wrote:KANSLOOSwrote:toet!
Een leuk nieuwtje: ik ben sinds 7 maanden eindelijk weer uit de -min op mijn bankrekening. Tijd voor een feestje, ik betaal
wrote:KANSLOOSwrote:toet!
Oeh, kut man. Sterktewrote:Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis![]()
Best heftig, je denkt dat het nooit iemand overkomt die je kent, of jezelf, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Door een tractor? Die moet je wel aan zien komen. Wel kut, nichtje van onze buren (is 21), ligt ook al dik 1,5 maand in het ziekenhuis door een auto-ongeluk. "Maar" met 50 km/h maar door een gaatje in de (ik dacht) darm, is alles zowat kapot gegaan...wrote:Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis![]()
Best heftig, je denkt dat het nooit iemand overkomt die je kent, of jezelf, maar een ongeluk zit in een klein hoekje.
Doe is lief stomme zwarte zon.wrote:wrote:KANSLOOSwrote:toet!![]()
Een leuk nieuwtje: ik ben sinds 7 maanden eindelijk weer uit de -min op mijn bankrekening. Tijd voor een feestje, ik betaal
AI... das niet leuk om te horen. Sterkte ermeewrote:Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis![]()

Daar moest ik dan wel weer heel hard om lachenwrote: Doe is lief stomme zwarte zon.
Sterkte manwrote:Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis![]()
wrote:Naar al vele grote namen in de scene op Hardtraxx te hebben gehad, verwelkomen wij nu... *tromgeroffel*
Frequencerz!
https://hardtraxx.com/member/frequencerz/
Hier nietwrote:Onweer nu?
wrote:wrote:Naar al vele grote namen in de scene op Hardtraxx te hebben gehad, verwelkomen wij nu... *tromgeroffel*
Frequencerz!
https://hardtraxx.com/member/frequencerz/
Weer iemand wie zn aars ze hier kunnen uitlikken.... Want dat is wat er simpelweg gebeurd op HT als een dj zich meld op HT.
Poeh.. Sterkte ermee zeg, niet niks.wrote:Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis![]()
Behoorlijk ja.wrote:Echt een debiel stukje nederlandse wetgeving zit er rond dat tractorrijbewijs.
Sterkte man! Hopelijk komt ze er levend uitwrote:Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis![]()
Dat zei ik ook niet, maar ik heb wel Tukkers leren kennen sinds ik mijn kasteel heb ingenomen.wrote:Tukkers zijn geen achterhoekers jongemanwrote: Ik heb een neus voor Tukkers sinds ik in de Achterhoek een vestiging heb ingenomen.![]()
Ik kom je vanzelf wel tegen
Sterkte pommerwrote:Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis![]()
x2wrote:I
Sterkte ermee! Hoop dat ze er beter uitkomt dan mijn vriend enkele weken terugwrote:Net te horen gekregen dat een meisje van 17 die ik best goed ken (geen goeie vriendin ofzo, maar ik spreek dr op verjaardagen of in de kroeg) is aangereden (en zelfs overgereden) door een tractor, ze ligt nu in coma in kritieke toestand in het ziekenhuis![]()
Vooral om in contact te staan met dj's etcwrote:x2wrote:I