Southstylers- Nok Joe Down @ FearFm

Mijn gebeden zijn verhoord! Ik zit non-stop met kippenvel!wrote:Wat zou ik op hardstyle gebied graag terug willen naar 2009!!![]()
Mijn gebeden zijn verhoord! Ik zit non-stop met kippenvel!wrote:Wat zou ik op hardstyle gebied graag terug willen naar 2009!!![]()
dat was echt een blunder van die gozerwrote:"Jullie zijn echt schattig"
![]()
als ik het goed begrijp is Search de DJ (die zoekt de beste overgangen) en Destroy ... wat deed jij eigenlijk? [ik heb niet het hele filmpje gekeken, maar ik zag je een keer met de flanger spelen, verder niet veel?]wrote:Hier is je filmpje Ilja:
View on YouTube
Echt toevallig. De verneukte overgangen die missen. (Is echt niet express gedaan, mijn vader merkt het verschil niet eens.)
We hadden eigenlijk nooit over nagedacht wie nou Search en wie nou Destroy was. Maar daar vroegen ze er wel naar dus we moesten maar iets zeggen.wrote: als ik het goed begrijp is Search de DJ (die zoekt de beste overgangen) en Destroy ... wat deed jij eigenlijk? [ik heb niet het hele filmpje gekeken, maar ik zag je een keer met de flanger spelen, verder niet veel?]
Dat is vrouwen hun enige smoes om ergens onderuit te komen en dat had bij jou dus geen effect. Daar werd ze boos om en ontweek ze je de hele avond, zodat ze niet met jou meehoefde aan het einde vd avondwrote: Wat is daar fucking fout aanWas dronken, dan zeg je meteen het eerste wat je tebinnen schiet.. Dat ze zoooo boos werd
Ze was moe, dan hoor je juist te vragen of je mee terug moet gaanwrote:Heb even een vraagje, iemand weet vast wel antwoord:
Gister nacht stond ik leuk met een meisje, hartstikke leuk allemaalTot op een moment dat ze 2x zei ik ben moe... Toen zei ik met me smore kop dat ze zich niet moest aanstellen
Ze liep meteen boos weg en negeerde me de hele avond
![]()
Wat is daar fucking fout aanWas dronken, dan zeg je meteen het eerste wat je tebinnen schiet.. Dat ze zoooo boos werd