Wanneer komt onze Biscuit eigenlijk terug :?
Die heeft vast al weer een nieuw account aangemaakt waarmee ie zit te hardtraxxen.wrote:Wanneer komt onze Biscuit eigenlijk terug :?
Die heeft vast al weer een nieuw account aangemaakt waarmee ie zit te hardtraxxen.wrote:Wanneer komt onze Biscuit eigenlijk terug :?
Dark Symphony taferelenwrote:Die heeft vast al weer een nieuw account aangemaakt waarmee ie zit te hardtraxxen.wrote:Wanneer komt onze Biscuit eigenlijk terug :?
Das erg jammer, weet je wel al de uitslag??wrote:Ik weet het niet zo goed.
Paar foutjes. Denk dat het vooral komt omdat ik die gear niet gewend ben. En we dus maar een kwartier hadden.
Vette profielfoto (of hoe dat op twitter ook heet) heb je!wrote:Nog maar 6 dagen tot hardbass![]()
![]()
![]()
Oow kut je had de foto dus toch gezien, was achteraf niet zo handig van mij om die foto te plaatsen, dus snel weer verwijderdwrote:Vette profielfoto (of hoe dat op twitter ook heet) heb je!wrote:Nog maar 6 dagen tot hardbass![]()
![]()
![]()
Nee de profielfoto is niet erg, maar had eerst een link van een foto neergezet die ik op twitter had gepost. Maar was achteraf toch niet zo handig, dus meteen eraf gehaald en het bericht hier op HT ge-editwrote:Hoezo is het niet de bedoeling dat ik die zag?
Ik las het.wrote:Vanavond poging nummer 3 om maar eens een mix in elkaar te zetten. Vorige 2 pogingen zijn helaasch mislukt
wrote:The whole world is against us.. with us dead..![]()
![]()
wat een heerlijk nummer van S&I
YEAH!!!!!!! HE DID IT AGAIN!! na 11 nummers, laatste nummer wat ingemixt moet worden.. Gaat ik wederom dezelfde fout in
Inderdaadwrote:Jemigwat is FearFM lekker op dit moment
2009 special