Vast nietwrote:Ben bang dat je die niet allemaal mee zal kunnen pakken. En hoop voor je dat er geen ID-controle is
Is niet zo streng daar volgens mij!
Vast nietwrote:Ben bang dat je die niet allemaal mee zal kunnen pakken. En hoop voor je dat er geen ID-controle is
Zolang je maar 4 pillen in de auto laat liggen is het goedwrote:Vast nietwrote:Ben bang dat je die niet allemaal mee zal kunnen pakken. En hoop voor je dat er geen ID-controle is![]()
Of Frenchcore, of Terror of Speedcore...wrote:Dat zal in ieder geval nooit met Industrial Hardcore gebeuren
Ik zou zeggen, google it! Komt erg leuke dingen tegen. Nee, gadverdamme wat een schijtopdracht ditwrote:en wat betekent dat non-con nog watwrote:Toevallig iemand zin om een essay te schrijven met het onderwerp: creativiteit en non-conformisme
4 A4'tjesJe wordt goed betaald.
en welk verband is het? en wat is een essay?
Speedcore op je radiowrote:Of Frenchcore, of Terror of Speedcore...wrote:Dat zal in ieder geval nooit met Industrial Hardcore gebeuren
Precies, voor noodgevallen!wrote:Zolang je maar 4 pillen in de auto laat liggen is het goedwrote:Vast nietwrote:Ben bang dat je die niet allemaal mee zal kunnen pakken. En hoop voor je dat er geen ID-controle is![]()
'Nu we toch hitjes draaien, hebben we hier een wat oudere hit vaak geluisterd door jongeren die vinden dat ze ''hardcore'' zijn'wrote:Speedcore op je radiowrote:Of Frenchcore, of Terror of Speedcore...wrote:Dat zal in ieder geval nooit met Industrial Hardcore gebeuren![]()
'Ja dames en heren luisteraars, hier de nieuwste hit van Hellseeker en Terrorbunny!'
Dat deed Robert kerelwrote:Sjors kerel, stop alsjeblieft met die pillenpostsIedereen weet nou onderhand wel dat je gebruikt
En ja iddwrote:Die plaat die je post :')
Op de basisschool hoorde ik hem altijdwrote:TREK DIE THEEDOEK VAN JE BRUINE KUTKOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb die al echt vanaf mijn eerste jaar op het middelbare niet meer gehoord.
Ik leef met je meewrote:TREK DIE THEEDOEK VAN JE BRUINE KUTKOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb die al echt vanaf mijn eerste jaar op het middelbare niet meer gehoord.
En je zit nu in de eerste klas ?:Pwrote:Op de basisschool hoorde ik hem altijdwrote:TREK DIE THEEDOEK VAN JE BRUINE KUTKOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb die al echt vanaf mijn eerste jaar op het middelbare niet meer gehoord.![]()
Toen racist zijn en bombers dragen nog in was, nu is iedereen op school zo'n nep mooiboy geworden
jaaaaaaaa maaaan!wrote:En je zit nu in de eerste klas ?:Pwrote:Op de basisschool hoorde ik hem altijdwrote:TREK DIE THEEDOEK VAN JE BRUINE KUTKOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb die al echt vanaf mijn eerste jaar op het middelbare niet meer gehoord.![]()
Toen racist zijn en bombers dragen nog in was, nu is iedereen op school zo'n nep mooiboy geworden
Dus je lacht mooiboy's uit maar racisten met bombers niet? :')wrote:Op de basisschool hoorde ik hem altijdwrote:TREK DIE THEEDOEK VAN JE BRUINE KUTKOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:En je zit nu in de eerste klas ?:Pwrote:Op de basisschool hoorde ik hem altijdwrote:TREK DIE THEEDOEK VAN JE BRUINE KUTKOP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je eerste grappige postwrote:'Nu we toch hitjes draaien, hebben we hier een wat oudere hit vaak geluisterd door jongeren die vinden dat ze ''hardcore'' zijn'wrote:Speedcore op je radiowrote: Of Frenchcore, of Terror of Speedcore...![]()
'Ja dames en heren luisteraars, hier de nieuwste hit van Hellseeker en Terrorbunny!'
View on YouTube
(Wat een tering plaat is dat toch![]()
![]()
)
Toen ik 11 was wist ik nog niet echt wat ik moest vindenwrote: Dus je lacht mooiboy's uit maar racisten met bombers niet? :')
Allemaal even kansloze figuren als je het mij vraagt.
Haha, ik ben sowieso geen groot fan van de 'hardcore' van tegenwoordig.. Raar volk loopt daar nuwrote:Hardcore is niet meer wat het geweest is