dan was ie zeker ook niet zo gigantisch? of jij ehbt een hele grote broekzakwrote:Jat er één op een feest
Heb ook een gigantische Loudness poster gejat op Thrillogy
Wel in me achterzak meegenomen waardoor die erna wel een beetje verlept er uit zag, maar is nog redelijk bijgetrokken
G
20 x opgevouwen ofzo 
Na ja gigantisch, hij is best groot
je kan iets toch maar 7x opvouwen?wrote:20 x opgevouwen ofzo
Net even geprobeerd. Lukte me ook een 8e keer hoor.wrote:je kan iets toch maar 7x opvouwen?wrote:20 x opgevouwen ofzo
Net als de verrekijker van Herman Finkers, die zou eerst maar 9x vergroten. Maar toen hij er een 10e keer door heen keek deed hij het nog steeds. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen.
T
Wie wil me uit de brand helpen?
Ik zit te twijfelen wat ik zal aandoen met carnaval en nu heb ik 2 dingen over:
Optie 1. Een sneeuwwitje costuum
Optie 2. Een doornroosje costuum.
C
zo had ik ook die hardbass 2011 en loudness (dat rooie molecuul) poster... maar ik rol ze netjes op, blijven ze netter...wrote:Jat er één op een feest
Wel in me achterzak meegenomen waardoor die erna wel een beetje verlept er uit zag, maar is nog redelijk bijgetrokken
maar ik verknip ze zodat ze op mijn duer passen
C
ga als bruid ofzo, tutu kopen, wit korsetje en de rest opvullen!wrote:Wie wil me uit de brand helpen?
Ja, wou ik ook doen maar we mochten niet terug naar de kluisjeswrote:zo had ik ook die hardbass 2011 en loudness (dat rooie molecuul) poster... maar ik rol ze netjes op, blijven ze netter...wrote:Jat er één op een feest
maar ik verknip ze zodat ze op mijn duer passen
C
daarom doe ik het net voor het einde altijd vragen... ga meestal toch ietsjes eerder enzo
Ik zou als The Prophet gaan!wrote:Wie wil me uit de brand helpen?

Ff wat grijze haren op zn hoofd tekenen en klaar.
een hele geile goedenavond hardtraxx! nu dit x echt even naar de tandarts gaan dan maar 
Ik weet een vette outfit voor carnaval!
GUNZ FOR HIRE!!
Ik heb hun masker gevonden hahah. Weet niet of ze er bij mee zijn als ik het hier neer zet. Is het exclusieve er ook af.
GUNZ FOR HIRE!!
Ik heb hun masker gevonden hahah. Weet niet of ze er bij mee zijn als ik het hier neer zet. Is het exclusieve er ook af.
Volgens mij hebben zij hem uit hollywood 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
5,794 postssince 2011
Geef eens een linkwrote:Ik weet een vette outfit voor carnaval!
GUNZ FOR HIRE!!
Als ze hem via de site die ik heb gevonden gekocht hebben is het inderdaad in Amerika gekocht.wrote:Volgens mij hebben zij hem uit hollywood
Zijn best dure dingen. $570 per stuk.
http://www.grimmbrothershalloween.com/p ... ts_id/1646wrote:Geef eens een linkwrote:Ik weet een vette outfit voor carnaval!
GUNZ FOR HIRE!!
View on YouTube
Gaat best snel dat opzetten. Ziet er ook wel vet uit dat het opeens naar je hoofd vormt.
Gaat best snel dat opzetten. Ziet er ook wel vet uit dat het opeens naar je hoofd vormt.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
5,794 postssince 2011
Is ook helemaal niet duur ofzo
... En verder denk ik ook verdomde warm
En ik dacht dat de maskers een eeuwigheid duurde voordat ze hem op hadden 
Gruwelijk dat wenkbrauwen enzo meekunnen bewegen! 
C
De eerste die dat doet is serieus een held
Zou het graag doen, zou mooi staan bij de rest van me outfit, maar ik heb er het geld niet voor over.wrote:De eerste die dat doet is serieus een held
€434,10 als het amerikaanse dollars zijn.wrote:Price: $569.95
Wat is dat in euro's dan?
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
ik mijn naam hebt veranderd Forbidden Kick > Forbidden Phobia wil hier Industrial onder gaan produceren