wrote:Nou mooi, probleem opgelost
Hoezo zou het onlogisch zijn. Het is als ik dat filmpje bekijk een kwaliteit zeer goed masker. Nou wat is 450 euro per masker nou als je daarmee een vette live-act neerzet en dat er met 5 minuten draaien alweer uit hebt
Althans ik weet niet wat ze kosten, maar kan me zo voorstellen dat dat op 3500 per 30 min zit...
Althans ik weet niet wat ze kosten, maar kan me zo voorstellen dat dat op 3500 per 30 min zit...
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,379 postssince 2011
Ik denk zelfs wel meer 
Het gaat mij er niet om dat die DJ's dat masker hebbenwrote:Hoezo zou het onlogisch zijn. Het is als ik dat filmpje bekijk een kwaliteit zeer goed masker. Nou wat is 450 euro per masker nou als je daarmee een vette live-act neerzet en dat er met 5 minuten draaien alweer uit hebt![]()
Het gaat erom dat een normaal persoon die dat niet verdiend dat masker misschien zou willen kopen, zoals bijvoorbeeld ergens eerder voor carnaval genoemd is
Dan tel je ff 450 euro neer voor een masker wat je maar een paar keer draagt, ik zou toch liever wat anders doen met dat geld!
Last edited by hardcoresjors on , edited 1 time in total.
Zoals een auto huren en een zak pillen kopen?wrote:Het gaat mij er niet om dat die DJ's dat masker hebbenwrote:Hoezo zou het onlogisch zijn. Het is als ik dat filmpje bekijk een kwaliteit zeer goed masker. Nou wat is 450 euro per masker nou als je daarmee een vette live-act neerzet en dat er met 5 minuten draaien alweer uit hebt![]()
Althans ik weet niet wat ze kosten, maar kan me zo voorstellen dat dat op 3500 per 30 min zit...![]()
Het gaat erom dat een normaal persoon die dat niet verdiend dat masker misschien zou willen kopen, zoals bijvoorbeeld ergens eerder carnaval genoemd is![]()
Dan tel je ff 450 euro neer voor een masker wat je maar een paar keer draagt, ik zou toch liever wat anders doen met dat geld!

Deze was wel weer grappigwrote:Zoals een auto huren en een zak pillen kopen?wrote:Het gaat mij er niet om dat die DJ's dat masker hebbenwrote:Hoezo zou het onlogisch zijn. Het is als ik dat filmpje bekijk een kwaliteit zeer goed masker. Nou wat is 450 euro per masker nou als je daarmee een vette live-act neerzet en dat er met 5 minuten draaien alweer uit hebt![]()
Althans ik weet niet wat ze kosten, maar kan me zo voorstellen dat dat op 3500 per 30 min zit...![]()
Het gaat erom dat een normaal persoon die dat niet verdiend dat masker misschien zou willen kopen, zoals bijvoorbeeld ergens eerder carnaval genoemd is![]()
Wie weet wat ze allemaal uitspoken met hun maskertjes op.wrote: Dan tel je ff 450 euro neer voor een masker wat je maar een paar keer draagt,
Pommer
J
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
5,794 postssince 2011
wrote:Wie weet wat ze allemaal uitspoken met hun maskertjes op.wrote: Dan tel je ff 450 euro neer voor een masker wat je maar een paar keer draagt,
Pommer
G
sarcasme is heel wat anders jongenmanwrote:Sarcasme
wrote:sarcasme is heel wat anders jongenmanwrote:Sarcasme
Sarcasmewrote:Hahaha, dat heb ik er wel voor over!wrote:
€434,10 als het amerikaanse dollars zijn.
G
doe er dan voortaan een huilielachie bij
Hahah, laatste weken zijn ze echt lekker bezig iddwrote:hehe, VI is weer lekker op dreef
Oke schatje!wrote:doe er dan voortaan een huilielachie bij
S
Haha jah, gouden combinatie met Willem erbij, wat een held is dat. Ben het ook echt altijd met hem eenswrote:hehe, VI is weer lekker op dreef
Zeker!
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Inderdaaad
koning gijp, en koning derksen: over nicolette kluijver
handjes boven de lakens vanavond derksen!
ja uh, ze schijnt ze te hokken met 1 of andere trendy arts die tieten repareert aldus derksen

handjes boven de lakens vanavond derksen!
ja uh, ze schijnt ze te hokken met 1 of andere trendy arts die tieten repareert aldus derksen
VI was weer genieten haha. René haalt zijn gemiste uitzendingen even in volgens mij. Die is gigantisch op dreef haha. Heerlijk!
wat een halzen, die engelse hooligans.. sjongejonge jonge 
http://comic.naver.com/webtoon/detail.n ... weekday=tu
I Dare you all to read the whole thing
WAARSCHUWING : Niet voor de mensen die een zwak hart hebben
Hun accent is geniaal! Dat moet je echt leren spreken en dan met mondeling Engels zo gaan praten. "You fucking cunt!" Haha.wrote:wat een halzen, die engelse hooligans.. sjongejonge jonge
misschien moet je ff de hele link plaatsen?wrote:http://comic.naver.com/webtoon/detail.n ... weekday=tu
Wat is het dan? Het is allemaal fucking Chinees