Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
wrote:hier kan ik nog niet over oordelen.. wacht tot een hq preview
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Hahaha Pieter weer helemaal uit zn naad, geweldig. Respect.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Catatonic Overload. Echt nog niks van hun is me tegengevallen dus ik heb hoge verwachtingen van deze in HQ!
Verveelt nooit om Thera uit z'n dak te zien gaan
Het klinkt weer als een track bomvol energie, ben benieuwd naar HQ!
Het klinkt weer als een track bomvol energie, ben benieuwd naar HQ!
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Inderdaad, puur genieten hoe Pieter los gaat. Respect!wrote:Hahaha Pieter weer helemaal uit zn naad, geweldig. Respect.
Over de track; ik geef mijn oordeel wel als ik hem in HQ heb gehoord.
Maar het klinkt zeer dik iig!
http://www.b2s.nl/loudness2012/ en dan bij audio: Can't be Stopped = Catatonic Overload- Cursed 
Kan iemand hem heeeeeeeeeeeeeel snel ff recorden voordat hij misschien offline wordt gehaald? 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
er staat 2x die crypsis remix, denk dat hij daar hoort. Wat een dikke track zegwrote:Kan iemand hem heeeeeeeeeeeeeel snel ff recorden voordat hij misschien offline wordt gehaald?
Ik wil het best doen, weet alleen niet hoe dat werktwrote:Kan iemand hem heeeeeeeeeeeeeel snel ff recorden voordat hij misschien offline wordt gehaald?
Komt er zo aan 
Edit: het lukt me niet.
Edit: het lukt me niet.
Wat ik zo uit dat filmpje mee krijg is het weer een typisch CO2 nummertje. Helemaal goed dus, ben benieuwd naar betere kwaliteit 
wrote:Wat ik zo uit dat filmpje mee krijg is het weer een typisch CO2 nummertje. Helemaal goed dus, ben benieuwd naar betere kwaliteit
wrote:http://www.b2s.nl/loudness2012/ en dan bij audio: Can't be Stopped = Catatonic Overload- Cursed
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021