@draidy wat vind je van deze dan
http://www.dumpert.nl/mediabase/1980071 ... ensen.html
T
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
267 postssince 2011
Hij tjillt em dooddd AAAUUWWEEEEEEE!!!! LEEEIP OAOAOAUWE!wrote:Hij chillt hem keihard op die speaker!
B-Front - Sleepwalker is toch wel een heerlijk nummer zeg 
Dat, met de normale worden en zonder hoofdletters jawrote:Hij tjillt em dooddd AAAUUWWEEEEEEE!!!! LEEEIP OAOAOAUWE!wrote:Hij chillt hem keihard op die speaker!
T
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
267 postssince 2011
goed dat je het zegt heb hem lang niet gehoord,wrote:B-Front - Sleepwalker is toch wel een heerlijk nummer zeg
zeker niet verkeerd om aan te horen.
Had hem onlangs nog in m'n set gefrommeld! Blijft toch een beestachtige productie van dhr. Bob-Front
Vandaag; collega en ik stonden appelbledjes weg te halen. Komt er een vrouw naar me toe gelopen en die vraagt: Meneer, heeft u ook zoete caroline appels? (Mijn collega begint Sweet Caroline oh oh oooooh te neuriën) dus ik kon niet meer van het lachen, maar ik moest toch in mijn rol blijven. Ik heel serieus; nee mevrouw die hebben we niet. Die vrouw weer: jongeman, volgens mij zit U mij in de maling te nemen heh(collega neuriëde nog steeds
? Ik wist echt niet meer wat ik moest antwoorden, pas de 1e x in 1,5 jaar tijd dat ik zo te kijk ben gezet door collega's

Volgens mij juist niet. Best vertegenwoordigd zal Brabant wel zijn.wrote:ok dan nu ff een ander onderwerp, volgens mij komt zowat iedereen uit het westen van t land ofnie?
J
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
5,794 postssince 2011
Uitgekeken op WoW? Ik speel het nog steeds fanatiek. Blijft een heerlijk gevoel als je weken op een boss hamert en dan uiteindelijk de kill krijgtwrote:Ik was daar al redelijk snel op uitgekeken. Net zoals met WoW. Het zijn gewoon niet mijn soort games.
G
avond!wrote:Goede avond Hardtraxx!
ik heb er weer een dagje stage op zitten
stukken beter als gister
alleen gvd weer mn aansluiting gemist
Goedenavond! Morgen voor het eerst naar mijn stage toe
Zin an!
G
wat waar hoe wie?wrote:Goedenavond! Morgen voor het eerst naar mijn stage toeZin an!
Multigroove! Veel promotie, social media en meekijken bij het organiseren van evenementen!wrote:wat waar hoe wie?wrote:Goedenavond! Morgen voor het eerst naar mijn stage toeZin an!
G
klinkt wel leuk!
en ondertussen zit ik in die kk fyra die nu al een faking kwartier stil staat
*** ****** ***** ****** ****** fyra *********** altijd hetzelfde *** ****** zooi
en ondertussen zit ik in die kk fyra die nu al een faking kwartier stil staat
*** ****** ***** ****** ****** fyra *********** altijd hetzelfde *** ****** zooi
C
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
233 postssince 2011
slapen om 8 uur? Wat is dit voor speeltuin 
Ga je vanzelf meemaken als je een paar nachten in de week rond half 4/half 5 en morgen half 6 eruit mag, :p gisteravond rond 12 gaan slapen, en er om half 4 weer uit, dus ben aardig verrot nuwrote:slapen om 8 uur? Wat is dit voor speeltuin
C
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
233 postssince 2011
Jah dat zeg je er niet bij chef!
Iemand ervaring met Club r_AW hier? Zoek voor in april een vervangend feest voor Hardshock, grootste opties zijn r_AW en TSS In Concert,
G
heerlijk om meteen vrolijk te worden na al die frustratie van OV vertragingen, allemaal dankzij:
View on YouTube
View on YouTube
Geen ervaring mee. Maar aan filmpjes gezien gaat het goed hard daar, daar kom je nog eens echte liefhebbers tegen.wrote:Iemand ervaring met Club r_AW hier? Zoek voor in april een vervangend feest voor Hardshock, grootste opties zijn r_AW en TSS In Concert,