Impossibru!! Die kerel slaapt nooitwrote:Dysphoria slaaptwrote:Is het hier zo rustig vandaag, of lijkt dat?
Woew, krijg toch nog 50 euro per week aan stagevergoeding!
haha.
Lijkt niet zo veel maar als je verwacht niets te krijgen is het al heel wat haha. Toch 1000 euro totaal in de stageperiode.
Lijkt niet zo veel maar als je verwacht niets te krijgen is het al heel wat haha. Toch 1000 euro totaal in de stageperiode.
€50 per weekwrote:Woew, krijg toch nog 50 euro per week aan stagevergoeding!haha.
Zeker, je voelt je hard genaaid danwrote:€50 per weekwrote:Woew, krijg toch nog 50 euro per week aan stagevergoeding!haha.
Lijkt niet zo veel maar als je verwacht niets te krijgen is het al heel wat haha. Toch 1000 euro totaal in de stageperiode.Oplichters, ik kijk nu al tegen het stage lopen op. Hard werken weinig (of niks) verdienen.
Ik ook, 32 uur p/week stage en kreeg lekker 130 euro per maand
Haha beter dan niets toch.wrote:€50 per weekwrote:Woew, krijg toch nog 50 euro per week aan stagevergoeding!haha.
Lijkt niet zo veel maar als je verwacht niets te krijgen is het al heel wat haha. Toch 1000 euro totaal in de stageperiode.Oplichters, ik kijk nu al tegen het stage lopen op. Hard werken weinig (of niks) verdienen.
Hoi!wrote:eeeeeen hele geile goedemiddag hardtraxx
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Halloooo!
Mooi alles gefixt voor mijn 5 maanden stage.. En nu zal ik dan zo toch moeten beginnen aan mn tentamen van morgen
Mooi alles gefixt voor mijn 5 maanden stage.. En nu zal ik dan zo toch moeten beginnen aan mn tentamen van morgen
Toevallig iemand zin om een essay te schrijven met het onderwerp: creativiteit en non-conformisme
4 A4'tjes
Je wordt goed betaald.
4 A4'tjes
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
zooo man, ben even in gesprek met een maat van me
intents worden 4 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele intense dagen voor ons

Wow, dat klinkt heeeeeeeeeel wrong..wrote:zooo man, ben even in gesprek met een maat van meintents worden 4 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele intense dagen voor ons
![]()
Leg uitwrote:zooo man, ben even in gesprek met een maat van meintents worden 4 heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele intense dagen voor ons
![]()
ohh, gewoon dingen regelen, wat we allemaal tot ons gaan nemen etc.. hij wil extreem gaan gebruiken, maar daar was ik niet zo voor eigenlijk 
C
en wat betekent dat non-con nog watwrote:Toevallig iemand zin om een essay te schrijven met het onderwerp: creativiteit en non-conformisme
4 A4'tjesJe wordt goed betaald.
en welk verband is het? en wat is een essay?
C
Trouwens, zou biscuit echt zo goed zijn in scripting? Volgens mij heeft ie alles op alles gezet om hier toch mee te kunnen lezen ofzo... zie ik hem anders wel voor aan eigenlijk
J
Hardtraxxer
last seen Dec 2022
496 postssince 2011
Wtf 
D
Goedemiddag! 
D
Doei!
we hebben nog hoop, tot er met regelmaat videoclips op muziekzenders voorbij komen valt het nog mee, dan word het jumpstyle v2.. ben alleen bang dat dit een grote stap richting het voorgenoemde iswrote:http://www.slamhardstyle.nl
J
Hardtraxx Veteran
last seen 22 days ago
5,794 postssince 2011
Whai!wrote:http://www.slamhardstyle.nl
A
Het is maar internet radio, relax