Hahaha, dat heb ik er wel voor over!wrote:€434,10 als het amerikaanse dollars zijn.wrote:Price: $569.95
Wat is dat in euro's dan?
Ik ga hoogstwaarschijnlijk met kameraden als Mario, Luigi, Wario en Waluigi. 
En dan gewoon met dat masker door de zaal lopen bij een feest waar G4H ook moet optreden. Dan ben je nog nooit zovaak op de foto geweest denk ik hahahawrote:€434,10 als het amerikaanse dollars zijn.wrote:Price: $569.95
Maar dat zijn inderdaad de maskers van G4H, 100%
C
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
233 postssince 2011
Gejat op Thrillogy? Je mocht ze gewoon meenemen horwrote: Jat er één op een feest
Heb ook een gigantische Loudness poster gejat op Thrillogy
Wel in me achterzak meegenomen waardoor die erna wel een beetje verlept er uit zag, maar is nog redelijk bijgetrokken
(Moest wel zeggen dat vet kut was toen ik met m'n poster door de zaal heen liep waar het vet druk was... Iedereen wou hem jatten
zoo, eindelijk een nieuwe upgrade voor android, hopelijk werkt het een beetje fatsoenlijk nu.. en is m'n batterij niet zo snel leeg iedere x 
oh god... niet nog een update. mijn telefoon kan het nu al niet aan.wrote:zoo, eindelijk een nieuwe upgrade voor android, hopelijk werkt het een beetje fatsoenlijk nu.. en is m'n batterij niet zo snel leeg iedere x
oooohh wij hadden nog wat besproken afgelopen zaterdag op XXL Raw, remember?wrote:oh god... niet nog een update. mijn telefoon kan het nu al niet aan.wrote:zoo, eindelijk een nieuwe upgrade voor android, hopelijk werkt het een beetje fatsoenlijk nu.. en is m'n batterij niet zo snel leeg iedere x
u've almost got mail sir!!wrote:ja dat klopt.
Maar ff serieus hoe duur is zo'n masker?
Zou hem opzich best willen hebben om mee te kloten als ik met wat maten thuis aan het chillen ben
Zou hem opzich best willen hebben om mee te kloten als ik met wat maten thuis aan het chillen ben
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,379 postssince 2011
Waarom vraag je weer naar de prijs van het masker als je zelfs gereageerd hebt op de euro prijs van dat ding?
misschien heeft hij een geheugen van 5 seconden.
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,379 postssince 2011
Vast door de drugs waar hij het zo ongeveer altijd over heeftwrote:misschien heeft hij een geheugen van 5 seconden.
Marijn, doe eens niet zo denigerend.wrote:Vast door de drugs waar hij het zo ongeveer altijd over heeftwrote:misschien heeft hij een geheugen van 5 seconden.
Ik ken jou ook van andere kanten
G
Ooooh, maar $569.95 doe mij er ook ff 3 danwrote:http://www.grimmbrothershalloween.com/p ... ts_id/1646wrote:Geef eens een linkwrote:Ik weet een vette outfit voor carnaval!
GUNZ FOR HIRE!!
Ik heb hun masker gevonden hahah. Weet niet of ze er bij mee zijn als ik het hier neer zet. Is het exclusieve er ook af.
Haha dan ben je echt een held. Haha. Duur geintje dat wel, maar als je mensen laat betalen om met je op de foto te gaan heb je dat geld er zo uit. Haha.wrote: En dan gewoon met dat masker door de zaal lopen bij een feest waar G4H ook moet optreden. Dan ben je nog nooit zovaak op de foto geweest denk ik hahaha
Maar dat zijn inderdaad de maskers van G4H, 100%
Ik zeg toch: ff serieuswrote:Waarom vraag je weer naar de prijs van het masker als je zelfs gereageerd hebt op de euro prijs van dat ding?
Dat kan nooit serieus zijn kerel!
G
jij faalt.wrote:Ik zeg toch: ff serieuswrote:Waarom vraag je weer naar de prijs van het masker als je zelfs gereageerd hebt op de euro prijs van dat ding?
Dat kan nooit serieus zijn kerel!
Wou je zeggen dat zo'n masker echt €434,10 is?
Dat is niet meer normaal haha!
Check zelf die site dan haha. Luie donder.wrote:Wou je zeggen dat zo'n masker echt €434,10 is?![]()
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,379 postssince 2011
Je ziet het toch staan?
C
Hardtraxxer
last seen Dec 2019
233 postssince 2011
Joh die gozer is blind en hardleers tegelijk joh XD
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,379 postssince 2011
wrote:Hahaha, dat heb ik er wel voor over!wrote:€434,10 als het amerikaanse dollars zijn.wrote:Price: $569.95
Nee want hier heeft die zelf gereageerd op de prijs..
Dat heb ik gedaan maar ik bedoel dat ik dat er niet voorover zou hebben!wrote:Check zelf die site dan haha. Luie donder.wrote:Wou je zeggen dat zo'n masker echt €434,10 is?![]()
wrote:Je ziet het toch staan?
Me kont snapt ook nog wel dat het er staat, maar ik vind het gewoon onlogisch!wrote:Joh die gozer is blind en hardleers tegelijk joh XD
Misschien klopt die prijs wel maar wat ik hier boven zeg, ik zou dat er niet voor over hebben
Sarcasmewrote:wrote:Hahaha, dat heb ik er wel voor over!wrote:
€434,10 als het amerikaanse dollars zijn.
Nee want hier heeft die zelf gereageerd op de prijs..
M
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2023
1,379 postssince 2011
Nou mooi, probleem opgelost