Darkie?? Bedoel je mij daarmee?? (Black?)wrote:Yo Darkie, waarom hamer je in elk welkomstopic op Industrial? Ben je een soort van promotor?
A
Neeeeeee, DarkestSymphonywrote:Darkie?? Bedoel je mij daarmee?? (Black?)wrote:Yo Darkie, waarom hamer je in elk welkomstopic op Industrial? Ben je een soort van promotor?
Eigenlijk niet, het is een Hard Dance forum, maar hier houden de meeste gewoon van Hardstyle, dus dat word het meest geupdate etcwrote:Maar volgens mij is HT nog steeds een hardstyle forum
Ga maar naar de homepage en kijk dan bovenaan wat de pagina zegt
altijd leuk, verloren portomonee waarin uiteindelijk heel je OV word leegeplundert..
nu gelukkig alles geblokkeerd
Ah, kut man!wrote:altijd leuk, verloren portomonee waarin uiteindelijk heel je OV word leegeplundert..
A
Sterkte aan alle nabestaandenwrote:altijd leuk, verloren portomonee waarin uiteindelijk heel je OV word leegeplundert..
Hardtraxx.nlwrote:Eigenlijk niet, het is een Hard Dance forum, maar hier houden de meeste gewoon van Hardstyle, dus dat word het meest geupdate etcwrote:Maar volgens mij is HT nog steeds een hardstyle forum
Ga maar naar de homepage en kijk dan bovenaan wat de pagina zegt
Hardtraxx - The Harder Styles Community - Hardstyle, Hardtrance en Hardcore 
B
JOAAAAAAAAAAAAAA BROABANT DEN GEEAEAAAKSTUUUUUUUUUUUUUU!
ALLER GEKSTEUUUUUUUUU
WAT EEN GEKKUUUUUUUU

Zeg doe jij eens even gewoon alsof je uit Noord-Holland komt joh...wrote:BLAAAT
BRABANT DE GEKSTE!!!11!!!! MOOOI ZOEPEN!!!! ALTIJD FEEST!!!!
DRAAIORGEL
DWERGPINGUIN
LANTAARNPAALDANS

Nee hoor.wrote:Maar volgens mij is HT nog steeds een hardstyle forum
Het is net zo goed bedoeld voor Hardtrance en Hardcore maar de meeste mensen hier prefereren Hardstyle. Dus daar wordt ook het meest over gepost.
Wij HCers worden hier gediscrimineerd, terwijl we wel degelijk recht op deze site hebbenwrote:Hardtraxx.nlwrote:Eigenlijk niet, het is een Hard Dance forum, maar hier houden de meeste gewoon van Hardstyle, dus dat word het meest geupdate etcwrote:Maar volgens mij is HT nog steeds een hardstyle forum
Ga maar naar de homepage en kijk dan bovenaan wat de pagina zegtHardstyle dus
Ik roep op tot acties tegen de HSers!
Scheer je weg hierwrote: Ik roep op tot acties tegen de HSers!
snap je hem??
wrote:Scheer je weg hierwrote: Ik roep op tot acties tegen de HSers!
snap je hem??
Ookal denk ik dat sjors de enige is van de gabberts hier die n kale hasses heeft
Sjors is niet kaal toch?wrote:wrote:Scheer je weg hierwrote: Ik roep op tot acties tegen de HSers!
snap je hem??toch wel +1
![]()
Ookal denk ik dat sjors de enige is van de gabberts hier die n kale hasses heeft
Ik heb er zelf ook wel eens aan gedacht maar toch maar niet gedaan omdat dat beetje eruit ziet alsof ik kanker heb dan.
Zijn jullie ook geen 'ekte' gabbers.. Want de 'echte' gabber zijn kaal hebben een pep kop lopen in een aussie
Iedergeval dat zie ik voor me als ik aan een gabber denk..
Jullie zijn gewoon echte 'liefhebbers'
Iedergeval dat zie ik voor me als ik aan een gabber denk..
Jullie zijn gewoon echte 'liefhebbers'