Omdat logo van Dieka een olifant is.wrote:wrote:Olifantenzaal
Ze zijn van plan nog zo'n Hardheid avondje te organiseren bij Dieka. Kunnen we wel uitroepen tot Hardtraxx ipv Hardheid haha.wrote:wrote:Hardtraxx feestje @ Dieka organiseren? Trekken ze meer mensen de zaal in denk ik haha.
Wie heeft er zin in wat flauwe humor op dit mooie tijdstip?? 
View on YouTube
best van toepassing op het dieka/tukkers onderwerp vind ik zelf haha
View on YouTube
best van toepassing op het dieka/tukkers onderwerp vind ik zelf haha
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Ja kan ook, maar ik had altijd ruzie met het trappetje dat naar de kelder ging naast de olifantenzaal haha. Vreselijk dingwrote:Olifantenzaal was dat toch?
Zou gezellig zijnwrote:Ik zie trouwens dat er geen treinen naar markelo rijden, ff zien of dat anders kan dan
Die is oud en fucking geniaal. Toen ik hem voor het eerst keek. Stond me pa in de kamer naast me de hele tijd 'strippenkaart' te zeggen. 
Naja battlen op heady, of ran-d... Hmm
ik ga mn mogelijkheden uitzoeken!
Uurtje rijden, wat verder dan ik dachtwrote:Ik was eerder!wrote:Markelo. Ieniemini dorpjewrote:Waar is dat Dieka precies? volgens mij best hier in de buurt!
Hoorde met kerst een kennis en me broer erover praten dat ze daar naartoe gingen ofzo, dacht dat het dan wel wat dichterbij was!
Hahaha wat een filmpje.
Maar lieve mensjes op HT, ik ga slapen om morgen uitgerust een tentamen te kunnen maken.
Nog een fijne voortzetting van de avond!

Maar lieve mensjes op HT, ik ga slapen om morgen uitgerust een tentamen te kunnen maken.
Nog een fijne voortzetting van de avond!
Als je dat al ieniemini vindwrote:Markelo. Ieniemini dorpjewrote:Waar is dat Dieka precies? volgens mij best hier in de buurt!
Ik doe met je mee, trusten HTwrote:Maar lieve mensjes op HT, ik ga slapen om morgen uitgerust een tentamen te kunnen maken.
Nog een fijne voortzetting van de avond!![]()
We gingen daarna nog half dronken de stad in om te stappen. Je kan wel raden welk woord favoriet was die avondwrote:Die is oud en fucking geniaal. Toen ik hem voor het eerst keek. Stond me pa in de kamer naast me de hele tijd 'strippenkaart' te zeggen.
Inderdaadwrote:Als je dat al ieniemini vindwrote:Markelo. Ieniemini dorpjewrote:Waar is dat Dieka precies? volgens mij best hier in de buurt!
Bergentheim? Daar heb ik vroeger nog is een paar wedstrijden gevolleybaldwrote:Inderdaadwrote:Als je dat al ieniemini vindwrote: Markelo. Ieniemini dorpjeWat is Bergentheim dan wel niet
wrote:Frikandellen smaakten erg goed zojuist!
W
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2023
3,252 postssince 2011
wrote:Trusten mensen
B
+1wrote:Frikandellen smaakten erg goed zojuist!
B
Gefeliciteerd knul!
C
Heuy! eindelijk auto en legaal feesten!
Legaal feesten ja, auto rijden zal nog wel ff duren ben ik bangwrote:Heuy! eindelijk auto en legaal feesten!
tegen de schutterswrote:
Bergentheim? Daar heb ik vroeger nog is een paar wedstrijden gevolleybald
waar komen jij weg dan?
Hoogeveen maar zat bij zuidwolde, VCZ.wrote:tegen de schutterswrote:
waar komen jij weg dan?
dat zegt mij helemaal nikswrote:Hoogeveen maar zat bij zuidwolde, VCZ.wrote:tegen de schutterswrote:
waar komen jij weg dan?
ik kom er ook nooit volleybal kijken