Caaaaarrreeee Faaaaaaacceeeewrote:Jezus christus bier
Spakenburg - Rijnsburgse Boys 5-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Caaaaarrreeee Faaaaaaacceeeewrote:Jezus christus bier
Spakenburg - Rijnsburgse Boys 5-1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D
Hardtraxxer
453 postssince 2011
Goedemorge hardtraxx
C
Pff, ontbijt om 8 uur, welke achterlijke stay okay idioot bedenkt dat!
Maastricht was wel gezellig... Veel lol gehad.
Maar ben gebroken nu, zo nog vergadering, maar die skip ik dus mooi
Maastricht was wel gezellig... Veel lol gehad.
Maar ben gebroken nu, zo nog vergadering, maar die skip ik dus mooi
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
net lekker 2 boordjes filet american met kaas gegeten! nu peukie doen en dan geen idee.. kijk wel waar ik beland 
G
jij hebt trouwens ook echt teveel lekkere wijven op je facebook man, hoe doe je dat echtwrote:net lekker 2 boordjes filet american met kaas gegeten! nu peukie doen en dan geen idee.. kijk wel waar ik beland
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
meen je?wrote:jij hebt trouwens ook echt teveel lekkere wijven op je facebook man, hoe doe je dat echtwrote:net lekker 2 boordjes filet american met kaas gegeten! nu peukie doen en dan geen idee.. kijk wel waar ik beland
Doe maar ff een linkje naar z'n facebook dan 
G
heldwrote:meen je?wrote:jij hebt trouwens ook echt teveel lekkere wijven op je facebook man, hoe doe je dat echtwrote:net lekker 2 boordjes filet american met kaas gegeten! nu peukie doen en dan geen idee.. kijk wel waar ik belandzijn allemaal vriendinnen van me haha
Dan wel een erg vaak gefriendzonede held denk ik 
Wou ook al iets van Mother of Friendzone posten (of die ander rreden met veel vrouwelijke vriendinnen, als gein uiteraard) maar had er geen zin inwrote:Dan wel een erg vaak gefriendzonede held denk ik
was een interessant middagje
body worlds is een aanrader
G
ja is wel mooi om te zien, maar ik had eigenlijk niet zo iets van, wow vet. wel gewoon hmmm interessantwrote:was een interessant middagje
maar afgezien van die spieren enzo vond ik het niet zo heel speciaal
Inderdaad, vet om een keer gezien te hebben maar ook weer niet super spectaculair. Had ook helemaal niet het idee dat ik naar lijken zat te kijken, hadden net zo goed gedetailleerde plastic poppen kunnen zijn...wrote:ja is wel mooi om te zien, maar ik had eigenlijk niet zo iets van, wow vet. wel gewoon hmmm interessantwrote:was een interessant middagje
Vond je die babies niet fucking vet? En bij mij hadden ze van een geit, alleen het bloedvatstelsel in een ding opgezet... heeel vet zag dat eruit vond ik. Ik heb echt mijn ogen uitgekeken!wrote:ja is wel mooi om te zien, maar ik had eigenlijk niet zo iets van, wow vet. wel gewoon hmmm interessantwrote:was een interessant middagje
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
voeg me maar toewrote:Doe maar ff een linkje naar z'n facebook dan
omg...wrote:http://www.skoften.net/index/video/sexy_tweeling_doet_madonna![]()
![]()
Je mobiel mee opladenwrote:Wat te doen met mijn energie?
W
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2013
4,162 postssince 2012
ga jij maar lekker rondjes om je huis heen rennewrote:Wat te doen met mijn energie?