Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:36 
 

Draidy schreef:
Holy shit hier ga ik sowieso naartoe:

Genres: Drum & Bass, Dubstep, Frenchcore, Hardcore, Speedcore, Tekno, Terror
https://­partyflock.­nl/­party/­212169:Dr_­Terror_­s.­html

mag ik dan zelfs officieel naartoe :)


iemand mee?

had je dat laatst ook niet al gevraagd erges?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:36 
 

biscuit schreef:
KSwoosh schreef:
Hoezo blow jij op je 14e al man.
-.- Beetje triest dit.

You do it wrong....

Drugs gebruiken... -.- triest.

ik ben geen 14 ;)
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Draidy schreef:
Holy shit hier ga ik sowieso naartoe:

Genres: Drum & Bass, Dubstep, Frenchcore, Hardcore, Speedcore, Tekno, Terror
https://­partyflock.­nl/­party/­212169:Dr_­Terror_­s.­html

mag ik dan zelfs officieel naartoe :)


iemand mee?

had je dat laatst ook niet al gevraagd erges?

klopt, maar nu is line up enzo bekend.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:59 
 

biscuit schreef:
KSwoosh schreef:
Hoezo blow jij op je 14e al man.
-.- Beetje triest dit.

You do it wrong....

Kinderen misbruiken... -.- triest.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Random Pedofiel schreef:
Nietes

>.<
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Southpark is echt te heldig!
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Southpark is echt te heldig!

is het weer een nieuwe aflevering nu?

zoja welke?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
De laatste aflevering is A History Channel Thanksgiving. Afgelopen week uitgekomen.

oh die, ja heb ik gezien op skoften :)
vond hem niet zo heel leuk
broadway bro down daarintegen :lol:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
What the fuck is dit!

Mijn ouders hebben blijkbaar tijdje terug een joint en sigaretten gevonden
daarna nog een een keer een mini waterpijp.
hebben blijkbaar een keer mijn telefoon doorzocht en vonden shit over blowen enzo.
en nu vinden ze weer sigaretten.

krijg ik alle opgestapelde, uhm, woede ofso. in 1x op me af. :/


Niet roken daar krijg je echt spijt van man. Het is de meest idiote (nutteloze) drug die er is waar je moeilijk van af komt.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.skoften.net/index/video/sibe ... odil_tears

beetje lang filmpje maar toch best ziek.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
http://www.skoften.net/index/video/siberia_krokodil_tears

beetje lang filmpje maar toch best ziek.


Valt mee
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Ruubiie schreef:
Southpark is echt te heldig!

is het weer een nieuwe aflevering nu?

zoja welke?


Het ging over subteksten van musicals, stan's vader ging met zn vrouw naar een musical toe, en daarna kreeg hij een blowjob, de subtekst was steeds blowjob dit blowjob dat xd , en steeds als ze een musical keken kreeg iedere man vn zn vrouw een blowjob hahaha xd
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Draidy schreef:
Ruubiie schreef:
Southpark is echt te heldig!

is het weer een nieuwe aflevering nu?

zoja welke?


Het ging over subteksten van musicals, stan's vader ging met zn vrouw naar een musical toe, en daarna kreeg hij een blowjob, de subtekst was steeds blowjob dit blowjob dat xd , en steeds als ze een musical keken kreeg iedere man vn zn vrouw een blowjob hahaha xd

ohja die, heb ik gezien. echt bazig :)
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:44 
 

Project 141 schreef:
Broadway Bro Down :worship:

zo geniaal allemaal he xd
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Broadway Bro Down :worship:


Bro'dway haha!
Sup braw?! :cool:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahahahah net south park gekeken en dan zie ik nu dit op facebook bij iemand:

Marije Haasnoot
Woensdagavond naar "Wicked" met Annemarijn, Christiaan van Arkel en Hanna Verhoog! :P
Bericht bekijken · 31 oktober om 22:04

:lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat word pijpen!
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mark-feyenoord schreef:
hahahahah net south park gekeken en dan zie ik nu dit op facebook bij iemand:

Marije Haasnoot
Woensdagavond naar "Wicked" met Annemarijn, Christiaan van Arkel en Hanna Verhoog! :P
Bericht bekijken · 31 oktober om 22:04

:lol: :lol: :lol: :lol:

:lol:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:22 
 

ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:28 
 
Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.

voor hallucinaties door drugs verwijs ik u door naar het grote drugs topic :thumbup:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

WZY schreef:
biscuit schreef:
ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.

voor hallucinaties door drugs verwijs ik u door naar het grote drugs topic :thumbup:


Mwah mag hier ook wel
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.

Kun je nu ff uitleggen wat je werkelijk bedoelt?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zal wel verkeerd geplaatst zijn
dees moet je hebben biscuit:
off-topic/het-droom-topic-t12199.html
xd

EDIT: moet een nachtmerrie geweest zijn, 18 jaar...
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
biscuit schreef:
ik heb gister 374 nieuwe vrienden gemaakt waarvan ik 1 meid ondergestempeld heb en vervolgens bij de entree onder de tafel heb gedaan. ze 18 omdat we een 16+ event hadden.

Kun je nu ff uitleggen wat je werkelijk bedoelt?

Kunnen we niet een keer kappen met reageren op deze persoon want ik word er beetje schijtziek van.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2011 23:33 
 

dus: gister rookies: 374 bezoekers gehad. 1 meid was erg zat en ik mocht haar helemaal onderstempelen. ze wilden nog even zoenen, dusja who gives a fuck? ff dr mee gelebberd toen iedereen naar huis ging vroegen ze of met de stempel naar buiten konden die normaal gesproken dient als bevestiging dat je entree betaald hebt en je als roker zijn toch binnenkomt.

@pierre: ik word schijtziek van jou. dank je wel.
Vorige  1 ... 984, 985, 986, 987, 988, 989, 990 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic