wrote:ook al ben je een mod... valt kapot, echt, kan dit niet hebben!
?

wrote:ook al ben je een mod... valt kapot, echt, kan dit niet hebben!
?

Snap je niet helemaal Chris 2, wat kan een mod op HT eraan doen dat jij je CD, besteld op HS.com, nog niet binnen hebt??wrote:wrote:ook al ben je een mod... valt kapot, echt, kan dit niet hebben!
?
Hij kut mij dat hij hem al wel heeft...wrote:Rob is mad.
Net zoals 10000 anderen, laat gaan johwrote:Hij kut mij dat hij hem al wel heeft...wrote:Rob is mad.
en dan spring jij uit je sokken? ga lekker ergens anders huilie doenwrote:Hij kut mij dat hij hem al wel heeft...wrote:Rob is mad.
Ik ook, man o man ik werk me helemaal de pleuris. Heb deze week volgens mij 138 uur gemaakt! Maar ik doe het met volle overgave en dat zal ik altijd blijven doenwrote:Shit just got real
nou ik ga weer werken..
met heel veel inzet en passie ga ik er naar toe
o.a. ben er meer uitgerold... nog kutterwrote:Met het verkeerde been uit bed gestapt robbie?
sup robbert?wrote:o.a. ben er meer uitgerold... nog kutterwrote:Met het verkeerde been uit bed gestapt robbie?
Aaaaaah Roerbert?wrote:Jongens, ik ben Rob, niet Robert
Slecht geslapen, veel gewoelt en dus uit bed gerold
wrote:Aaaaaah Rolbert?wrote:Jongens, ik ben Rob, niet Robert
Slecht geslapen, veel gewoelt en dus uit bed gerold
Is hij ook wel, die andere 2 hebben er ook wel wat van weg hoor.wrote:Die Steve Angello van de swedish house faggots vind ik echt zo een arrogante galbak hè...
Klopt, vind het zelf ook erg jammer, maar volgende x beterwrote:Black Sunrise, ben je niet door de voorrondes van de Indicator DJ contest?