Mijn respect voor Code Black is wel behoorlijk afgenomen, ik vind dit echt een lage actie van hem.
Mijn respect voor Code Black is wel behoorlijk afgenomen, ik vind dit echt een lage actie van hem.
T zijn allemaal dieven daar.wrote:Trouwens wel typisch, de melodie van F.E.A.R is één op één overgenomen van een track van Scott Brown, en dan beginnen te zeuren als een kick een klein beetje hetzelfde klinkt. Zucht.
Wou hij (nog) niet zeggen. Blijkbaar is hij wat slimmer dan Code Black.wrote:Wie of wat zat Wildstylez laatst eigenlijk te beschuldigen?
aan het luisteren!wrote:Over 10 minuten m'n nieuwe set op de Fear FM Harder stream!
Mijn set van 22:00 - 23:00 ook geluisterd??wrote:Over 10 minuten m'n nieuwe set op de Fear FM Harder stream!
Grazie, jouw setje nu klinkt ook erg fijn. Leuke tracklist tot dusverwrote:Laatste deel wel, klonk goed
Bedanktwrote:Grazie, jouw setje nu klinkt ook erg fijn. Leuke tracklist tot dusverwrote:Laatste deel wel, klonk goed
Gekocht ofwat?wrote:voor t eerst gedraait met cdj-2000 en djm800 en eerste plaat meteen perfecto! natuurtalent (h)
nee kom net bij BLack sunrise weg xD gingen even daten (h)wrote:Gekocht ofwat?wrote:voor t eerst gedraait met cdj-2000 en djm800 en eerste plaat meteen perfecto! natuurtalent (h)
Was gezellig en die overgang klonk inderdaad echt vet. Ik stond met verbazing te kijkenwrote:nee kom net bij BLack sunrise weg xD gingen even daten (h)wrote:Gekocht ofwat?wrote:voor t eerst gedraait met cdj-2000 en djm800 en eerste plaat meteen perfecto! natuurtalent (h)
Pff zo lang reizen en dan zo snel weer wegwrote:jaah best welbest veel zelf vertrouwen nu (h) hahaha
alleen jammer dat ie 130km hier vandaan woont en ik maar 2 uurtjes ben gebleven
@blackie kewl he