Ruubjewrote: Juultje.
Wat een liefde weer hier.. Wel eens lekker een zaterdagavond helemaal niks doen, ben je op zondag lekker fit! Al hoe wel ik nog wel tot half 2 vannacht heb liggen whatsappen.. 
SOW!! Half 2!!!wrote:Wat een liefde weer hier.. Wel eens lekker een zaterdagavond helemaal niks doen, ben je op zondag lekker fit! Al hoe wel ik nog wel tot half 2 vannacht heb liggen whatsappen..
wrote:Wat een liefde weer hier.. Wel eens lekker een zaterdagavond helemaal niks doen, ben je op zondag lekker fit! Al hoe wel ik nog wel tot half 2 vannacht heb liggen whatsappen..

Das niet mis man. Mag ik je aanraken nu?wrote:Wat een liefde weer hier.. Wel eens lekker een zaterdagavond helemaal niks doen, ben je op zondag lekker fit! Al hoe wel ik nog wel tot half 2 vannacht heb liggen whatsappen..
wrote:Wat een liefde weer hier.. Wel eens lekker een zaterdagavond helemaal niks doen, ben je op zondag lekker fit! Al hoe wel ik nog wel tot half 2 vannacht heb liggen whatsappen..
Verkeerde!wrote:wrote:Wat een liefde weer hier.. Wel eens lekker een zaterdagavond helemaal niks doen, ben je op zondag lekker fit! Al hoe wel ik nog wel tot half 2 vannacht heb liggen whatsappen..
Je bedoelt natuurlijk: So hardcore!
B
Poteeto, Potaatowrote:Verkeerde!wrote:wrote:Wat een liefde weer hier.. Wel eens lekker een zaterdagavond helemaal niks doen, ben je op zondag lekker fit! Al hoe wel ik nog wel tot half 2 vannacht heb liggen whatsappen..
A
???wrote:Verkeerde!wrote:wrote:Wat een liefde weer hier.. Wel eens lekker een zaterdagavond helemaal niks doen, ben je op zondag lekker fit! Al hoe wel ik nog wel tot half 2 vannacht heb liggen whatsappen..
Dus jij denkt dat jij kan bepalen wat ik voor een meme hier neerdump. Dacht het toch eens even mooit niet!wrote: Je bedoelt natuurlijk: So hardcore!
B
View on YouTube
masturbheerlijk
masturbheerlijk
wrote:Dus jij denkt dat jij kan bepalen wat ik voor een meme hier neerdump. Dacht het toch eens even mooit niet!wrote: Je bedoelt natuurlijk: So hardcore!

youtube stottert het hele fimpje bij mijwrote:View on YouTube
masturbheerlijk
A
Zo, ticket gelijk maar gehaald voor btb. Pas nu kan ik rustig slapen
C
Wat heb ik een geweldig weekend gehad... zou hem zo weer over doen!
A
Hoe vond je het voetbal dit weekend?wrote:Wat heb ik een geweldig weekend gehad... zou hem zo weer over doen!
C
Ik heb eigenlijk er helemaal niks van meegekregen, sorry, ik zal morgen wat samenvatting oppikken en de kranten is lezen..
Maar zover ik hoorde was PSV de grootste verliezer dit weekend... Ik zie Rutten het klusje wel afmaken dat we ook valencia verliezen en dan pas oprot
Maar zover ik hoorde was PSV de grootste verliezer dit weekend... Ik zie Rutten het klusje wel afmaken dat we ook valencia verliezen en dan pas oprot
G
wat een mist buiten...
C
voel me na elk weekend steeds minder fit, blugh
btw, ik heb nog nooit een welkomstopic aangemaakt kom ik net achter
btw, ik heb nog nooit een welkomstopic aangemaakt kom ik net achter
Hij is er nog steeds niet!wrote:TOET
1e trein die niet rijdt, vervolgens rijdt er een bus, gelukkig nog de aansluiting gehaald, omdat hij een kwartier vertraging had en nu op stage. Ik wil weekend!
C
ACTA/SOPA heeft hem van internet afgemiktwrote:Hij is er nog steeds niet!wrote:TOET![]()
1e trein die niet rijdt, vervolgens rijdt er een bus, gelukkig nog de aansluiting gehaald, omdat hij een kwartier vertraging had en nu op stage. Ik wil weekend!