Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 21:58 

Hardtraxx Crew

Project 141 schreef:
Tsja volgens mij dacht heel de coupe dat (iedereen kon het namelijk horen, luid schreeuwend kutwijf dat het was) maar niemand deed t.

Iedereen roept dat altijd wel, maar als het er dan op aankomt durft bijna niemand er wat van te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:03 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Project 141 schreef:
Tsja volgens mij dacht heel de coupe dat (iedereen kon het namelijk horen, luid schreeuwend kutwijf dat het was) maar niemand deed t.

Iedereen roept dat altijd wel, maar als het er dan op aankomt durft bijna niemand er wat van te zeggen.

vooral bij buitenlanders, voor je het weet staat de hele familie aan de deur... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:13 

Hardtraxx Veteran

En ze hebben messen bij, en roepen hun matties zo op met hun BB's :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:15 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:

Altijd hetzelde met dat soort mensen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:19 

Hardtraxx Veteran

Afschieten, maakt niet uit welke huidskleur ze hebben, waar ze vandaan komen ofwat dan ook. Maar dat soort tuig kan beter van de aardbodem verdwijnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:20 

Hardtraxx Crew

dennis schreef:
urbandesigner schreef:

Altijd hetzelde met dat soort mensen xd

En als ze je dan neergestoken hebben is het met die D66 rechters hier 2 weken
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:22 

urbandesigner schreef:
KSwoosh schreef:
en weer een dagje stage achter de rug en gezellig wezen eten bij mn zus in rotterdam :)
nu lekker in de trein ff updaten :P

ook grappig dit, dr kwam net een groep jongeren de trein binnen, allemaal netjes in pak enzo [zal wel gala zijn], en gaan ze hier zitten met de groep, zegt een iemand: oh, dit is stilte coupe, dan moeten we hier niet gaan zitten.
dus stapt de hele groep weer op, en weg zijn ze
kijk, die zijn goed opgevoed, goedzo Nederland.

Zijn er gelukkig genoeg zo :). Kan het echt niet hebben als mensen lawaai maken in de stiltecoupé. Zelfs in de trein van Den Bosch naar Eindhoven (na Hard Bass) was iedereen die van HB terugkwam gewoon rustig in de stilecoupé :)

Ik heb er zelf nooit zon problemen mee, maar ik vind het feit dat ze gewoon het fatsoen nemen om ergens anders te gaan zitten al heel wat. En dat zie je toch vaak zat niet zoals hierboven wordt bescrheven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:24 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
urbandesigner schreef:
KSwoosh schreef:
en weer een dagje stage achter de rug en gezellig wezen eten bij mn zus in rotterdam :)

ook grappig dit, dr kwam net een groep jongeren de trein binnen, allemaal netjes in pak enzo [zal wel gala zijn], en gaan ze hier zitten met de groep, zegt een iemand: oh, dit is stilte coupe, dan moeten we hier niet gaan zitten.

Zijn er gelukkig genoeg zo :). Kan het echt niet hebben als mensen lawaai maken in de stiltecoupé. Zelfs in de trein van Den Bosch naar Eindhoven (na Hard Bass) was iedereen die van HB terugkwam gewoon rustig in de stilecoupé :)

Ik heb er zelf nooit zon problemen mee, maar ik vind het feit dat ze gewoon het fatsoen nemen om ergens anders te gaan zitten al heel wat. En dat zie je toch vaak zat niet zoals hierboven wordt bescrheven :P

Sommigen hebben het ook niet door. Maar als er iets van gezegd wordt en ze zijn stil, is er niks aan de hand. Jammer dat veel mensen zo'n kort lontje hebben en denken dat de hele wereld zich maar aan moet passen aan hun >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Mensen hier die op kamers wonen? Waar? Bevalt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:40 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Mensen hier die op kamers wonen? Waar? Bevalt?

Jep. Breda. Bevalt zeer goed! En in het weekend weer naar huis en moeders de was laten doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:40 

Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Ik wil sowieso voor m'n 40e in een BMW 7 of Audi S5 rijden :drool:

Je hebt al een 7 voor een rooitje of 2...... en de dagprijs voor de S5 (coupe, v8 dus :loving: ) 35-45k. Als je dát niet voor elkaar schopt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:49 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:

Sorry, ben even niet meer mee (Belgisch), hebben jullie coupés in treinen waar je volledig stil moet zijn ofzo? :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:51 

Yup, en dan heb je af en toe ook nog flamboyante figuren die zich er niet aan houden. Die coupé is min of meer bedoelt voor mensen die lekker rust willen hebben enzo (bijv. na drukke dag of niet van herrie houden)

zoals deze:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1864411 ... trein.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:54 

Skyche schreef:
Sorry, ben even niet meer mee (Belgisch), hebben jullie coupés in treinen waar je volledig stil moet zijn ofzo? :P.

Volledig stil nee, maa rwel rustig ;) die hebben wij ja

en sinds kort ook lounge coupés :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:58 

Hardtraxx Veteran

We hebben wel wc's die nog lekker lozen op de rails :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 22:59 

Hardtraxx Veteran

Bedtijd! Keertje vroeg naar bed, morgen er weer om 6 uur uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:01 

Eens kijken of we een reactie los kunnen trekken bij onze Australische vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:03 

Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Yup, en dan heb je af en toe ook nog flamboyante figuren die zich er niet aan houden. Die coupé is min of meer bedoelt voor mensen die lekker rust willen hebben enzo (bijv. na drukke dag of niet van herrie houden)

zoals deze:

Mag je blij zijn, bij ons is het eerste en tweede klasse. Tweede klasse is vaak bomvol, en eerste leeg. En dan mag je zogezegd niet in eerste gaan zitten :P.
KSwoosh schreef:
Skyche schreef:

Volledig stil nee, maa rwel rustig ;) die hebben wij ja

en sinds kort ook lounge coupés :')

Jullie openbaar vervoer staat blijkbaar veel verder dan het onze o.O.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:05 

Almighty schreef:

Lol, Corey ermee geconfronteerd dat hij zelf melodieën kopieert, verwijderd ie mijn posts
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:09 

Alleen zodra het vriest zijn ze het spoor bijster :')

Alles loopt vast, alles gaat kapot, alles heeft vertraging. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:13 

Hardtraxx Veteran

Zo mijn tracklist is klaar :cool: , Binnenkort even laten mixen en dan verschijnt wel hij online :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:19 

Skyche schreef:
Chris Two schreef:

zoals deze:

Mag je blij zijn, bij ons is het eerste en tweede klasse. Tweede klasse is vaak bomvol, en eerste leeg. En dan mag je zogezegd niet in eerste gaan zitten :P.

Ben 1x naar antwerpen geweest met de trein,... zaten gendarmes in de trein en ik zat er 2 banken achter, die zaten zich dus matenloos te irriteren aan mijn herrie :P
Conducteurs zijn wel aparte bij jullie,
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Almighty schreef:

Lol, Corey ermee geconfronteerd dat hij zelf melodieën kopieert, verwijderd ie mijn posts

Die van mij staat er wel nog :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:25 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
We hebben wel wc's die nog lekker lozen op de rails :P

In een stilstaande trein snel met 20 man achter elkaar gaan schijten. Altijd al willen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 23:26 

Hardtraxxer

Chris Two schreef:
Skyche schreef:
Chris Two schreef:

zoals deze:

Ben 1x naar antwerpen geweest met de trein,... zaten gendarmes in de trein en ik zat er 2 banken achter, die zaten zich dus matenloos te irriteren aan mijn herrie :P
Conducteurs zijn wel aparte bij jullie,

Conducteurs zijn inderdaad heel apart. Laatst was er een mevrouw die zat te schuimbekken op de trein en in een soort van epileptische aanval had. Roepen ze om 'medische assistentie gevraagd', en stonden ze er met 5 conducteurs een beetje rond te kijken, jezus, help die vrouw dan. Uiteindelijk er zelf naartoe gestapt samen met iemand die vroedvrouw was en gewoon dat mens op haar benen gezet en het was al heel wat beter..

Wat je ook hebt in België de mensen die voor de machinistenopleiding gaan heel vaak parttime ook conducteur moeten zijn op treinen om hun uren te vervolmaken, wat natuurlijk geheel tegen hun zin is. Dan krijg je zo van die pissige mensen 's morgens die je bijna van de trein gooien als je je abonnement niet klaar hebt zitten tegen dat ze bij jou komen controleren >.< .
Vorige  1 ... 1480, 1481, 1482, 1483, 1484, 1485, 1486 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic