Iedereen roept dat altijd wel, maar als het er dan op aankomt durft bijna niemand er wat van te zeggen.wrote:Tsja volgens mij dacht heel de coupe dat (iedereen kon het namelijk horen, luid schreeuwend kutwijf dat het was) maar niemand deed t.
vooral bij buitenlanders, voor je het weet staat de hele familie aan de deur...wrote:Iedereen roept dat altijd wel, maar als het er dan op aankomt durft bijna niemand er wat van te zeggen.wrote:Tsja volgens mij dacht heel de coupe dat (iedereen kon het namelijk horen, luid schreeuwend kutwijf dat het was) maar niemand deed t.
En ze hebben messen bij, en roepen hun matties zo op met hun BB's :')
Altijd hetzelde met dat soort mensenwrote:En ze hebben messen bij, en roepen hun matties zo op met hun BB's :')
Afschieten, maakt niet uit welke huidskleur ze hebben, waar ze vandaan komen ofwat dan ook. Maar dat soort tuig kan beter van de aardbodem verdwijnen!
En als ze je dan neergestoken hebben is het met die D66 rechters hier 2 wekenwrote:Altijd hetzelde met dat soort mensenwrote:En ze hebben messen bij, en roepen hun matties zo op met hun BB's :')

G
Ik heb er zelf nooit zon problemen mee, maar ik vind het feit dat ze gewoon het fatsoen nemen om ergens anders te gaan zitten al heel wat. En dat zie je toch vaak zat niet zoals hierboven wordt bescrhevenwrote:Zijn er gelukkig genoeg zowrote:en weer een dagje stage achter de rug en gezellig wezen eten bij mn zus in rotterdam
nu lekker in de trein ff updaten
ook grappig dit, dr kwam net een groep jongeren de trein binnen, allemaal netjes in pak enzo [zal wel gala zijn], en gaan ze hier zitten met de groep, zegt een iemand: oh, dit is stilte coupe, dan moeten we hier niet gaan zitten.
dus stapt de hele groep weer op, en weg zijn ze
kijk, die zijn goed opgevoed, goedzo Nederland.. Kan het echt niet hebben als mensen lawaai maken in de stiltecoupé. Zelfs in de trein van Den Bosch naar Eindhoven (na Hard Bass) was iedereen die van HB terugkwam gewoon rustig in de stilecoupé
Sommigen hebben het ook niet door. Maar als er iets van gezegd wordt en ze zijn stil, is er niks aan de hand. Jammer dat veel mensen zo'n kort lontje hebben en denken dat de hele wereld zich maar aan moet passen aan hunwrote:Ik heb er zelf nooit zon problemen mee, maar ik vind het feit dat ze gewoon het fatsoen nemen om ergens anders te gaan zitten al heel wat. En dat zie je toch vaak zat niet zoals hierboven wordt bescrhevenwrote:Zijn er gelukkig genoeg zowrote:en weer een dagje stage achter de rug en gezellig wezen eten bij mn zus in rotterdam
ook grappig dit, dr kwam net een groep jongeren de trein binnen, allemaal netjes in pak enzo [zal wel gala zijn], en gaan ze hier zitten met de groep, zegt een iemand: oh, dit is stilte coupe, dan moeten we hier niet gaan zitten.
kijk, die zijn goed opgevoed, goedzo Nederland.. Kan het echt niet hebben als mensen lawaai maken in de stiltecoupé. Zelfs in de trein van Den Bosch naar Eindhoven (na Hard Bass) was iedereen die van HB terugkwam gewoon rustig in de stilecoupé
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Mensen hier die op kamers wonen? Waar? Bevalt?
Jep. Breda. Bevalt zeer goed! En in het weekend weer naar huis en moeders de was laten doenwrote:Mensen hier die op kamers wonen? Waar? Bevalt?
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Je hebt al een 7 voor een rooitje of 2...... en de dagprijs voor de S5 (coupe, v8 duswrote:Ik wil sowieso voor m'n 40e in een BMW 7 of Audi S5 rijden
S
Hardtraxxer
75 posts member since 2012
last seen Jun 2012
Sorry, ben even niet meer mee (Belgisch), hebben jullie coupés in treinen waar je volledig stil moet zijn ofzo?wrote:en weer een dagje stage achter de rug en gezellig wezen eten bij mn zus in rotterdam
kijk, die zijn goed opgevoed, goedzo Nederland.
C
Yup, en dan heb je af en toe ook nog flamboyante figuren die zich er niet aan houden. Die coupé is min of meer bedoelt voor mensen die lekker rust willen hebben enzo (bijv. na drukke dag of niet van herrie houden)
zoals deze:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1864411 ... trein.html
zoals deze:
G
Volledig stil nee, maa rwel rustigwrote:Sorry, ben even niet meer mee (Belgisch), hebben jullie coupés in treinen waar je volledig stil moet zijn ofzo?.
en sinds kort ook lounge coupés :')
We hebben wel wc's die nog lekker lozen op de rails 
Bedtijd! Keertje vroeg naar bed, morgen er weer om 6 uur uit!
A
Eens kijken of we een reactie los kunnen trekken bij onze Australische vriend
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Mag je blij zijn, bij ons is het eerste en tweede klasse. Tweede klasse is vaak bomvol, en eerste leeg. En dan mag je zogezegd niet in eerste gaan zittenwrote:Yup, en dan heb je af en toe ook nog flamboyante figuren die zich er niet aan houden. Die coupé is min of meer bedoelt voor mensen die lekker rust willen hebben enzo (bijv. na drukke dag of niet van herrie houden)
zoals deze:
Jullie openbaar vervoer staat blijkbaar veel verder dan het onze o.O.wrote:Volledig stil nee, maa rwel rustigwrote:Sorry, ben even niet meer mee (Belgisch), hebben jullie coupés in treinen waar je volledig stil moet zijn ofzo?.
die hebben wij ja
en sinds kort ook lounge coupés :')
A
Lol, Corey ermee geconfronteerd dat hij zelf melodieën kopieert, verwijderd ie mijn postswrote:Eens kijken of we een reactie los kunnen trekken bij onze Australische vriend
G
Alleen zodra het vriest zijn ze het spoor bijster :')
Alles loopt vast, alles gaat kapot, alles heeft vertraging.
Alles loopt vast, alles gaat kapot, alles heeft vertraging.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Zo mijn tracklist is klaar
, Binnenkort even laten mixen en dan verschijnt wel hij online 
C
Ben 1x naar antwerpen geweest met de trein,... zaten gendarmes in de trein en ik zat er 2 banken achter, die zaten zich dus matenloos te irriteren aan mijn herriewrote:Mag je blij zijn, bij ons is het eerste en tweede klasse. Tweede klasse is vaak bomvol, en eerste leeg. En dan mag je zogezegd niet in eerste gaan zittenwrote:Yup, en dan heb je af en toe ook nog flamboyante figuren die zich er niet aan houden. Die coupé is min of meer bedoelt voor mensen die lekker rust willen hebben enzo (bijv. na drukke dag of niet van herrie houden)
zoals deze:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1864411 ... trein.html.
Conducteurs zijn wel aparte bij jullie,
Die van mij staat er wel nogwrote:Lol, Corey ermee geconfronteerd dat hij zelf melodieën kopieert, verwijderd ie mijn postswrote:Eens kijken of we een reactie los kunnen trekken bij onze Australische vriend
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
In een stilstaande trein snel met 20 man achter elkaar gaan schijten. Altijd al willen doen.wrote:We hebben wel wc's die nog lekker lozen op de rails
S
Hardtraxxer
last seen Jun 2012
Conducteurs zijn inderdaad heel apart. Laatst was er een mevrouw die zat te schuimbekken op de trein en in een soort van epileptische aanval had. Roepen ze om 'medische assistentie gevraagd', en stonden ze er met 5 conducteurs een beetje rond te kijken, jezus, help die vrouw dan. Uiteindelijk er zelf naartoe gestapt samen met iemand die vroedvrouw was en gewoon dat mens op haar benen gezet en het was al heel wat beter..wrote:Ben 1x naar antwerpen geweest met de trein,... zaten gendarmes in de trein en ik zat er 2 banken achter, die zaten zich dus matenloos te irriteren aan mijn herriewrote:Mag je blij zijn, bij ons is het eerste en tweede klasse. Tweede klasse is vaak bomvol, en eerste leeg. En dan mag je zogezegd niet in eerste gaan zittenwrote:Yup, en dan heb je af en toe ook nog flamboyante figuren die zich er niet aan houden. Die coupé is min of meer bedoelt voor mensen die lekker rust willen hebben enzo (bijv. na drukke dag of niet van herrie houden)
zoals deze:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1864411 ... trein.html.
Conducteurs zijn wel aparte bij jullie,
Wat je ook hebt in België de mensen die voor de machinistenopleiding gaan heel vaak parttime ook conducteur moeten zijn op treinen om hun uren te vervolmaken, wat natuurlijk geheel tegen hun zin is. Dan krijg je zo van die pissige mensen 's morgens die je bijna van de trein gooien als je je abonnement niet klaar hebt zitten tegen dat ze bij jou komen controleren