had je dat laatst ook niet al gevraagd erges?wrote:Holy shit hier ga ik sowieso naartoe:
Genres: Drum & Bass, Dubstep, Frenchcore, Hardcore, Speedcore, Tekno, Terror
https://partyflock.nl/party/212169:Dr_Terror_s.html
mag ik dan zelfs officieel naartoe
iemand mee?
G
G
ik ben geen 14wrote:You do it wrong....wrote:Hoezo blow jij op je 14e al man.
Beetje triest dit.
Drugs gebruiken...triest.
klopt, maar nu is line up enzo bekend.wrote:had je dat laatst ook niet al gevraagd erges?wrote:Holy shit hier ga ik sowieso naartoe:
Genres: Drum & Bass, Dubstep, Frenchcore, Hardcore, Speedcore, Tekno, Terror
https://partyflock.nl/party/212169:Dr_Terror_s.html
mag ik dan zelfs officieel naartoe
iemand mee?
B
wrote:You do it wrong....wrote:Hoezo blow jij op je 14e al man.
Beetje triest dit.
Kinderen misbruiken...triest.
is het weer een nieuwe aflevering nu?wrote:Southpark is echt te heldig!
zoja welke?
oh die, ja heb ik gezien op skoftenwrote:De laatste aflevering is A History Channel Thanksgiving. Afgelopen week uitgekomen.
vond hem niet zo heel leuk
broadway bro down daarintegen
Niet roken daar krijg je echt spijt van man. Het is de meest idiote (nutteloze) drug die er is waar je moeilijk van af komt.wrote:What the fuck is dit!
Mijn ouders hebben blijkbaar tijdje terug een joint en sigaretten gevonden
daarna nog een een keer een mini waterpijp.
hebben blijkbaar een keer mijn telefoon doorzocht en vonden shit over blowen enzo.
en nu vinden ze weer sigaretten.
krijg ik alle opgestapelde, uhm, woede ofso. in 1x op me af.
Valt meewrote:http://www.skoften.net/index/video/siberia_krokodil_tears
beetje lang filmpje maar toch best ziek.
Het ging over subteksten van musicals, stan's vader ging met zn vrouw naar een musical toe, en daarna kreeg hij een blowjob, de subtekst was steeds blowjob dit blowjob datwrote:is het weer een nieuwe aflevering nu?wrote:Southpark is echt te heldig!
zoja welke?
ohja die, heb ik gezien. echt bazigwrote:Het ging over subteksten van musicals, stan's vader ging met zn vrouw naar een musical toe, en daarna kreeg hij een blowjob, de subtekst was steeds blowjob dit blowjob datwrote:is het weer een nieuwe aflevering nu?wrote:Southpark is echt te heldig!
zoja welke?, en steeds als ze een musical keken kreeg iedere man vn zn vrouw een blowjob hahaha
G
zo geniaal allemaal hewrote:Broadway Bro Down
Bro'dway haha!wrote:Broadway Bro Down
Sup braw?!
hahahahah net south park gekeken en dan zie ik nu dit op facebook bij iemand:
Marije Haasnoot
Woensdagavond naar "Wicked" met Annemarijn, Christiaan van Arkel en Hanna Verhoog!
Bericht bekijken · 31 oktober om 22:04

Marije Haasnoot
Woensdagavond naar "Wicked" met Annemarijn, Christiaan van Arkel en Hanna Verhoog!
wrote:hahahahah net south park gekeken en dan zie ik nu dit op facebook bij iemand:
Marije Haasnoot
![]()
![]()
![]()
E
ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
voor hallucinaties door drugs verwijs ik u door naar het grote drugs topicwrote:ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.
Mwah mag hier ook welwrote:voor hallucinaties door drugs verwijs ik u door naar het grote drugs topicwrote:ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.
Kun je nu ff uitleggen wat je werkelijk bedoelt?wrote:ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.
zal wel verkeerd geplaatst zijn
dees moet je hebben biscuit:
Het Droom Topic

EDIT: moet een nachtmerrie geweest zijn, 18 jaar...
dees moet je hebben biscuit:
Het Droom Topic
EDIT: moet een nachtmerrie geweest zijn, 18 jaar...
Last edited by mark-feyenoord on , edited 1 time in total.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Kunnen we niet een keer kappen met reageren op deze persoon want ik word er beetje schijtziek van.wrote:Kun je nu ff uitleggen wat je werkelijk bedoelt?wrote:ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.
E
dus: gister rookies: 374 bezoekers gehad. 1 meid was erg zat en ik mocht haar helemaal onderstempelen. ze wilden nog even zoenen, dusja who gives a fuck? ff dr mee gelebberd toen iedereen naar huis ging vroegen ze of met de stempel naar buiten konden die normaal gesproken dient als bevestiging dat je entree betaald hebt en je als roker zijn toch binnenkomt.
@pierre: ik word schijtziek van jou. dank je wel.
@pierre: ik word schijtziek van jou. dank je wel.