niet geluisterd, maar als ik dat zo zie, mix je je HS op dezelfde manier als je terror enzo. Waarbij je dus in de climax de intro kicks van de volgende tracks hoort. Dit werkt bij terror, maar niet bij HS, vanwege de melodieuze achtergrond en het feit dat je volume altijd probeert te middelen, wat ten koste gaat van je algehele volume.
Ook de reden waarom ik de daadwerkelijke overgang altijd zo kort mogelijk probeer te houden als het om kicks gaat.
Ook de reden waarom ik de daadwerkelijke overgang altijd zo kort mogelijk probeer te houden als het om kicks gaat.
Oke bedankt. Makes sense 
En je hebt het hier over Terror, maar zo mix ik ook bij (melodieuze) hardcore. Hoe zit het daar?
En je hebt het hier over Terror, maar zo mix ik ook bij (melodieuze) hardcore. Hoe zit het daar?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik lang niet al je setjes heb beluisterd, maar heb er ook niet op gelet. Denk dat het per track verschilt, misschien moet je eens proberen tot de daadwerkelijke overgang je intro op stil te houden.
Zal het eens proberen. In ieder geval bedankt voor je tips 
Waarom Dieka een top tent is...
View on YouTube
Hahahahaha. Die vent is er altijd en staan er heel veel lui hem na te doen.
Wally
View on YouTube
Hahahahaha. Die vent is er altijd en staan er heel veel lui hem na te doen.
Wally
Staat die vent heel de avond zo te dansen? Held! 
G
epic held 
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Hahaha die kan zo op dumpertwrote:epic held
Jep en dat elke week hahaha.wrote:Staat die vent heel de avond zo te dansen? Held!
Geeft geen shit om mensen die hem nadoen haha.

W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
Held 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
5,794 postssince 2011
Die kerel is echt een baas haha, die ventjes ernaast ook
wat een kneuzen
Die vent ownd ze wel met zn moves haha.wrote:Die kerel is echt een baas haha, die ventjes ernaast ookwat een kneuzen
Juultjewrote:Avond
Was me het weekendje weer wel hoor, sjezus![]()