Anders krijg ik een lekkere bak kfcwrote:Nee was er niet, je zult mij tot Defqon niet meer op feestjes zien
Fryske Dúmkes he ~!wrote:Anders krijg ik een lekkere bak kfcwrote:Nee was er niet, je zult mij tot Defqon niet meer op feestjes zien
Dat verhaal heb ik eerder gehoord. En dan inene voor mn neus staan op Bass Academy!wrote:Nee was er niet, je zult mij tot Defqon niet meer op feestjes zien
A
zzoooooooooooooooooooo0o0o0o0o0o00o0o0 moe
G
loooooooooool sneeuw hier 
Breda de geakstewrote:loooooooooool sneeuw hier
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Waar was je bij XXLERATOR?wrote:LOOOL hier gister al, jullie lopen achter
G
het is niet voor niets, Vrieslandwrote:LOOOL hier gister al, jullie lopen achter
kan iemand mij helpen.
ik wil een vlag oid op mijn muur op mijn slaapkamer hebben maar kan geen fatsoenlijke vinden.
ik wil een vlag oid op mijn muur op mijn slaapkamer hebben maar kan geen fatsoenlijke vinden.
Wat voor iets zoek je.wrote:kan iemand mij helpen.
Toen lag ik thuis op bed! Jaah Defqon ben ik weer van de partij (mits het niet te duur is) Of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien Loudness in aprilwrote:Waar was je bij XXLERATOR?wrote:LOOOL hier gister al, jullie lopen achterNiet gezien
Volgende keer maar even inhalen dan.
Jah vet he! Elfstedentocht komt er weer aanwrote:het is niet voor niets, Vrieslandwrote:LOOOL hier gister al, jullie lopen achter![]()
![]()
Mooi foto van mij kan ookwrote:kan iemand mij helpen.
Een vlag van een feestwrote:Wat voor iets zoek je.wrote:kan iemand mij helpen.
Of een grote poster van 1 of meerder dj's
Ik zal het overwegenwrote:
Mooi foto van mij kan ook
http://store.q-dance.nl/en/accessoires-24/wrote:Een vlag van een feestwrote:Wat voor iets zoek je.wrote:kan iemand mij helpen.
Hier staan enkele vlaggen, verder zou ik niet weten waar je er nog meer kunt vinden.
Jat er één op een feestwrote:Een vlag van een feestwrote:Wat voor iets zoek je.wrote:kan iemand mij helpen.
Heb ook een gigantische Loudness poster gejat op Thrillogy
Wel in me achterzak meegenomen waardoor die erna wel een beetje verlept er uit zag, maar is nog redelijk bijgetrokken
Heb ik al gekeken maar als je ze dan aanklikt staat er bij de meesten dat ze uitverkocht zijnwrote: http://store.q-dance.nl/en/accessoires-24/
Hier staan enkele vlaggen, verder zou ik niet weten waar je er nog meer kunt vinden.
nou wanneer gaan we een keer heen?wrote:Jat er één op een feest
Heb ook een gigantische Loudness poster gejat op Thrillogy
Wel in me achterzak meegenomen waardoor die erna wel een beetje verlept er uit zag, maar is nog redelijk bijgetrokken
Last edited by Martin on , edited 4 times in total.
nopé! Moet en kan beterwrote:zo beter?wrote:Als jij leert quoten
Bikkel wezen en confronteer dat monster waardoor je XX hebt gemist!wrote:Studie ontwijkend gedrag .nl tering.