Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1401, 1402, 1403, 1404, 1405, 1406, 1407 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:17 

Hardtraxx Veteran

Pfff heb zin in een ouderwets avondje Dieka. Hopen dat het 11 februari weer zo'n avond wordt met Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:19 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Pfff heb zin in een ouderwets avondje Dieka. Hopen dat het 11 februari weer zo'n avond wordt met Headhunterz.

Jonge dat wordt geniaal! Volgens mij gaat Ruben wel, dussss dat wordt echt vet :D zijn vast weinig mensen, dus ik ga alvast tracks bedenken die ik wil horen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:20 

Hardtraxx Veteran

ik ga eensch een x naar me bed toe, moet nog heel veel slaap inhalen! trusten ht :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Parvuz schreef:

Jonge dat wordt geniaal! Volgens mij gaat Ruben wel, dussss dat wordt echt vet :D zijn vast weinig mensen, dus ik ga alvast tracks bedenken die ik wil horen :innocent:

bedoel je mij xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:21 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Parvuz schreef:

Ag gaan wij met zn 3en toch mooi avondje van maken? :D haha. Mn broertje gaat ook wel denk ik.
En denk dat Headhunterz wel iets meer mensen trekt, niet doordenken, dan Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:25 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
bedoel je mij ?

Ik neem niet aan dat jij naar een discotheek in een boerendorp komt? :D

Parvuz schreef:
Ag gaan wij met zn 3en toch mooi avondje van maken? haha. Mn broertje gaat ook wel denk ik.

Niet doordenken zegt ie er nog bij ook nog :lol: maarreee dat denk ik dus niet, gezien Hard Bass. Denk dat het weer dramatisch wordt. Maar ik vond het met Ran-D toen anders echt vet gezellig, dus ik denk dat het wel goed komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:28 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Ik ga met de verjaardag van Jan ;)
Maar ga er ook maar vanuit dat er behoorlijk veel noobies zijn. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:30 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Ruubiie schreef:
bedoel je mij ?

Ik neem niet aan dat jij naar een discotheek in een boerendorp komt? :D

ligt anders maar op een kleine 3 kwartier rijden hoor :P en ik woon zelf ook in een boerendorp, en was nog in dieka met 2e kerstdag innnnnnnnnnn 2010 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:31 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Parvuz schreef:
Ag gaan wij met zn 3en toch mooi avondje van maken? haha. Mn broertje gaat ook wel denk ik.

Niet doordenken zegt ie er nog bij ook nog :lol: maarreee dat denk ik dus niet, gezien Hard Bass. Denk dat het weer dramatisch wordt. Maar ik vond het met Ran-D toen anders echt vet gezellig, dus ik denk dat het wel goed komt :P

Ag we zien het wel toch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:36 

Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
ligt anders maar op een kleine 3 kwartier rijden hoor en ik woon zelf ook in een boerendorp, en was nog in dieka met 2e kerstdag innnnnnnnnnn 2010

Nou, ga dan ook maar heen 11 feb. Hartstikke gezellig, zijn we al met 4 HT'ers :lol: wordt nog druk daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:38 

Hardtraxx Veteran

Good evening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:40 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Waar is dat Dieka precies? volgens mij best hier in de buurt! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:42 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Parvuz schreef:

Markelo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:42 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Waar is dat Dieka precies? volgens mij best hier in de buurt!

Markelo. Ieniemini dorpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
hardcoresjors schreef:
Waar is dat Dieka precies? volgens mij best hier in de buurt!

Markelo. Ieniemini dorpje :P

Ik was eerder! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:43 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Parvuz schreef:

Ergens in tukkerland! Haha, we hadden toen een bus geregeld, moet ff kijken hoe dat te bereiken is met t ov dan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:46 

Artiest

Heerlijk dat Dieka, zo lang niet meer geweest, maar ALTIJD vermaakt daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

Hoop dat Dieka ooit weer zo druk wordt als het een aantal jaren geleden was. Zal wel niet mja. Hopen kan altijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:49 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Heerlijk dat Dieka, zo lang niet meer geweest, maar ALTIJD vermaakt daar.

Daar 2e kerstdag zo bezopen rondgelopen, dat ik daar halverwege die grote trap naar beneden ben gedonderd :lol: in dat eetzaaltje in me patat mayo half in slaap ben gevallen, en in de karaokebarretje ook nog op mn smoel ben gegaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:51 

Hardtraxxer

Ik ben idd ook wel eens van dat trappetje afgeflikkerd. Abnormaal gevaarlijk dat ding. Maar Dieka was eigenlijk altijd leuk, sowieso toen ze daar nog 2 keer in de maand een hs dj hadden. Jammer dat het nu zo dood is :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:51 

Artiest

Hardtraxx feestje @ Dieka organiseren? Trekken ze meer mensen de zaal in denk ik haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:53 

Hardtraxx Veteran

Dieka is echt een geniale tent! Snap niet waarom iedereen hier in de buurt altijd naar Bill's Bar wil. Vind Dieka veel mooier. Tegenwoordig zijn zelfs de wc's achter in de grote zaal dicht, moet je helemaal de zaal uit om snel ff te pissen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:54 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
Ik ben idd ook wel eens van dat trappetje afgeflikkerd. Abnormaal gevaarlijk dat ding. Maar Dieka was eigenlijk altijd leuk, sowieso toen ze daar nog 2 keer in de maand een hs dj hadden. Jammer dat het nu zo dood is :(

Olifantenzaal was dat toch?
Ik zie trouwens dat er geen treinen naar markelo rijden, ff zien of dat anders kan dan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:56 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:
Hardtraxx feestje @ Dieka organiseren? Trekken ze meer mensen de zaal in denk ik haha.

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 23:57 

Hardtraxx Addict

Ruubiie schreef:
Olifantenzaal

:lol:
Vorige  1 ... 1401, 1402, 1403, 1404, 1405, 1406, 1407 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic