Ik hou van winegums
Gefeliciteerdwrote:Ik hou van winegums
Gefeliciteerdwrote:Ik hou van winegums
Ik werk zaterdags de hele dag in een wasstraat, leuk werk!wrote:Iemand nog tips voor leuke part-time bijbaantjes naast een studie?
Hahahaha.wrote: Maar is ook weggehaald. Kut kneuzen. Kut facebook.
Zoek meer iets in retail, waar ik ook op een koopavond en zondagen kan werkenwrote:Ik werk zaterdags de hele dag in een wasstraat, leuk werk!wrote:Iemand nog tips voor leuke part-time bijbaantjes naast een studie?
PRAXISwrote:Zoek meer iets in retail, waar ik ook op een koopavond en zondagen kan werkenwrote:Ik werk zaterdags de hele dag in een wasstraat, leuk werk!wrote:Iemand nog tips voor leuke part-time bijbaantjes naast een studie?
Ze zoeken veel studenten die willen werven voor goede doelen. Opzich verdient dit erg goed als je de premies meerekent.wrote:Zoek meer iets in retail, waar ik ook op een koopavond en zondagen kan werkenwrote:Ik werk zaterdags de hele dag in een wasstraat, leuk werk!wrote:Iemand nog tips voor leuke part-time bijbaantjes naast een studie?
winegums in bak met alcohol, tijdje in laten zitten.wrote:Ik hou van winegums
Haha priceless filmpje.wrote:Ik heb money G. Ik steel van die rijke niggers, van die rijke tatta's, je weet zelluf.
Oftewel Belastingaangifte.
Ja daar staan die vacature sites vol mee, geen trek in want erger me dood als ik zelf op straat loop zo iemand spreekt me aan.wrote:Ze zoeken veel studenten die willen werven voor goede doelen. Opzich verdient dit erg goed als je de premies meerekent.wrote:Zoek meer iets in retail, waar ik ook op een koopavond en zondagen kan werkenwrote:
Ik werk zaterdags de hele dag in een wasstraat, leuk werk!
hihi.wrote:Zojuist is de bureaustoel door de kamer gevlogen en heeft het kussen een andere vorm gekregen... zwarte dag in mijn leven
Dat alles omdat je 30 posts minder hebt?wrote:Zojuist is de bureaustoel door de kamer gevlogen en heeft het kussen een andere vorm gekregen... zwarte dag in mijn leven
Kon het niet laten, waarom dan wel? Of gewoon omdat het kan?wrote:Heel flauw Sjobie...
Media Markt?wrote:
Zoek meer iets in retail, waar ik ook op een koopavond en zondagen kan werken
Al een keer gesolliciteerd maar is te ver wegwrote:Media Markt?wrote:
Zoek meer iets in retail, waar ik ook op een koopavond en zondagen kan werken
Als het dichterbij was zeg ik hoelaat, maar dat is het nietwrote:Iemand zin om in Breda op stap te gaan? Verveel me