Ik ben dan misschien nog maar 20, te jong dus om de hele hardcore scene vanaf 't begin mee te maken. Maar ik kan wel zeggen dat hardcore minder is geworden als je naar de vroegere hardcore platen kijktwrote:Haha, ik ben sowieso geen groot fan van de 'hardcore' van tegenwoordig.. Raar volk loopt daar nuwrote:Hardcore is niet meer wat het geweest is
Moet je Bone Grinder even luisteren.wrote:Ik ben dan misschien nog maar 20, te jong dus om de hele hardcore scene vanaf 't begin mee te maken. Maar ik kan wel zeggen dat hardcore minder is geworden als je naar de vroegere hardcore platen kijktwrote:Haha, ik ben sowieso geen groot fan van de 'hardcore' van tegenwoordig.. Raar volk loopt daar nuwrote:Hardcore is niet meer wat het geweest is
Precies!wrote:Ik ben dan misschien nog maar 20, te jong dus om de hele hardcore scene vanaf 't begin mee te maken. Maar ik kan wel zeggen dat hardcore minder is geworden als je naar de vroegere hardcore platen kijktwrote:Haha, ik ben sowieso geen groot fan van de 'hardcore' van tegenwoordig.. Raar volk loopt daar nuwrote:Hardcore is niet meer wat het geweest is
View on YouTube
Remix uit 2007
Dit is echt 100 keer beter dan de EA van nu
Dat vind ik dus echt tyfus herrie.
Liever Auschwitz is back for black
Liever Auschwitz is back for black
ooooooooooooooooh jee!!! nu is het beest in Nando los hoor.. 
A
?wrote:Ik leef met je meewrote:TREK DIE THEEDOEK VAN JE BRUINE KUTKOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb die al echt vanaf mijn eerste jaar op het middelbare niet meer gehoord.
Ik vind die hardcore lui altijd zo eng overkomen :p
Jij bent pas eng.wrote:Ik vind die hardcore lui altijd zo eng overkomen :p
Wat een troep hier zeg...*gaat maar weer terug naar D-Passion*

En bedankt hewrote:Ik vind die hardcore lui altijd zo eng overkomen :p
A
kan iemnad mij aub zeggen welke topic die onderschrift plaatjes dingen staan dankeowel 
Bedoel die mannetjes van 40 jaar in een aussie ongelooflijke pep kop met grote kijkers en boos gezichtwrote:Jij bent pas eng.wrote:Ik vind die hardcore lui altijd zo eng overkomen :p
Die bedoel ik
Jah en ik ben ook eng, sorry :'( Doe voortaan wel een zak over me hoofd tijdens een feest.
Nee man, fuck al die crossbreed enzowrote:Wat een troep hier zeg...*gaat maar weer terug naar D-Passion*
Dit is de real deal
S
Roberttt, jij hebt menig minderjarig kind de schrik aangejagen met jouw praktijken.
==> D-Passionwrote:Nee man, fuck al die crossbreed enzowrote:Wat een troep hier zeg...*gaat maar weer terug naar D-Passion*
Dit is de real deal![]()
==> Crossbreed
:')
D
Zo dom ben ik ook weer niet hoor.wrote:==> D-Passionwrote:Nee man, fuck al die crossbreed enzowrote:Wat een troep hier zeg...*gaat maar weer terug naar D-Passion*
Dit is de real deal![]()
==> Crossbreed
:')
Typte gewoon ff random crossbreed
A
Crossbreed
wrote:Ik vind die hardcore lui altijd zo eng overkomen :p
Klopt, maar daar hebben we het nu niet overwrote:Roberttt, jij hebt menig minderjarig kind de schrik aangejagen met jouw praktijken.
D
toet!
C
bezig met carnavalsgedoe bij elkaar aan het zoeken..
moet zoiezo tennissokken, sportbroek met zakken en zweetbandjeskopen
moet zoiezo tennissokken, sportbroek met zakken en zweetbandjeskopen
Zozo, fucking apart tikken dit zeg, but it could work. Voor de kenners, Swiftkey X.
A
Zaterdag HOEHOEHOE'en op het balkon hè!wrote:HOEEEEwrote:Crossbreed