Alle vrouwen zijn KUTHOEREN, that's whywrote:Heb even een vraagje, iemand weet vast wel antwoord:
Gister nacht stond ik leuk met een meisje, hartstikke leuk allemaalTot op een moment dat ze 2x zei ik ben moe... Toen zei ik met me smore kop dat ze zich niet moest aanstellen
Ze liep meteen boos weg en negeerde me de hele avond
![]()
Wat is daar fucking fout aanWas dronken, dan zeg je meteen het eerste wat je tebinnen schiet.. Dat ze zoooo boos werd
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
3,957 postssince 2010
Faal kon je het wel noemen, pff maten van me lachten me uitwrote:Standaardreactie op een hosselfaal robertJezelf maar inspreken dat ze toch niet goed is
Hmm deze sowieso ;pwrote: Alle vrouwen zijn KUTHOEREN, that's why
Half 5 wekkertje weer, dus ik ga eens een poging wagen om te gaan slapen! Weltrusten HT! 
Je loopt een blauwtje en ze is meteen een kuthoer?wrote:Faal kon je het wel noemen, pff maten van me lachten me uitwrote:Standaardreactie op een hosselfaal robertJezelf maar inspreken dat ze toch niet goed is
Ging toen nog maar wat meer biertjes drinken om het te vergeten
![]()
Hmm deze sowieso ;pwrote: Alle vrouwen zijn KUTHOEREN, that's why
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
3,957 postssince 2010
Ik blijf tot 12 uur wakker! Loudness line-up! #diehard
View on YouTube
check die timing als de climax op 2.21 begint :o kunnen sommige djs nog wat van leren
check die timing als de climax op 2.21 begint :o kunnen sommige djs nog wat van leren
Ja hewrote:Hahaha heel smooth robert xD
Maarja volgende keer beter, hoop ik
Ik duik me mondje in, lekker onder de warme dekens. Wie van jullie geile HT'ers komt me gezelschap houden??
haha trusten harde trekkers

haha trusten harde trekkers
+1wrote:Ik blijf tot 12 uur wakker! Loudness line-up! #diehard
en ben m'n nadorst nog weg aan het werken
D
Nikkita: ''Corey, are you ever gona do a collaboration with Sam?'' Corey: ''No.'' @ http://it.twitch.tv/nikkitavox
Duidelijke taal.
Duidelijke taal.
A
Slapeng
Elfstedentocht gaat lekker door Unox gekaapt worden 
D
Welterusten!wrote:Slapeng
D
Die is leuk!wrote:plaatjewrote:Welterusten!wrote:Slapeng
C
Heuy, vandaag weer mijn eerste dag school sinds lange tijd...