Wat is da?wrote:Werk?
G
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Weekendwrote:Wat is da?wrote:Werk?
G
kennikniewrote:Weekendwrote:Wat is da?wrote:Werk?
C
Groentesoep en Mosterdsoep op R1! 
C
daarom heb ik ook die verse groente, met wat maggi, broodje en croutonswrote:Mosterdsoep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A
MOSTERDSOEP

C
Waarom in de FUCK krijg ik geen reactie terug van Hardstyle.com
Waardeloze site die z'n product niet kan leveren. Wacht inmiddels al een week op de CD van noisecontrollers!
Waardeloze site die z'n product niet kan leveren. Wacht inmiddels al een week op de CD van noisecontrollers!
C
opflikkeren, nu, ik heb 2 keer de support gemailed, een telefoonnummer ontbreekt (wat erg slecht is)wrote:Ik heb hem opstaan!
Er lijkt gewoon contact te zijn met die website. Ik wil mijn ding waar ik godverdomme voor betaald heb!
Je bent niet de enige, er zijn er veel die nog niks hebben en geen antwoord krijgen.
Maar het is wel een lekker CDtje
Maar het is wel een lekker CDtje
C
iemand passende oplossing hiervoor?
A
Ja, boycotten
Ik heb hem al een week in huis (inclusief poster).wrote:Waarom in de FUCK krijg ik geen reactie terug van Hardstyle.com
C
ook al ben je een mod... valt kapot, echt, kan dit niet hebben!
Als je toch ergens voor betaald op een site zoals deze (welke normaal altijd zijn afspraken nakomt) dan ga je er toch vanuit dat ze hun afspraken nakomen?
Als je toch ergens voor betaald op een site zoals deze (welke normaal altijd zijn afspraken nakomt) dan ga je er toch vanuit dat ze hun afspraken nakomen?
Opgelicht / Tros Radar.wrote:iemand passende oplossing hiervoor?
Rob, heb je er al over nagedacht dat het product misschien erg goed verkoopt en ze hem ff niet meer hebben, en je dus moet wachten tot er een nieuwe lading CD's klaar is.
Dan vind ik het alsnog wel vreemd dat hij geen antwoord terug krijgt. En geen telefoonnummer erbij is inderdaad wel heel slecht ja 
A
wrote:ook al ben je een mod... valt kapot, echt, kan dit niet hebben!