Eindhoven 
Hahahaha het westen van het landwrote:ok dan nu ff een ander onderwerp, volgens mij komt zowat iedereen uit het westen van t land ofnie?
Hahahaha het westen van het landwrote:ok dan nu ff een ander onderwerp, volgens mij komt zowat iedereen uit het westen van t land ofnie?
Ietsjes meer naar rechtswrote:Eindhoven
beter als runescape dan toch?wrote:Hahahaha het westen van het landwrote:ok dan nu ff een ander onderwerp, volgens mij komt zowat iedereen uit het westen van t land ofnie?
Dat weet iedereen toch wel?wrote:Ff opgezocht wat dat runescape precies is. Best sneu haha.
Die 'rage' is compleet langs me heen gegaan als ik heel eerlijk ben haha.wrote:Dat weet iedereen toch wel?wrote:Ff opgezocht wat dat runescape precies is. Best sneu haha.
Ik moest het ook opzoeken hoor, maar ziet er echt triest uit......wrote:Dat weet iedereen toch wel?wrote:Ff opgezocht wat dat runescape precies is. Best sneu haha.
Ga je mond spoelen!wrote:Ik ben ooit member geweest op Runescape
Ik heb het zelf nooit gespeeld, maar veel uit m'n omgeving welwrote:Die 'rage' is compleet langs me heen gegaan als ik heel eerlijk ben haha.wrote:Dat weet iedereen toch wel?wrote:Ff opgezocht wat dat runescape precies is. Best sneu haha.
Dat jij zo lang die onzin volgehouden hebtwrote:Pure strength combat lvl 118
Na al die debiele upgrades ben ik er mee gestopt.
Ik denk dat Marloes zich ver'gist'. Ik doe niet mee aan die vieze spelletjes op Facebook.Wie mist een bolletje gist?
Marloes heeft een bolletje gist nodig voor een Castlebessenpunch!
Bolletjes gist geven de Castleberrypunch net dat beetje extra PUNCH! Er een sturen, is er een krijgen.
Haha mja ik ben nooit zon hoog level geweest man ook nooit member. Ik had wel een combat level 36 ofzo die pure mage (level 55) /ranger (48) waswrote:Ja man, of de tijd dat je items nog kon 'noten' en dan gauw gothic rune of samara (?) rune vervangen door iron, dan snel op accept klikken