ik weet ook alleen nog dat er n lange dude was die loeihard kon meppen
haha kan maar zowrote:ik weet ook alleen nog dat er n lange dude was die loeihard kon meppen
haha kan maar zowrote:ik weet ook alleen nog dat er n lange dude was die loeihard kon meppen
Nog kleinerwrote:Inderdaadwrote:Als je dat al ieniemini vindwrote: Markelo. Ieniemini dorpjeWat is Bergentheim dan wel niet
haha meeting met?wrote:Nu ff 2 uur niks, dalijk om half 1 een hardtraxx meeting en dan weer college en tandarts
Oow ok!wrote:Dream Chaser, ff een boek van hem overkopenKwam hem gister ook al tegen
Oow jullie zitten bij elkaar in de buurt op school ofzo?wrote:JawelZit nu in de bieb, en meet hem als ie uit zijn college komt en ik naar die zaal moet voor mijn college
ik moet over 2 weken en heb nog geen stage plaatswrote:pff spannend hoor, morgen eerste dag stage... vandaag nog ff laatste dag iOS development dingen leren
aaah zenuwen
wrote:Allebei uni in TIlburgwrote:Oow jullie zitten bij elkaar in de buurt op school ofzo?wrote:JawelZit nu in de bieb, en meet hem als ie uit zijn college komt en ik naar die zaal moet voor mijn college
chillen nog wel meer mensen volgens mij, weet niet zeker
En Rik, het is idd verrektes koud
te laat begonnen of zat alles tegen?wrote:ik moet over 2 weken en heb nog geen stage plaatswrote:pff spannend hoor, morgen eerste dag stage... vandaag nog ff laatste dag iOS development dingen leren
aaah zenuwen