Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:44 

It's worth a shot! :P

:whistle:

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Henk-Jan schreef:
Pure strength combat lvl 118 :D
Na al die debiele upgrades ben ik er mee gestopt.

Deze heb je wel getraind met een helper toch hoop ik? :P

All by myself :P
Lekker PK'en met een groepje klasgenoten in de brugklas..
Spreek je af om als groep weg te gaan en anderen te killem, om vervolgens een slachtoffer te backstabben en afmaken.
Maandagmorgen moest ie huilen op school :cry:

Henk-Jan schreef:
mrazura schreef:
Henk-Jan schreef:
Pure strength combat lvl 118 :D
Na al die debiele upgrades ben ik er mee gestopt.

Deze heb je wel getraind met een helper toch hoop ik? :P

All by myself :P
Lekker PK'en met een groepje klasgenoten in de brugklas..
Spreek je af om als groep weg te gaan en anderen te killem, om vervolgens een slachtoffer te backstabben en afmaken.
Maandagmorgen moest ie huilen op school :cry:

Haha, precies dit. Epische tijden! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:46 

Hardtraxxer

of als scammer op pad gaan om iedereen met de kleinste dingen op te lichten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:47 

Hardtraxx Veteran

Maak ff een apart topic hiervoor aan, het interesseert me namelijk geen ene moer met al die roenn00bige dingen van jullie!!!!

Hardtraxx Veteran

:worship:

Hardtraxx Veteran

Ja man, of de tijd dat je items nog kon 'noten' en dan gauw gothic rune of samara (?) rune vervangen door iron, dan snel op accept klikken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:48 

The_Trial schreef:

Dat deden ze toch altijd met addy scimmy en rune scimmy? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:50 

Hardtraxx Veteran

Snappen jullie dan niet, dat jullie met deze onzin mijn dag totaal aan het verneuken zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:51 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
Snappen jullie dan niet, dat jullie met deze onzin mijn dag totaal aan het verneuken zijn?

Tis maar net hoe druk je je er over maakt, maar ik vind wel dat je gelijk hebt, doe maar nieuw topic opnenen ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
The_Trial schreef:

Dat deden ze toch altijd met addy scimmy en rune scimmy? :lol:

Mwa eerder rune verwisselen door iron :P
Super mooi, heb zo toch mooi full gothic rune bij elkaar geschraapt :D met m'n dubbel account.
Maar nu heb je allemaal van die gare bots enzo, in-game geld verkopen voor echt geld enzo..
Op een gegeven moment was de lol ervan af.
Trainen bij de Lesser Demons had ik ook wel een keer gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Ruubiie schreef:

Tis maar net hoe druk je je er over maakt, maar ik vind wel dat je gelijk hebt, doe maar nieuw topic opnenen ofzo :P

Ik word er echt strontchagerijnig van man, dat meen ik serieus.. Heb altijd al een bloedgrafhekel aan dat spel gehad, en dat komt nu allemaal weer omhoog :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
sjobie schreef:
Ruubiie schreef:

Ik word er echt strontchagerijnig van man, dat meen ik serieus.. Heb altijd al een bloedgrafhekel aan dat spel gehad, en dat komt nu allemaal weer omhoog :sick: :sick:

A boe boeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:53 

Hardtraxxer

ik zeg niks meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:54 

Hardtraxx Veteran

Ben altijd licht ontvlambaar zodra het woord "rune" valt.. Kan er niks aan doen, het spel is min of meer een psychose bij een ander, en dat kan ik niet aanzien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Ruubiie schreef:
sjobie schreef:
Ruubiie schreef:

Gaat hier al 1500 pagina's over van alle onbenullige onderwerpen, gaat het over runescape moet er gelijk een nieuw topic omdat 1 iemand der ni tege kan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:56 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
Ben altijd licht ontvlambaar zodra het woord "rune" valt.. Kan er niks aan doen, het spel is min of meer een psychose bij een ander, en dat kan ik niet aanzien!

je lijkt mn broer wel . die gek noemde me geen jeroen maar jerune >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 17:56 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Ja man, of de tijd dat je items nog kon 'noten' en dan gauw guthix rune of saradomin rune vervangen door iron, dan snel op accept klikken :P

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:00 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:01 

Haha! :lol:

Ik was een keer opgelicht door iemand waarvan ik een rune scimmy wou kopen, maar hij had hem toen snel verwisseld door een addy scimmy wat ik niet door had. Dit was nog in het begin stadium van mijn RuneScape carrière dus je kan vast wel voorstellen dat ik toen zwaar teleurgesteld was. :( xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:

Ik was een keer opgelicht door iemand waarvan ik een rune scimmy wou kopen, maar hij had hem toen snel verwisseld door een addy scimmy wat ik niet door had. Dit was nog in het begin stadium van mijn RuneScape carrière dus je kan vast wel voorstellen dat ik toen zwaar teleurgesteld was. :( xd

Mijn god je zou maar een rune scimmy willen kopen en je krijgt een addy scimmy. Nou dat is wel een kat in de zak vinden hoor. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:06 

Hardtraxx Veteran

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:07 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Dysphoria schreef:

Mijn god je zou maar een rune scimmy willen kopen en je krijgt een addy scimmy. Nou dat is wel een kat in de zak vinden hoor. :x

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:07 

Wel als je net met RuneScape was begonnen en je je hard verdiende centjes in rook op zag gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:08 

Hardtraxxer

ok dan nu ff een ander onderwerp, volgens mij komt zowat iedereen uit het westen van t land ofnie?
Vorige  1 ... 1420, 1421, 1422, 1423, 1424, 1425, 1426 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic