Kappersautowrote: ik rijdt een twingo nieuw model.
B
Inderdaad, net als een C1, Aygo, Smart en 106wrote:Kappersautowrote: ik rijdt een twingo nieuw model.
C
Mag je vinden, ik ben er blij mee en heb hem nu uiteindelijk zelf bij elkaar gespaard.wrote:Kappersautowrote: ik rijdt een twingo nieuw model.
En daar gaat het om
Haha en zo noemen wij de twingo's hierwrote:Mag je vinden, ik ben er blij mee en heb hem nu uiteindelijk zelf bij elkaar gespaard.wrote:Kappersautowrote: ik rijdt een twingo nieuw model.
En daar gaat het om
Maar daar gaat het zeker om, heb ik ook gedaan en iedereen moet blij zijn met ze auto, hoe mooi/lelijk die voor anderen misschien ook is
E
mijn eerst volgende auto wordt een peugeot(ja alweer!) 406 HDI break Diesel
A
Nissan 350z
A
Zó duur zijn ze 2ehands niet..
Beginnen vanaf 12.000 en dan heb je een barrel.wrote:Zó duur zijn ze 2ehands niet..
En je moet ook totaalplaatje kijken he, wat dacht je van het vele tanken, hoge verzekering + hoge wegenbelasting?
(nu heb ik geen inzicht in jouw financien, maar kan me niet voorstellen dat iemand van 18 dat (zelf) kan betalen?!)
Niet lullig bedoeld overigens hoor, maar kijk gewoon naar het gemiddelde
Heb zelf een Audi A8, maar die staat helaas op de parkeerplaats bij Scantraxx 
A
Ik ben gediplomeerd vulploegmedewerker bij een supermarktketen
Dus geen auto voor nu, misschien later
De auto die ik neem voor ik een Nissan GTR ga kopen
Dus geen auto voor nu, misschien later
Ik wil sowieso voor m'n 40e in een BMW 7 of Audi S5 rijden 
Ik zal voor je 40e verjaardag wel een dagje in een BMW 7 of Audi S5 regelenwrote:Ik wil sowieso voor m'n 40e in een BMW 7 of Audi S5 rijden
Fijnwrote:Ik zal voor je 40e verjaardag wel een dagje in een BMW 7 of Audi S5 regelenwrote:Ik wil sowieso voor m'n 40e in een BMW 7 of Audi S5 rijden
C
staan er nog 2!wrote:Thanks man!
hier kan ik wel mee aankomen op school
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Tracklist in elkaar aan het zetten wie een goeie maat van me voor mij gaat mixen, dit wordt knallen 
Ben nu bezig met mixen, en overgangen gaan steeds beter
. Tracks lopen aardig in elkaar over!
En ondertussen BH aan het twitteren? Gaat goed met jou!wrote:Ben nu bezig met mixen, en overgangen gaan steeds beter. Tracks lopen aardig in elkaar over!
Digital Punk retweeted youwrote:En ondertussen BH aan het twitteren? Gaat goed met jou!wrote:Ben nu bezig met mixen, en overgangen gaan steeds beter. Tracks lopen aardig in elkaar over!
D
Mijn hoofd doet nog steeds niet normaal! 
G
en weer een dagje stage achter de rug en gezellig wezen eten bij mn zus in rotterdam 
nu lekker in de trein ff updaten
ook grappig dit, dr kwam net een groep jongeren de trein binnen, allemaal netjes in pak enzo [zal wel gala zijn], en gaan ze hier zitten met de groep, zegt een iemand: oh, dit is stilte coupe, dan moeten we hier niet gaan zitten.
dus stapt de hele groep weer op, en weg zijn ze
kijk, die zijn goed opgevoed, goedzo Nederland.
ook grappig dit, dr kwam net een groep jongeren de trein binnen, allemaal netjes in pak enzo [zal wel gala zijn], en gaan ze hier zitten met de groep, zegt een iemand: oh, dit is stilte coupe, dan moeten we hier niet gaan zitten.
Zijn er gelukkig genoeg zowrote:en weer een dagje stage achter de rug en gezellig wezen eten bij mn zus in rotterdam
Als ik daar bij was geweest had ik haar persoonlijk de trein uit gekegeld ;')wrote:Pfft dan het type wat ik tijdje geleden tegenkwamZo'n negerin, echt zo'n Latifah, zat in gewone coupe aan haar vriendinnen te vertellen over de keer dat ze zat te bellen in de stiltecoupe. Over dat een oude vrouw kwam zeggen dat het de stiltecoupe was, en 'ja ik zei tegen haar dat ze gewoon ff rustig moest doen en ik bijna klaar was, kwam ze later nog een keer zo voor me staan, duwde ik der gezicht weg, moest echt ff normaal doen ofzo ja jeweettoch'
:')
+1wrote:Als ik daar bij was geweest had ik haar persoonlijk de trein uit gekegeld ;')wrote:Pfft dan het type wat ik tijdje geleden tegenkwamZo'n negerin, echt zo'n Latifah, zat in gewone coupe aan haar vriendinnen te vertellen over de keer dat ze zat te bellen in de stiltecoupe. Over dat een oude vrouw kwam zeggen dat het de stiltecoupe was, en 'ja ik zei tegen haar dat ze gewoon ff rustig moest doen en ik bijna klaar was, kwam ze later nog een keer zo voor me staan, duwde ik der gezicht weg, moest echt ff normaal doen ofzo ja jeweettoch'
:')