Morgen tentamen Integrale Bedrijfskunde. Gaat echt goed komen, je mag er van alles bij houden. Haha. Alles al helemaal mooi uitgewerkt alle formules en verwijzingen in word bestandje gezet hoppa. Laat maar komen haha.
Haaaaaai Robert. Leuk weekend gehad?wrote:verslapen :,(
jaah opzich wel! und dei?wrote:Haaaaaai Robert. Leuk weekend gehad?wrote:verslapen :,(
Kon haast niet beter. Ben nog steeds aan het genieten. Elke gedachte is gewoon prachtig en tovert een glimlach op m'n gezicht.wrote:jaah opzich wel! und dei?wrote:Haaaaaai Robert. Leuk weekend gehad?wrote:verslapen :,(
Precies dat heb ik dus ook veel liever dan dit, heb ik ook nog een maar 1 vak, schiet echt niet op ditwrote:Dat zijn idd echt van die tijden...wrote:hahaha ok dan is het fijnwrote:Omdat ik een weekje vrij ben!...ik moet van half 2 tot half 5 naar school
Lekker uitslapen maar geen dag over hebben, geef mij maar vanaf 9 uur school toch wat langer uitslapen en niet veel langere uren
Die raak je vast kwijt in het vraag topicwrote:1 hardbass ticket over hier.. wieeee o wieee
nooe ga spelletje doen, degene met de beste reden mag hem!
Fifa?wrote:nooe ga spelletje doen, degene met de beste reden mag hem!
Omdat wij een fantastische X-Qlusive hebben gehad met geniale foto'swrote:nooe ga spelletje doen, degene met de beste reden mag hem!
Een vriendin van mij wil hem graag kopen, vandaar
G
mijn reden: appels met pindakaas en knakworst. en paars. plus 3.wrote:nooe ga spelletje doen, degene met de beste reden mag hem!
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
Omdat ik je zo vaak (uit de brand) geholpen heb, mag ik hem hebbenwrote:nooe ga spelletje doen, degene met de beste reden mag hem!
Nuff said, no-one can top that
oke jij wint!wrote:mijn reden: appels met pindakaas en knakworst. en paars. plus 3.wrote:nooe ga spelletje doen, degene met de beste reden mag hem!
G
wrote:oke jij wint!wrote:mijn reden: appels met pindakaas en knakworst. en paars. plus 3.wrote:nooe ga spelletje doen, degene met de beste reden mag hem!
maar waarom verkoop je em niet gewoon?
Denk ook dat dat de bedoeling wel is, maar degene met de beste reden mag hem kopen. Am I right??wrote: maar waarom verkoop je em niet gewoon?
Maar aan wie ga je ze nou verkopen?? Want een vriendin van me wil hem erg graag overkopenwrote:jah dat klopt, is tegen verveling haha
Aan niemandwrote:Maar aan wie ga je ze nou verkopen?? Want een vriendin van me wil hem erg graag overkopenwrote:jah dat klopt, is tegen verveling haha![]()
Mijn excuses
Dag meneer Robert.
Waarom was u niet op XXlerator? Of was u wel aanwazig maar heb ik u niet gezien?
Waarom was u niet op XXlerator? Of was u wel aanwazig maar heb ik u niet gezien?