zoiezo komt er een goede meeting VOOR Masters...
is altijd leuk om wat te drinken op terras in Den Bosch ofzoiets
Die ga ik niet redden manwrote:zoiezo komt er een goede meeting VOOR Masters...
Ik ben er zoiezo nooit aan het begin van een feestwrote:Pff, jawel hoor
Oh zo jongenwrote:Die kerel is niet te missen
Jep, ik.wrote:Iemand die met de auto naar Inception gaat?
belangrijke mensen komen later hewrote:Ik ben er zoiezo nooit aan het begin van een feestwrote:Pff, jawel hoor
Ik zie jullie denk ook pas binnen ga met 2 collega's heen als alles door gaatwrote:belangrijke mensen komen later hewrote:Ik ben er zoiezo nooit aan het begin van een feestwrote:Pff, jawel hoor
Met een 100 euro kostende Sony DSC-W320wrote:Ziet er wel vet uit ja. Goed geluid ook, waar heb je mee gefilmd?wrote:Voor de mensen die er niet waren toch even 1 vd hoogtepunten gefilmd van de avond:
View on YouTube
1. Wie zegt dat ik daar niet los ga? Ik kan nog steeds m'n benen bewegen en de camera redelijk stil houden.wrote: Hoe the fuck kun je gaan filmen tijdens So High, dan moet je of met je hand in je broek zitten, of met je handen in de lucht.
Man man man... Wat hoop ik dat mijn nicht meewil.wrote: MoH:
- Ophidian
- Tymon
- Lowroller
- i:Gor
- Day-Mar
- Meagashira
- Akira
- Bonehead
- Drokz
- DJ Producer
- Destroyer
- Noisekick
See you there
Je nicht? what...wrote:Man man man... Wat hoop ik dat mijn nicht meewil.wrote: MoH:
- Ophidian
- Tymon
- Lowroller
- i:Gor
- Day-Mar
- Meagashira
- Akira
- Bonehead
- Drokz
- DJ Producer
- Destroyer
- Noisekick
See you there
De daadwerkelijk vrouwelijk vorm van nicht. Hij mag alleen naar MoH als die nicht meegaat (zij is 26, hij dan 15)wrote:Je nicht? what...
ah, dat verklaard een hoop... soort oppas dus hahawrote:De daadwerkelijk vrouwelijk vorm van nicht. Hij mag alleen naar MoH als die nicht meegaat (zij is 26, hij dan 15)wrote:Je nicht? what...
Zoiets ja. Anders laten mij ouder me niet gaanwrote:ah, dat verklaard een hoop... soort oppas dus hahawrote:De daadwerkelijk vrouwelijk vorm van nicht. Hij mag alleen naar MoH als die nicht meegaat (zij is 26, hij dan 15)wrote:Je nicht? what...
Tukkers zijn geen achterhoekers jongemanwrote: Ik heb een neus voor Tukkers sinds ik in de Achterhoek een vestiging heb ingenomen.![]()
Ik kom je vanzelf wel tegen
Heb je hem al als HQ, of bedoel je op Hard Bass CD?wrote:Eindelijk Bitcrusher![]()
Ach ja, komt nog enigszins overeen. Beter dat dan "alles voorbij Utrecht is hetzelfde"wrote:Tukkers zijn geen achterhoekers jongemanwrote: Ik heb een neus voor Tukkers sinds ik in de Achterhoek een vestiging heb ingenomen.![]()
Ligt er natuurlijk aan van welke kant je het bekijktwrote:Ach ja, komt nog enigszins overeen. Beter dat dan "alles voorbij Utrecht is hetzelfde"wrote:Tukkers zijn geen achterhoekers jongemanwrote: Ik heb een neus voor Tukkers sinds ik in de Achterhoek een vestiging heb ingenomen.![]()
Hard Bass CDwrote:Heb je hem al als HQ, of bedoel je op Hard Bass CD?wrote:Eindelijk Bitcrusher![]()