Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1358, 1359, 1360, 1361, 1362, 1363, 1364 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:36 

Donateur

Kenwood schreef:
Dysphoria schreef:
toet!

KANSLOOS

:whistle:

Een leuk nieuwtje: ik ben sinds 7 maanden eindelijk weer uit de -min op mijn bankrekening. Tijd voor een feestje, ik betaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:36 

Bierkoning

Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis :/

Best heftig, je denkt dat het nooit iemand overkomt die je kent, of jezelf, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:37 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis :/

Best heftig, je denkt dat het nooit iemand overkomt die je kent, of jezelf, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.

Oeh, kut man. Sterkte :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:38 

Hardtraxx Veteran

Sterkte, nooit leuk, ook al ken je de persoon niet heel erg goed.

Pommer schreef:

Door een tractor? Die moet je wel aan zien komen. Wel kut, nichtje van onze buren (is 21), ligt ook al dik 1,5 maand in het ziekenhuis door een auto-ongeluk. "Maar" met 50 km/h maar door een gaatje in de (ik dacht) darm, is alles zowat kapot gegaan...

Black Sunrise schreef:
Kenwood schreef:
Dysphoria schreef:
toet!

KANSLOOS

:whistle:

Een leuk nieuwtje: ik ben sinds 7 maanden eindelijk weer uit de -min op mijn bankrekening. Tijd voor een feestje, ik betaal xd

Doe is lief stomme zwarte zon. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:40 

Pommer schreef:

AI... das niet leuk om te horen. Sterkte ermee
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:50 

Zal wel zo'n jong ventje geweest zijn op de tractor dan. Echt een debiel stukje nederlandse wetgeving zit er rond dat tractorrijbewijs. Ik moest voor mijn tractorrijbewijs laten zien dat ik achteruit kon rijden, kon schakelen en weten hoe een paar knopjes werken. De theorie slaat ook helemaal nergens op en kan je zonder veel te leren en wat logisch nadenken makkelijk halen (max 16 fouten bij 40 vragen). Als je 'm eenmaal hebt mag je met het lompste gevaarte wat er op de nederlandse wegen mag de weg op. Als je met een span van 50 ton met 60km/u tegen een auto'tje aanrijd dan zeg maar doei tegen je aliminium blikje.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:55 

Hardtraxx Veteran

Naar al vele grote namen in de scene op Hardtraxx te hebben gehad, verwelkomen wij nu... *tromgeroffel*

Frequencerz!

member/Frequencerz/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:57 

Donateur

Dysphoria schreef:
Doe is lief stomme zwarte zon. :cry:

Daar moest ik dan wel weer heel hard om lachen :lol:
En dan vooral denkend aan die reclame dat die jongen in de auto zegt:
Sorry, Sjon (zon) :D

Pommer schreef:

Sterkte man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Onweer nu? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:59 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Naar al vele grote namen in de scene op Hardtraxx te hebben gehad, verwelkomen wij nu... *tromgeroffel*

Frequencerz!

member/Frequencerz/

Weer iemand wie zn aars ze hier kunnen uitlikken.... Want dat is wat er simpelweg gebeurd op HT als een dj zich meld op HT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:59 

Hardtraxx Crew

El Mare schreef:
Onweer nu? >.<

Hier niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

I (L) twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:00 

Ik heb een keer zo'n groot schrikmoment gehad tijdens het rijlessen met 2 tractors..
2 tractors, 1 met gierton + vermestapparatuur (dus die rieken en injectorenzooi) en een met laadbak vol..

en die kwamen elkaar tegemoet en ik zat erachter met mijn lesauto.
De ene dook al wat de berm in (waar ik achter reed) en de andere deed dat ook maar die kwam lomp terug gedraaid zodra die een half gepasseerd was.

ik schrok me de tyfus, ik zag al zo'n flashback van mijn leven... draait die malloot op het laatste moment terug en raakt ie me net niet..
Per direct les afgekapt en me bed ingekropen, ben zo erg geschrokken daarvan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:01 

Jeff3rd schreef:
patrickjeb schreef:

Frequencerz!

member/Frequencerz/

Weer iemand wie zn aars ze hier kunnen uitlikken.... Want dat is wat er simpelweg gebeurd op HT als een dj zich meld op HT.

xd

lik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:05 

Hardtraxxer

Pommer schreef:

Poeh.. Sterkte ermee zeg, niet niks.

stefaneke schreef:
Echt een debiel stukje nederlandse wetgeving zit er rond dat tractorrijbewijs.

Behoorlijk ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Sterkte man! Hopelijk komt ze er levend uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:09 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Olijfboompje schreef:
Ik heb een neus voor Tukkers sinds ik in de Achterhoek een vestiging heb ingenomen. :cool:

Ik kom je vanzelf wel tegen :P

Tukkers zijn geen achterhoekers jongeman :list:

Dat zei ik ook niet, maar ik heb wel Tukkers leren kennen sinds ik mijn kasteel heb ingenomen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:10 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Sterkte pommer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:12 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
I (L) twitter

x2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:13 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Sterkte ermee! Hoop dat ze er beter uitkomt dan mijn vriend enkele weken terug :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:15 

Hardtraxx Veteran

J9_ schreef:
urbandesigner schreef:
I (L) twitter

x2 :D

Vooral om in contact te staan met dj's etc :). En vanmiddag was de hashtag #slamhardstyle redelijk vaak gebruikt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:17 

trending topic? o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

Dysphoria schreef:
trending topic? o.i.d.

Volgens mij niet.
Vorige  1 ... 1358, 1359, 1360, 1361, 1362, 1363, 1364 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic